Piękny powiew orientu - I Coloniali

20:43

Każdy z nas ma czasem takie chwile, że ma już wszystkiego dosyć. Musi się wtedy zatrzymać i wziąć głęboki oddech, odpocząć i zrelaksować się zarówno fizycznie jak i wewnętrznie (a nawet duchowo). Żyjemy w czasach, gdzie całe życie usprawniają nam urządzenia, które mają nam pomóc przyspieszyć pracę a paradoksalnie czasu mamy jeszcze mniej niż kiedyś nasi przodkowie. Egzystując w miejskiej dżungli aby przetrwać musimy dla zdrowia psychicznego nauczyć się szybko regenerować swoje siły i zmysły. Ja pozwalam sobie raz na jakiś czas na chwilę całkowitego zapomnienia i oddaje się uciechom cielesnym - tylko ja i kosmetyki... Czasem jest to gorąca kąpiel, czasem użycie produktu, którego zapach mnie odpręża, ulubionych perfum. Kosmetyki  I Coloniali to z pewnością taka firma, której produkty pozwalają zapomnieć o stresach dnia codziennego, koją zmysły i tworzą moje domowe SPA. Zapraszam Was do świata I Coloniali... 

I Coloniali Seductive Elixir - Sexy Vanilla, Mysterious Rose / Zmysłowy eliksir zapachu Tajemnicza Róża - perfumowana woda do ciała i włosów "all over", Silky Fondant Body Cream / Jedwabiste masło do ciała z wyciągiem z masła karite, Overnight hand&nail treatment / Kuracja do rąk i paznokci z masłem karite



I Coloniali Seductive Elixir - Sexy Vanilla, Mysterious Rose / Zmysłowy eliksir zapachu Tajemnicza Róża - perfumowana woda do ciała i włosów "all over", Silky Fondant Body Cream / Jedwabiste masło do ciała z wyciągiem z masła karite, Overnight hand&nail treatment / Kuracja do rąk i paznokci z masłem karite

Skąd pochodzi marka I Coloniali?
Historia tej marki ma już prawie 40 lat. W 1977r J&E Atkinsons rozpoczęli produkcję kosmetyków do twarzy i ciała. Sami założyciele - James i Edwards to mistrzowie perfumiarstwa pochodzący z Londynu. Od początku istnienia marki ich założeniem było, by tworzyć produkty jak najbardziej naturalne, pozostawiające przyjemne doznania dla zmysłów i zamknięte w starannie dobranych opakowaniach.

I Coloniali Seductive Elixir - Sexy Vanilla, Mysterious Rose / Zmysłowy eliksir zapachu Tajemnicza Róża - perfumowana woda do ciała i włosów "all over", Silky Fondant Body Cream / Jedwabiste masło do ciała z wyciągiem z masła karite, Overnight hand&nail treatment / Kuracja do rąk i paznokci z masłem karite

 I Coloniali Seductive Elixirs stworzyło 2 nowe linie - Anielskie piżmo i Tajemnicza róża
  • I Coloniali Seductive Elixirs to linia kosmetyków o wyjątkowych zapachach. 
  • I Coloniali Seductive Elixirs to zapachy zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn (zapach uni sex: Datura) 
  • I Coloniali Seductive Elixirs to kosmetyki skierowane do osób ceniących najwyższą jakość i szukających nowych, oryginalnych produktów o potwierdzonym działaniu oraz właściwościach relaksujących zarówno ciało, jak i zmysły.
Znakiem rozpoznawczym I Coloniali są aluminiowe butelki o pięknym, nowoczesnym kształcie.
Design nie jest jednak jedynym powodem dla zastosowania wspomnianego materiału.
Najlepsze firmy produkujące zapachy przechowują eliksiry zapachowe w aluminiowych butlach, które w optymalny sposób chronią delikatne składniki i olejki esencjonalne.
Wszystkie produkty z linii Seductive Elixir zawierają bardzo wysokie stężenie eliksirów zapachowych tworzących niespotykane kompozycje.
I Coloniali Seductive Elixir - Sexy Vanilla, Mysterious Rose / Zmysłowy eliksir zapachu Tajemnicza Róża - perfumowana woda do ciała i włosów "all over", Silky Fondant Body Cream / Jedwabiste masło do ciała z wyciągiem z masła karite, Overnight hand&nail treatment / Kuracja do rąk i paznokci z masłem karite

Ja spośród produktów które otrzymałam do testów upodobałam sobie szczególnie 2 z nich, które i Wam z całego serca polecam. Pierwszym z nich jest Jedwabiste masło do ciała z wyciągiem z masła karite.
Zamknięte jest w odkręcanym, aluminiowym opakowaniu. Nie wiem jak Wam się ono podoba, ale mnie bardzo przypadło do gustu (choć nie lubię zbyt takich plastikowych użytych słojów, z których trzeba wygrzebywać produkt). Jest niezbyt duże, więc nie trzeba wkładać całej dłoni, jest dosyć lekkie a sam produkt bardzo treściwy. 
Pachnie kremowo / pudrowo / śmietankowo. Świetnie nawilża przesuszone partie ciała - opakowanie ma 150ml, ja stosowałam go głównie na łokcie, kolana, pięty - świetnie sobie radził z ich zmiękczeniem i nawilżeniem. Masło karite, które jest w jego składzie działa jak najlepszy opatrunek da przesuszonej skóry. 

I Coloniali Seductive Elixir -  Silky Fondant Body Cream / Jedwabiste masło do ciała z wyciągiem z masła karite
I Coloniali Seductive Elixir - Silky Fondant Body Cream / Jedwabiste masło do ciała z wyciągiem z masła karite

I Coloniali Seductive Elixir - Silky Fondant Body Cream / Jedwabiste masło do ciała z wyciągiem z masła karite

Drugim produktem, który bardzo mi się podoba jest Zmysłowy eliksir zapachu Tajemnicza Róża - Perfumowana woda do ciała i włosów "all over".

Wyciszający umysł i regenerujący ciało. Orientalne, kwiatowe połączenie z tajemniczą osobowością. Egzotyczne pyłki z drzewa sandałowego zostały wdzięcznie zmieszane z eleganckim bukietem, by stworzyć eliksir uwodzenia i przyjemności.
NUTY GŁOWY: elemi (naturalna żywica), mandarynka
NUTY SERCA: róża, drzewo sandałowe
NUTY BAZY: kaszmir, drzewo cedrowe
Pojemność: 100 ml
Cena detaliczna: 65 PLN
W zapachu przebija się słodki i elegancki aromat róży z lekką nutą mandarynki i drzewa sandałowego. Zapach jest lekki, przyjemny, zdecydowanie odprężający.
To taka mgiełka zapachowa, którą lubię spryskać całe ciało zaraz po umyciu się. Ogromnym plusem jest to, że mogę także spryskać nim moje włosy i dzięki temu cała dłużej pachnę różami.

I Coloniali Seductive Elixir - Sexy Vanilla, Mysterious Rose / Zmysłowy eliksir zapachu Tajemnicza Róża - perfumowana woda do ciała i włosów "all over", Silky Fondant Body Cream / Jedwabiste masło do ciała z wyciągiem z masła karite, Overnight hand&nail treatment / Kuracja do rąk i paznokci z masłem karite
I Coloniali Seductive Elixir - Mysterious Rose Body Fragrance / Zmysłowy eliksir zapachu Tajemnicza Róża - perfumowana woda do ciała i włosów "all over" 
I Coloniali od zawsze kojarzyło mi się z luksusowymi i codziennymi produktami, które są taką odskocznią od codzienności. Już po opakowaniach widać, że I Coloniali zabierze nas w inny świat - jest to świat orientu połączony z nutką egzotyki, cudownych doznań zmysłowych i obietnicy relaksu, którą to w całości spełnia.
Jeśli chcecie odwiedzić ten świat i zasmakować w urokach domowego SPA, wybierzcie się do perfumerii Douglas, gdzie są dostępne wszystkie produkty I Coloniali. 

I Coloniali Seductive Elixir - Sexy Vanilla, Mysterious Rose / Zmysłowy eliksir zapachu Tajemnicza Róża - perfumowana woda do ciała i włosów "all over", Silky Fondant Body Cream / Jedwabiste masło do ciała z wyciągiem z masła karite, Overnight hand&nail treatment / Kuracja do rąk i paznokci z masłem karite
I Coloniali Seductive Elixir - Sexy Vanilla, Mysterious Rose / Zmysłowy eliksir zapachu Tajemnicza Róża - perfumowana woda do ciała i włosów "all over", Silky Fondant Body Cream / Jedwabiste masło do ciała z wyciągiem z masła karite, Overnight hand&nail treatment / Kuracja do rąk i paznokci z masłem karite
Jak się Wam podoba filozofia marki - opakowania, zamysł produktów i całość? Znacie markę
I Coloniali? 








You Might Also Like

16 komentarze

  1. Nie znam tej marki, ale nawet gdyby miała słabe kosmetyki, wzbudza zachwyt wyglądem ich opakowań - i dla samego designu opłacały by się i tak:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, nie myślałam, że tyle kobitek jak ja jest łasa na piękne opakowania, prawda, ze w ładnych opakowaniach kosmetyki przyjemniej się używa? :)

      Usuń
  2. Ja tez nie znam tej marki bardzo interesujace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, polecam przy okazji wizyty w Douglasie z ciekawości podejść i je obejrzeć na żywo :)

      Usuń
  3. Nie słyszałam nigdy o tej marce, ale dla samych opakowań bym się pokusiła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, pokuś się, pokuś :) Albo chociaż powąchaj, a zobaczysz, że przepadniesz :)

      Usuń
  4. Muszę na nie zerknąć w Douglasie i choćby powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, dokładnie, ciekawa jestem czy Tobie się ich niektóre zapachy produktów tak mocno spodobają jak mnie :)

      Usuń
  5. Nie miałam do czynienia , ale piękne opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że znajomość marki jest dosyć duża, a tu jak dotąd nikt jej nie znał. Może dzięki takim postom się nią zainteresujecie i poznacie bliżej :)

      Usuń
  6. Czaiłam się na wodę o zapachu liczi, jak chciałam zamawiać to mi ją wykupili :D Dziecko szczęścia no...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, biedna :( A może ta różana się Tobie spodoba, dla mnie jest świetna - i przez jakiś czas nie powinni Ci jej wykupić chociaż :)

      Usuń
  7. Piękne opakowania, zachęcają do zakupu!

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista