Zawsze chciałam mieć tatuaże. No to mam :)

15:04


Od dawna chciałam mieć tatuaże. Wiem, że jest wiele niuansów, które powstrzymują mnie jeszcze przed ich zrobieniem - że jest to coś na całe życie, że jak to będzie wyglądało za 20 lat, że skóra się marszczy, że pigment może wyblaknąć... Nie mówię tatuażom na skórze "nie" tylko czekam na odpowiedni moment kiedy będę wiedziała co i gdzie. A do tego czasu zadowalam się innymi tatuażami. Takimi zmywalnymi i... na paznokciach :)
Bourjois na lato przygotował ciekawą propozycję dla paznokciowych maniaczek (oj, wiem, że sporo ich tu zagląda).
Bourjois - Calligraphic Nail Tatoos Tatuaże na paznokcie, lakier ORLY Prelude to a kiss



Calligraphic Nail Tatoo, czyli tatuaż na paznokcie od Bourjois to nowość, którą marka wprowadziła w lipcu. Opakowanie zawiera 3 rozmiary tatuaży na paznokcie, aby pasowały do wielkości paznokci.

Łącznie mamy 180 tatuaży, które możemy dowolnie łączyć. 

Dla mnie to całkowita nowość, bo nie używałam nigdy dotąd naklejek na paznokcie. W moim przekonaniu było to zbyt pracochłonne i bałam się, że szybko mi się zetrze.
Bardzo się zdziwiłam, że te tatuaże są bajecznie proste do zrobienia.

Bourjois - Calligraphic Nail Tatoos Tatuaże na paznokcie
Bourjois - Calligraphic Nail Tatoos Tatuaże na paznokcie
Jak wykonać takie tatuaże? 
Potrzebne będą: nożyczki, Tatuaże na paznokcie Bourjois, kilka kropel wody, lakier do paznokci i top coat/utwardzacz.
Wystarczy wyciąć interesujące nas wzory nożyczkami. Na pomalowane i wyschnięte paznokcie przykładamy wybrany tatuaż wzorem do paznokcia (wcześniej odklejamy z niego folijkę) i przykładamy nasączony w wodzie wacik lub kroplę wody. To zajmuje dosłownie sekundę!
Po tej "operacji" zabezpieczamy płytkę utwardzaczem czy top coat (ja użyłam Seche - Vitae), aby wzór się nam nie starł.
Cieszymy się naszym tatuażem na paznokciach :)

Bourjois - Calligraphic Nail Tatoos Tatuaże na paznokcie, lakier ORLY Prelude to a kiss 

Bourjois - Calligraphic Nail Tatoos Tatuaże na paznokcie, lakier ORLY Prelude to a kiss 
Bourjois - Calligraphic Nail Tatoos Tatuaże na paznokcie, lakier ORLY Prelude to a kiss 
Nigdy nie myślałam, że sama sobie zrobię takie ozdóbki na paznokciach i że będzie to proste i przyjemne. Dumna jestem z siebie, że nie zepsułam tego i cieszę się z moich paznokci jak głupia :) Musze się jeszcze zająć skórkami, ale same tatuaże zamierzam robić częściej, bo akurat 3 minuty raz na kilka dni spokojnie znajdę :)







You Might Also Like

26 komentarze

  1. ale śliczne :) pięknie to wygląda :) ja też nigdy nie miałam naklejek :) chyba nie mam cierpliwosci do tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, cała ja - też mówiłam nie, dopóki tych nie spróbowałam, cały manicure + naklejki zajął mi ok 3 minut + 2 na wyschnięcie top coatu :) Da się wygospodarować tyle czasu :)

      Usuń
  2. Prosty sposób na efektowny manicure. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak Anitko, nie trzeba się bawić w malowanie esów - floresów ;)

      Usuń
  3. Fajne :) Ja tam fanką tatuaży nie jestem, ale powiem Ci jak to będzie wyglądało za 20 lat. Otóż za 20 lat zestarzeją się ci wszyscy ludzie którzy już dziary mają, więc nikt na to nie będzie zwracał uwagi, nikt nie poczuje się zgorszony. Ot zwykła pomarszczona skóra tyle, że w malunkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, w końcu wszyscy kiedyś będziemy jedną pomarszczoną skórą - takie podsumowanie ;)

      Usuń
  4. Ładne :) Chyba, jedyne naklejki jakie osobiście akceptuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślę o tatuażu ale mam te same obawy co Ty :) A dmuchawce wyglądają bardzo fajnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blonde Chemist - gdyby nie obawy, to już bym miała pewnie kilka. A tak wiem, że się tego tak szybko nie usunie, wiec na razie pozostaje przy takich tatuażach ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. dzięki :) Chodzę i się patrze co chwilę na swoje paznokcie, żeby zobaczyć czy tatuaż jeszcze są ;)

      Usuń
  7. Ojej, sama nie wiedziałam czego się spodziewać.. henna czy co. A tu tatuaże .. na paznokciach :)
    Wyglądają subtelnie :) Już je gdzieś widziałam i fajna rzecz. A co do tatuażów to mam 3 i jestem zadowolona choć nie były to dziarki pod wpływem impulsu, tylko przemyślane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, podobno tatuaże wciągają, tak jak percing (coś o tym wiem i to nawet bardzo ;)) dlatego wstrzymuje sie z tym moim pierwszym... a Ty aż 3... gdzie tu sprawiedliwość na świecie ;))
      Te tatuaże na paznokciach faktycznie delikatne i subtelne, dlatego można je wykonać nawet na spotkanie businessowe :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna inicjatywa :) Próbowałam i naprawdę polecam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. mnie również on się najbardziej spodobał, bo jest dosyć subtelny :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Justynka... bajeczny i taki wiosenny... dmuchawce, latawce, wiatr... ;)

      Usuń
  11. Jakie pięknie wzory! Szczególnie sowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sówki są też super. Mi się sówki kojarzą z jakaś baśnią i zagadkami ;)

      Usuń
  12. Kiedyś bardzo lubiłam takie rozwiązania teraz lubuje się w malunkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, w malowaniu wzorków trzeba mieć chyba dobrą rękę i wprawę, a z tatuażami nawet taki laik jak ja sobie poradzi ;)))

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista