Mokobelle - biżuteria szyta na miarę

18:00

Nicole Richie powiedziała kiedyś - prawdziwi przyjaciele są jak diamenty - rozjaśniają Twoje otoczenie, są piękni, wartościowi i zawsze pełni stylu. To samo można by powiedzieć o biżuterii założycielek marki Mokobelle - Marty Skłodowskiej i Magdaleny Augustyniak. Od ponad czterech lat marka Mokobelle tworzy biżuterie zgodną z najnowszymi trendami mody i dostosowaną do potrzeb współczesnych kobiet.

Co sprawia, że ich biżuterie z chęcią zakładają polskie gwiazdy tj. Joanna Przetakiewicz, Natalia Klimas, Zosia Ślotała i Anna Czartoryska-Niemczycka, a także noszą kobiety w każdym wieku? Czy wyróżnia je wyjątkowy design, wysoka jakość produktów, tworzenie biżuterii "na miarę" pod potrzeby klienta, a może wszystkie cechy na raz? Poznajcie markę Mokobelle, bo z pewnością będzie o niej (jeszcze bardziej) głośno!
biżuteria Mokobelle - wiosna - lato 2014 press day fot.Mokobelle
biżuteria Mokobelle fot. Mokobelle


Marka Mokobelle jest znana głównie z produkcji bransoletek stworzonych z dobrej jakości kamieni - kulek. I choć na rynku jest wiele firm, które także tworzą kulkowe bransoletki, Mokobelle wybija się spośród nich, bo klientki wciąż wracają by kupić je od nich. Z pewnością klientki doceniają szczegóły wykończenia, tak jak ja. Sama mam taką bransoletkę i to, co zwróciło moją uwagę to jakość i wygląd produktu - porządna i nierozciągająca się gumka, ładne, kształtne koraliki, które nie ścierają się czy możliwość wybrania wielkości, kulek, odcieni spośród bogatej gamy kolorów i zawieszek.
biżuteria Mokobelle
biżuteria Mokobelle
Ale marka Mokobelle to nie tylko "kulki". Mokobelle wyszła poza etykietkę marki dla młodych dziewczyn. Ich naszyjniki czy bransoletki pasują zarówno do eleganckich kobiet - businesswoman jak i dziewczyn lubiących rockowy styl. Bransoletki z czachą, piękne złote wstawki w produktach czy minimalistyczne naszyjniki - z pewnością każda pani znajdzie tu coś dostosowanego do niej, bo odnaleźć tu można różne style, a wszystkie łączy dobry smak projektów.
Nie wszyscy wiedzą, że oprócz customizowanych produktów firma sprzedaje ekskluzywną biżuterię takich projektantów jak Phillipe Audibert, Deepa Gurnani, Sharon Smith.

To, co uświadomiłam sobie przy trzeciej lub czwartej wizycie w salonie na ul. Mokotowskiej w Warszawie, to fakt, że odwiedza go sporo panów. I nie po to, by kupić coś sobie (choć pewnie i oni mogli by coś dla siebie znaleźć), ale po to by kupić prezent żonie, dziewczynie czy mamie. Byłam w ich 3 salonach w Warszawie i wszystkie mają cechę wspólną - przesympatyczny personel, który faktycznie chce pomóc. Dla mnie to ma ogromne znaczenie, bo z łatwością można poczuć się tam, jakby się robiło zakupy z koleżanką i było stałym klientem. Dlatego też mężczyźni nie czują się osaczeni ani bezradni. Dodatkowo nawet jeśli prezent nie trafi w gust obdarowanego z łatwością można go wymienić. Tego powinny od Mokobelle uczyć się inne sklepy, bo takim nastawieniem zyskują w oczach klientów. 
Oprócz prezentów wiele osób przychodzi by kupić coś dla siebie, bo przecież nic nie sprawia kobiecie takiej przyjemności jak zakup nowej biżuterii.

biżuteria Mokobelle
biżuteria Mokobelle
biżuteria Mokobelle
Marka Mokobelle ma obecnie już 6 salonów w Polsce - 3 w Warszawie (salon na ul. Wilczej 3, Mokobelle Young - Mokotowska 56 i salon w Promenadzie), 1 butik Together w Silesia City Center w Katowicach, 1 w salonie Louve w Rzeszowie i najnowszy Louve with Love w Krakowie. Każdy z salonów utrzymany jest w podobnym, minimalistycznym stylu, szarościach i bieli. Pojawiają się ściany z cegieł, wygodna kanapa, dzięki której możemy poczuć się jak w domu, przestronne witryny, estetyczne i wysublimowane wnętrza - chce się tam wracać. Także multibrandowe butiki w Krakowie, Rzeszowie i Katowicach są szczegółowo wybierane i pasują do stylu marki.
Oprócz sklepów stacjonarnych jest także sklep internetowy, w którym możemy zamówić zarówno gotową biżuterię lub stworzyć własną  - Mokobelle Online

Mokobelle - salon ul. Wilcza 3 (wejście od ul. Mokotowskiej 54)

biżuteria Mokobelle fot. Mokobelle

Małe fashionistki mają od kilku miesięcy sklep tylko dla siebie. Mokobelle Young dedykowana jest dla młodszych klientek, ale z tego co widzę, przychodzą tak także Panie, które chcą kupić sobie coś delikatnego czy dosyć słodkiego, np w kolorach różu i fioletu.
Mokobelle Young na ul. Mokotowskiej 56
Mokobelle Young na ul. Mokotowskiej 56
Mokobelle Young na ul. Mokotowskiej 56 fot. Mokobelle
Czym może zachwycić nas marka Mokobelle na lato?
Także i u nich widziałam bransoletki w mocnych, neonowych kolorach dla fanów wyrazistych barw. Są tez nieśmiertelnie modne co lato pastele. Króluje luz i niewymuszona elegancja. Są czaszki na naszyjnikach i bransoletkach. Z drugiej strony można wybrać coś w stylu hippi jak produkty z frędzlami, w złocie i turkusie. A na dodatek znajdzie się także opaska na włosy w sam raz na jakiś festiwal.

Biżuteria Mokobelle - neonowe kolory - hit sezonu
Biżuteria Mokobelle - czaszki
Biżuteria Mokobelle
Biżuteria Mokobelle
Biżuteria Mokobelle

biżuteria Mokobelle

biżuteria Mokobelle fot. Mokobelle
biżuteria Mokobelle
Mnie marka urzekła swoimi nowościami w stylu boho. Ich frędzelki - chwościki przytwierdzone do naszyjników, korali czy bransoletek odróżniają ją od setek tanich i nijakich ozdób, a także pasują do letniego klimatu. Ciekawa jestem co nowego pokaże marka w swoich propozycjach na jesień. Życzę jej samych sukcesów i dalszego rozwoju.

biżuteria Mokobelle - takie drobne szczegóły nadają dodatkową wartość marce
biżuteria Mokobelle, perfumy Viktor&Rolf Flowerbomb 
Miłośniczki Mokobelle - Pracownia Porannych Przyjemności, Siouxie and The City, Sauria80
Salony Mokobelle:
w Warszawie
- ul. Wilcza 3 (wejście od ul. Mokotowska 64)
- ul Mokotowska 56 (Mokobelle Young)
- ul. Ostrobramska 75c CH Promenada lokal 078

w Katowicach
- ul. Chorzowska 107 Silesia City Center Together

w Rzeszowie Louve with Love
-  al. Piłsudskiego 44 Galeria Rzeszów

 w Krakowie Louve with Love
- Rynek Główny 13

Jest oczywiście i sklep internetowy, w którym możecie zamówić swoją wymarzoną biżuterię: www.mokobelle.pl
Żeby być na bieżąco możecie śledzić profil marki na Facebooku, Instagramie Mokobelle i Instagramie Mokobelle Young czy Pinterest.

Co z ich kolekcji podoba się Wam najbardziej? Czy jest coś, o czym byście marzyły? A może juz macie jakąś bransoletkę lub naszyjnik sygnowane marką Mokobelle... Ciekawa jestem Waszych opinii. Moją już znacie... :)

You Might Also Like

23 komentarze

  1. och te nasze łapki - zupełnie zapomniałam o tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pochwalę się, że mam jedną bransoletkę tej marki. Jedna z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy. Granatowe bransoletki wyjątkowo śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna ta biżuteria, nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, patrz, wybieraj i kupuj, albo zostaw kartkę mikołajowi ;)

      Usuń
  5. Trafiłam na sklep internetowy poszukując bransoletki idealnej. Co prawda tym razem nie zdecydowałam się na zakup, ale mam upatrzony jeden model, który prędzej czy później musi być mój :) Poza tym strasznie podobają mi się naszyjniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, właśnie, naszyjniki mają cudne. Z mojego jestem bardzo zadowolona i lubię go nosić. Tylko co go założę, to podchodzi ktoś pytać gdzie taki kupiłam :) Ciekawa jestem która bransoletka najbardziej się Tobie spodobała i którą sobie upatrzyłaś? :)

      Usuń
    2. hi hi, paradoksalnie nie żadną z tych, które są główną linią Mokobelle czyli z koralików, ale cienki łańcuszek w kolorze złota ze sznureczkiem i zawieszką z opisem Mokobelle, z tych indywidualnie komponowanych. Ale kusi, weszłam przed chwilą na stronę popatrzeć raz jeszcze; jak kupię za chwilę to wiesz kto będzie winny ;)))

      Usuń
    3. aaaa, kochana, ta bransoletka (jeśli o dobrej myślę) też mi się bardzo, bardzo podoba bo jest minimalistyczna, elegancka i piękna :) Złota z chwościkiem w kolorze granatowym, fuksji czy szarym. Jest piękna i delikatna :)

      Usuń
  6. Nawet nie chciałabym do nich wchodzić - to by się źle skończyło - hehehe. Kupię sobie kolczyki czachy - fajne mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki czachy są super -z takim fajnym zadziorem, od razu widać po osobie, że lepiej nie zadzierać ;)))

      Usuń
  7. Biżuteria jest przepiękna! Od dawna się jej przyglądam! Może kiedyś zdecyduję się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitka, wczoraj na naszym spotkaniu miałam właśnie bransoletkę Mokobelle :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista