Kosmetyczni ulubieńcy lipca w PPP i coś extra!!!

21:51

Moich kosmetycznych ulubieńców lipca zebrało się spora grupa, dlatego pomyślałam, że pokaże je Wam w niestandardowy sposób.
Zobaczcie proszę co o tym myślicie i dajcie mi znać - robić tak dalej czy nie...
Każda Wasza uwaga mile widziana!!! :*

Ulubieńcy lipca PPP: Bobbi Brown, MAC, Sisley, Vichy, Collistar, Dior, IsaDora, GlamGlow, Ginvera, Le Petit Marseillais, Tołpa I Coloniali, Viktor&Rolf




A oto to coś extra:
Nagrałam filmik. Pierwszy. Dziewiczy. Trochę powtórzeń, trochę kolejnych powtórzeń ;) Mam nadzieje, że oglądając uśmiechniecie się tak jak ja słysząc siebie i przymkniecie oko na powtórzenia :P
Bo grunt to mieć dystans do siebie.
Ktoś może podać synonimy (duuuuużo synonimów) do słowa "kolejny" i "standardowy" ;)
Nagrywając czas szybko mija i z dnia robi się noc, gdy bateria rozładowuje się w trakcie nagrania :)))



A poniżej przedstawiam Wam zdjęcia ulubieńców i ich listę:

Ulubieńcy lipca w Pracowni PPP: Collistar, Sisley, Dior, IsaDora, GlamGlow, Inglot
Vichy Dermablend - Puder sypki - za to, że matuje skórę na wiele godzin
Dior - Diorskin Nude Shimmed 001 - za piękne rozświetlenie skóry i zdrowy wygląd
Ginvera - krem BB Link do recenzji: http://pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com/2014/07/ginvera-azjatycki-krem-bb-czy-warto-go.html - za dobre krycie, brak świecenia się cery po wielu godzinach i zero nowych niespodzianek na twarzy
Collistar - Błyszczyk do ust w formie kredki Twist - kolor 204 Rosa Baby - działa jak balsam do ust
Sisley - Eclat Tenseur Radiant immediate Lift - za całokształt - rozświetlenie skóry, nawilżenie i wygładzenie. No i ten zapach co rano - super
Bobbi Brown - pędzel do bronzera - bardzo delikatne włosie, ostatnio mój ulubiony pędzel do bronzerów
MAC - pędzel do pudru nr 134 - niezniszczalny od lat
Inglot - grzebyk do rozczesywania rzęs - świetnie rozczesuje moje rzęsy, które poskleja tusz lub ja
GlamGlow - Maseczka nawilżająca Thirstymud Hydrating Treatment - nawilżenie niczym w salonie kosmetycznym
Le Petit Marseiliais - Mleczko nawilżające Bardzo sucha skóra - dosyć płynne, szybko się rozprowadza
Tołpa - Spa Eco linia Vitality - Aksamitny krem-mus pod prysznic i do kąpieli - za zapach limonki, który pobudza tak samo dobrze rano jak i wieczorem
I Coloniali - Zmysłowy eliksir zapachu Tajemnicza róża - woda do ciała typu "all over" - za zapach róży, lekkość i łatwość aplikacji, cudowny przed snem
Viktor&Rolf - perfumy Flowerbomb - bomba słodkiego zapachu, eksplozja słodkich nut
KMS California - Color Vitality - szampon i odżywka blonde treatment - dla blondynek chcących mieć jaśniejsze refleksy, włosy jak po lecie

pędzle MAC i Bobbi Brown

Ulubieńcy lipca PPP: Ginvera, Tołpa, Le Petit Marseillais, I Coloniali

Ulubieńcy lipca PPP: KMS California, Viktor&Rolf

Używaliście któryś z moich ulubieńców lipca? Jak się u Was sprawdziły?
Co myślicie o filmie - nagrywać więcej podobnych, lubicie taką formę pokazywania produktów? 



You Might Also Like

28 komentarze

  1. mam chrapkę na to mleczko le petit... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten mus pod prysznic z Tołpy przyciągnął moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Glam głów jest moim marzeniem. A mus z Tolpy muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim też był, bo zbierałam się za niego przez kilka długich miesięcy, teraz żałuję, że tyle czekałam :)

      Usuń
  4. Asekurowałaś się, asekurowałaś, a debiut wypadł świetnie . Kolejne filmy mile widziane : )

    OdpowiedzUsuń
  5. EXTRA! Mnie się podoba! Lubię zarówno recenzje, jak i filmiki. Tylko najpierw wolę czytać, później oglądać.... Widziałam kilka perełek, które wcześniej zwróciły moją uwagę :) "Kolejny" - przychodzi mi do głowy jedynie "następny", albo używanie liczebników - drugim, piątym... i t d... Przykro mi, na nic innego nie wpadłam :/ Ja, oczywiście poproszę więcej takich filmików, przyjemnie się Ciebie ogląda - taka bezpretensjonalna jesteś ;) Choć przyznam szczerze, że interesują mi filmiki blogerek, u których już byłam, które znam. Czyli ... Kochana Pracownio - będę stałym widzem!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, ale czad. Martuśko - solenizantko, dzięki za wsparcie :* następny też dobry :) byleby nie "kolejny" haha, ale to dopiero po nakręceniu zobaczyłam ileż to ja kolejnych razów "kolejny" powiedziałam ;)) To mnie też już znasz :DDD

      Usuń
    2. Powiem Ci,że w ogóle nie wpadło mi to w ucho... Ja się po prostu na Ciebie gapiłam... wiesz... człowiek chce obczaić :D :D :D Normalne :) Natomiast, przed chwilą, czytałam recenzję, gdzie w co drugim zdaniu, padało słowo "składnik". Łoooo matko.... no nic tylko iść spać jako "składnik" ... nom... taka mała moja zgryźliwość - nie poradzę! Ja, poproszę o więcej video, w sensie oczekuje KOLEJNYCH :D Klimacik w mieszkanku też niczego sobie :)

      Usuń
  6. Kosmetyki cudowne, a filmik obejrzę w całości jutro, dziś już nie mam siły. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, cieszę się ,że mogłam Cię posłuchać :) cudowne kosmetyki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, a może Ty zaczniesz nagrywać filmiki z zrobisz swój kanał? Jestem pod wrażeniem! Super! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitka :*** Dzięki za takie miłe słowa, nagrywanie sprawia mi ogromną frajdę - świetnie się przy tym bawię :)

      Usuń
  9. Az kręci mi sie w głowie od tego;).

    OdpowiedzUsuń
  10. V&R- uwielbiam ten zapach, mam tylko podróbkę 20ml, ale pełnowymiarowy produkt też sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem tego bb kremu ;) lecę już czytać recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny kremik :) polecam a sama mam jeszcze jeden bb z Azji, który też niedługo przedstawię

      Usuń
  12. Marże dniami i nocami o glamglow! Nagrywać filmiki bo bardzo fajnie sie ciebie słucha ! A ja co raz mniej mam do słuchania na jutjubie : )

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista