Nie wierzyłam, że to jest aż tak dobre

17:00

Jestem niedowiarkiem. 
Szczególnie jeśli chodzi o kategorię "cudów". Tu miał mieć miejsce cud. I to nie jeden raz, ale przy każdym nałożeniu. 
Maski były dla mnie przez długi czas "ciemną masą". Nakładałam ich sporo ale bez ładu i konsekwencji. Moje podejście zmieniło się gdy odkryłam kilka produktów, które poprawiły wygląd skóry w ciągu krótkiego czasu trzymania maski. Zobaczyłam, że realnie mogą wpłynąć na to jak wygląda moja cera. Ten produkt, a dokładniej marka GlamGlow była obecna na blogach ze wzmożoną ilością od ok 2 lat, jednak ja dosyć niedawno natknęłam się na te wszystkie "ochy" i "achy". 
Czy maska może być tak dobra? Że niby zastępuję wizyty w gabinecie,  że o kilka lat młodsza, że piękniejsza w 30 min... Jestem niedowiarkiem. Musiałam to sprawdzić na swojej skórze.

GlamGlow - Thirstymud Hydrating Treatment - Maska nawilżająca


Maski GlamGlow to coś więcej niż maź nakładana przez nas na twarz. To filozofia, za którą ma podążać odpowiednie opakowanie, doznania zmysłowe, skład a także odpowiedni efekt. Jednym zdaniem - ma zachwycać....
GlamGlow - Thirstymud Hydrating Treatment - Maska nawilżająca,próbki maski bankietowej, pod oczy i oczyszczającej 



GlamGlow - Thirstymud Hydrating Treatment - Maska nawilżająca

O marce GlamGlow usłyszałam jako o czymś, co przyszło do nas ze Stanów, konkretnie z Hollywood, w którym gwiazdy się nim zachwycają.
GlamGlow Thirstymud Hydrating Treatment to maska nawilżająca. Ale oprócz nawilżania także nawadnia, koi, odbudowuje i upiększa.

GlamGlow - Thirstymud Hydrating Treatment - Maska nawilżająca

 THIRSTYMUD™ korzysta z 4 najnowszych, najbardziej zaawansowanych & wyjątkowo nawilżających technologii dostarczających błyskawiczne i głębokie Ekstremalne Nawilżenie dla Błyskawicznych i Długotrwałych Rezultatów.
Nowe, Super Technologie Dewdration™, HydraPack™, GreenEnergy™ & TEAOXI® pozostawią Twoją Skórę Nawilżoną i Promienną.

 Dewdration™ Długotrwałe Nawilżenie
Kwas Hialuronowy – głębokie nawilżenie
Kwas Cytrynowy – intensywne nawilżenie i blask
Pozostawia skórę „napojoną”, nawilżoną, młodzieńczą

HydraPack™ Trwałe Nawilżenie
Botanimoist® - nawilżające cukry i kwasy z jabłek
Betaglukany z Owsa – nawilżające, kojąc, łagodzące
HydraClay™ - mikro glinka zatrzymuje wilgoć w skórze
Pozostawia skórę błyskawicznie jedwabistą, miękką i delikatną w dotyku

Green Energy™ Błyskawiczne Nawilżenie
Miód z Kwiatów Pomarańczy i Korzeń Imbiru – blask i detoks
Olej Kokosowy – błyskawiczna odżywka kondycjonująca
Pozostawia skórę błyskawicznie gładką, pełną energii, cerę o zdrowym odcieniu

GLAMGLOW’S TEAOXI® TECHNOLOGY Technologia TEAOXI® w THIRSTYMUD ™ wykorzystuje Liść Oliwny,
który dostarcza skórze naturalnie nawilżający Kwas Linoleinowy. Naturalne Liście Oliwne są dokładnie zmielone i zmikronizowane, umożliwiając przenikanie jego kwasów tłuszczowych i antyoksydantów wprost do maski
« Stosować 2-3 razy w tygodniu lub zawsze, kiedy skóra wymaga nawilżenia. Nakładać równomierną warstwą na czystą, osuszoną skórę. Maska może być stosowana na skórę Twarzy, Szyi i Dekoltu. STOSOWANIE DZIENNE: Pozostawić na10-20 minut, pozwalając, by skóra wchłonęła maskę, wytrzeć nadmiar chusteczką kosmetyczną, a pozostałość wmasować w skórę lub zmyć wodą. NOCNE STOSOWANIE: Pozostawić na skórze na noc, by obudzić się z ekstremalnie nawilżoną skórą. STOSOWANIE W TRAKCIE LOTU: Nałożyć na początku lotu & pozostawić na czas trwania lotu. WSKAZÓWKA: Koi i łagodzi skórę po goleniu.

Gęsty specyfik w kolorze błota zamknięty jest w niebieskim słoiku. Po otworzeniu czujemy przyjemną
i delikatną woń kokosa. Oprócz glinki francuskiej w składzie znajduje się silnie nawilżający kwas hialuronowy i cytrynowy, miód z kwiatów pomarańczy, olej kokosowy czy korzeń imbiru. Maska

Konsystencja jest rzadsza niż w przypadku maseczki przed wielkim wyjściem - czyli czarnej wersji swojej siostry. Łatwo się ją rozprowadza. Nie zatyka porów i nadaje się do każdej cery.

GlamGlow - Thirstymud Hydrating Treatment - Maska nawilżająca


GlamGlow - Thirstymud Hydrating Treatment - Maska nawilżająca

Według mnie znaczącym plusem jest to, że sami decydujemy jak chcemy ją używać. Możemy ją nałożyć w ciągu dnia na 10-20 minut, by pomogła nam "napoić" skórę. Możemy także , dla mocniejszego działania nałożyć ją przed snem i pozostawić na całą noc. Rano obudzimy się z buzią gładką i delikatną niczym muślin, a co najważniejsze - dobrze nawilżoną. 

Zobaczcie, jak wygląda sama maska w środku:

GlamGlow - Thirstymud Hydrating Treatment - Maska nawilżająca

Nie pokazuje jej na twarzy, bo widać, że maska jest ... niemal niewidoczna :)
GlamGlow - Thirstymud Hydrating Treatment - Maska nawilżająca

Maska przeznaczona jest dla każdego typu skóry, zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. 
Trudno jest opisać to, jak duży efekt przynosi używanie tej maski. Skóra wydaje się być bardziej pełna, jędrniejsza, lepiej wypełniona.  

P.S. Zamierzam zabrać w mały słoiczek tę maskę na czas lotu na wakacje do Ameryki Południowej, bo 10-11 godzinny lot nie służy skórze. 
Nałożyłam ją także na poparzoną słońcem skórę. Przyniosła mi ukojenie i delikatnie uspokoiła rozognione miejsca. 

Maska kosztuje 199zł/50ml i wydaje się, że to dużo. Ja jednak twierdzę, że dobre maski muszą kosztować. Sama już stosowałam popularne maseczki jednorazowe i wiem, że nie robiły na mojej skórze wrażenia. Teraz uważniej dobieram maseczki i widzę jak takie produkty jak ta maska Thirstymud nawadnia moją skórę niczym ogrodnik nawadnia swoje rośliny. A to porównanie jest szczególnie trafne, biorąc pod uwagę, że upały mają nam się jeszcze chwilę utrzymać, a wiele z nas świadomie lub trochę mniej zażywa kąpieli słonecznych. Oby nasza skóra na tym nie ucierpiała.  No to teraz czyham na promocję pozostałych maseczek - próbkę maseczki bankietowej z kawałkami zielonej herbaty miałam i przez kilka dni po niej moja skóra była pięknie rozświetlona. Aż się boję pomyśleć jak zadziałają razem :)

GlamGlow - Thirstymud Hydrating Treatment - Maska nawilżająca

Maski GlamGlow można kupić wyłącznie w sieciach perfumerii Douglas.










You Might Also Like

29 komentarze

  1. Chętnie bym wypróbowała tą maseczkę! Jestem ciekawa jej na mojej skórze, a zapowiada się super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta akurat nie jest dobra dla mojej cery, ale czarna i biała to jest TO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam próbki bankietowej - czarnej i już po 1 razie widziałam jaka miałam pięknie rozświetloną cerę, przy dłuższym stosowaniu efekt musi być zjawiskowy :)

      Usuń
    2. Ja używałam próbki tej bankietowej maski - czarnej i już po 1 razie widziałam, jak sprawiła, że moja cera była rozświetlona :) To jakie efekty musi dawać przy długotrwałym stosowaniu... :)

      Usuń
  3. Ho, ho, to wyższa sztuka odżywiania jak widzę. Rzeczywiście ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Monia, w sumie to dla każdej, bo wszystkie potrzebujemy dodatkowego nawodnienia :)

      Usuń
  5. kurde chetnie bym ja zakupila;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie jest prześliczne, bardzo jestem ciekawa tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam czarną, ale leży i czeka na swoją kolej. Muszę skończyć tę co mam obecnie na stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ale Ty cierpliwa jesteś :) Nie wytrzymałabym tak, tę i czarną użyłam pierwszego dnia jak tylko do mnie trafiła :)

      Usuń
  8. Kuszą mnie te maseczki i wcześniej, czy później na pewno przygarnę którąś pod swój dach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej kup tę odpowiadającą wymaganiom Twojej skóry. Czarna jest przed wielkim wyjściem, biała do oczyszczania, niebieska nawilżająco-kojąca. Najlepiej w sumie mieć je wszystkie :D

      Usuń
  9. opakowanie zachęca no i efekt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele dobrego o niej już czytałam, muszę ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory te tylko czytałam, teraz mogę potwierdzić, że jest dobra tak jak o niej piszą.

      Usuń
  11. Już samo opakowanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, sroczka, sroczka :) Ja tez lubię jak coś ładnie się prezentuje :)

      Usuń
  12. oj chciałabym, właśnie gdzieś widziałam to cudo na zagranicznym YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo ostatnio o tych maseczkach dobrego słychać, dlatego coś w tym musi być :)

      Usuń
  13. Bardzo lubie te maseczki. szkoda tylko ze efekt nie utrzymuje sie troszke dluzej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jeszcze nie stworzono czegoś, co by sprawiło, że jest się już na zawsze ładnym :) Ale chociaż na chwilę można być ładniejszym, a jak się stosuje systematycznie to efekt utrzymuje się cały czas :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista