MAC, Rimmel, Matis, Sephora, Make Up For Ever i inne - kolejne ROZDANIE W PRACOWNI :)

15:24

Powracam do Was po długi weekendzie i mam dla Was małe co nieco w kolejnym ROZDANIU w Pracowni Porannych Przyjemności.


Tym razem będziecie mogli wygrać m.in. kosmetyki MAC, Rimmel, Make Up For Ever, Matis, Sephora, Soraya i innych marek :)


Nagrody otrzymają 3 osoby,  a do tego co jest dorzucę jeszcze jakieś niespodzianki :)


A oto co znajduje się wśród nagród:
 

Bronzer MAC - na skórze wygląda dużo delikatnej niż na zdjęciu


cienie Rimmel


Kula do kąpieli z serii Sweet Love ze Starej Mydlarni

Naklejki do paznokci Sephora, krem do twarzy Soraya, krem do biustu i do rąk sporo szminek

Pięknie lśniący delikatnymi drobinkami bronzer Matis - świetny, jedwabisty w dotyku


Aby wygrać te nagrody należy:

- Odpowiedzieć na pytanie - z czym kojarzy Ci się lato?,

- Być publicznym obserwatorem tego bloga,

Wylosuje nagrody wśród 4 osób...



NAGRODA NR 1
wybiorę najciekawszą odpowiedź spośród wszystkich osób, które dodały notkę jako informację o konkursie na swoim blogu.

Do wygrania:
- puder bronzujący MAC
- krem Soraya
- cień Rimmel
- szminki Hean i Vision
- błyszczyk Paese
- kredka Golden Rose
- doklejane rzęsy z Make Up For Ever



NAGRODA NR 2
wybiorę najciekawszą odpowiedź spośród osób, które umieszczą wpis o konkursie na swoim profilu na Facebooku

Do wygrania:
- krem BB Eveline
- krem do rąk Eveline
- krem ujędrniający do biustu Bielenda
- naklejki do paznokci Sephora
- pomadki Hean, Malibu,Paese
- eyeliner fioletowy Virtual
- tusz do rzęs
- cienie BYS
- błyszczyk do ust



NAGRODA NR 3
wybiorę spośród osób, które umieszczą mój blog na pasku bocznym wśród swoich obserwowanych blogów - blogroll

Do wygrania:
- pianka Isana
- krem do twarzy Eveline
- terapia nawilżająca Marion
- puder rozświetlająco-brązujący Matis - jest przepiękny
- szminki Hean i Essence
- kula do kąpieli Stara Mydlarnia
- kredka do oczu Bell
- ręcznie robione przeze mnie mydełko BARWA


Przyznam także NAGRODĘ NR 4 - NAGRODĘ NIESPODZIANKĘ DLA JEDNEJ Z TOP GADUŁ :)


Jak powinno wyglądać poprawne zgłoszenie się do rozdania?
W komentarzach umieśście tę rwypełnioną egułkę:
-Obserwuje jako: nazwa wyświetlana
-Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu TAK/NIE (jeśli tak, podaj proszę link)
- Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - (podaj link do wpisu)
- Mam Cię w blogrollu TAK/NIE – link do bloga
- Mój mail to: (podaj swój mail na który mam się kontaktować w razie wygranej)
 
Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest mój blog
2. Rozdanie trwa od 08.05.2013r do 07.06.2013r, wyniki zostanąpodane w przeciągu max. 7 dni od daty jego zakończenia,
3. Wysyłka wygranych przedmiotów nastąpi najpóźniej do tygodnia od ogłoszenia wyników zwycięzców. Wysyłam tylko na terenie Polski (mogę przesłaćdo kogoś z rodziny, jeśli jesteście spoza PL),
4. Należy być pełnoletnim aby wziąć udział w rozdaniu bądź uzyskać zgodę rodziców ;) ,
5. Biorąc udział w konkursie akceptujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883 z późn.zm.) Wyrażasz również zgodę na opublikowanie Twojego pseudonimu i e-maila.
6.      Rozdanie nie jest konkursem w rozumieniu Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
7. Reklamacje należy zgłaszać na maila podanego na stronie Pracowni Porannych Przyjemności najpóźniej w przeciągu 30 dni od zakończenia konkursu.
8. Po uprzednim sprawdzeniu wszystkich punktów opisanych przez blogerów ogłosze wyniki na  podstawie subiektywnej oceny i wybiorę najciekawsze wg mnie odpowiedz.
 
Mam nadzieje, że nagrody Wam się podobają. Bierzcie udział w konkursie od razu, żeby potem nie zapomnieć ;)
Trzymam kciuki za Was :)

DZIEWCZYNY, PAMIĘTAJCIE, ŻE ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W ROZDANIU MUSICIE BYĆ OBSERWATOREM BLOGA, KONIECZNIE ODPOWIEDZIEĆ NA PYTANIE Z CZYM KOJARZY WAM SIĘ LATO I WYKONAĆ 1 Z 3 CZYNNOŚCI (LUB WSZYTSKIE, WTEDY BEDZIECIE BRAŁY UDZIAŁ PRZY WYBORZE W 2 LUB W 3 NAGRODACH) - ALBO WSTAWIĆ WPIS NA BLOGU O ROZDANIU, INFORMACJE O NIM NA WASZYM FACEBOOKU LUB MIEĆ MÓJ BLOG W BLOGROLLU - wybór należy do Was :)
 

You Might Also Like

99 komentarze

  1. -Obserwuje jako: ktosnaciebiepatrzy
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu: Nie
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania: Nie
    - Mam Cię w blogrollu: Tak http://ktosnaciebiepatrzy.blogspot.com/
    - Mój mail to: roza9321@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. -Obserwuje jako: Szpinakożerca
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu TAK http://szpinakozerca.blogspot.com/2013/05/rozdanie-w-pracowni-porannych.html
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania NIE
    - Mam Cię w blogrollu NIE mam blogrolla
    - Mój mail to: szpinakozerca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato kojarzy mi się ze spokojem :) dlaczego ? cały rok pracuję na maksymalnych obrotach, jestem perfekcjonistką (wada ? zaleta ?) - więc lubię mieć wszystko dopięte na ostatni guzik. A lato to czas kiedy zwalniam choć na chwilę, aby rozkoszować się pogodą, spotkaniami na świeżym powietrzu, grillami, a przede wszystkim ogniskami w gronie znajomych :) oraz kajakami i łódką o ile czas i praca pozwoli :)
      Poza tym lato to czas wspomnień - wtedy zaczęliśmy randkować z Narzeczonym - pierwsze wspólne, spontaniczne i szalone wakacje, a w tym roku na zakończenie wakacji - nasz ślub :)
      żeby tylko jeszcze ta oponka wakacji się przestraszyła i schowała przed bikini :)

      Usuń
    2. Hehe, skąd ja to znam - perfekcjonistka to moje drugie imię ;)

      Usuń
  3. Obserwuje jako: Julia Małgorzata Sternik
    Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania NIE
    Mam Cię w blogrollu NI
    Mój mail to: emwww@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. -Obserwuje jako: paradoxa raz
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu Nie
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania https://www.facebook.com/iwona.benc.9?ref=tn_tnmn
    - Mam Cię w blogrollu nie
    - Mój mail to iwonab53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  5. -Obserwuje jako: maxcom
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu TAK http://gosika90.blogspot.com/2013/05/prosta-fryzura-w-2-min.html
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania nie
    - Mam Cię w blogrollu TAK http://gosika90.blogspot.com
    - Mój mail to: gosika90@wp.pl


    Z czy kojarzy mi się lato?
    Odpowiedzieć chcę tu na to
    Kojarzy mi się z odpoczynkiem
    i kosmetycznym w drogerii rynkiem.
    Kojarzy mi się z rozpuszczonym wiatrem włosem
    i śpiewem przy ognisku półgłosem.
    Na pewno z letnią blogosferą,
    pisaną wakacyjną literą.
    Z morzem zdjęć i vlogów,
    pojawiających się na każdym z kanałów i blogów.
    Letnich TAGów nam przybędzie,
    i kolorowo bardzo będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. -Obserwuje jako: Zaneta
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - tak https://www.facebook.com/zaneta.milc?hc_location=stream
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: milc.zaneta@gmail.com

    Lato kojarzy mi się z truskawkami, kremem z filtrem, lodami w parku z synkiem, opalaniem, spaniem przy otwartym oknie i, bądź co bądź, atakami os, pszczół i komarów. Ale czym są owady wobec tylu przyjemności? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, ja też tych komarów nie lubię, ale w porównaniu do tylu cudownych rzeczy latem, jest to mały pikuś :)

      Usuń
  7. -Obserwuje jako: Milena M
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu TAK/ http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/2013/05/majowo-czerwcowe-rozdania.html
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - tak https://www.facebook.com/milena.mn.3
    - Mam Cię w blogrollu TAK
    - Mój mail to: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj szalejesz Ewelina.
    Obs: Kosmetyczne Remedium
    https://www.facebook.com/KosmetyczneRemedium/posts/387184108061901
    W blogrollu to ty jesteś od dawna i dobrze o tym wiesz:)
    klaurightnow@o2.pl

    Może wreszcie przełamię złą passę od początku roku NIC nawet kopa w tyłek nie wygrałam:P

    ps. zajrzyj po jutrze na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, Klaudia, no to kop na szczęście i pisz kochana tu zaraz odpowiedź na pytanie :P

      Usuń
  9. -Obserwuje jako: Katarzyna Wierzba
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/553368898048402
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: kaja350@vp.pl
    Lato kojarzy mi się z wakacjami i odpoczynkiem.Z beztroskim czasem spędzonym nad morzem,z pływaniem i opalaniem.Moja ukochana pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. -Obserwuje jako: lovely-paula
    -Dodałam baner na temat rozdania: www.zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - NIE
    - Mam Cię w blogrollu TAK (od dawna) www.zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com
    - Mój mail to: lovely-paula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelinko za przypomnienie :)

      Więc tak... lato kojarzę sobie przede wszystkim za słońce ciepłe i gorące, które opala moją skórę i poprawia samopoczucie :)
      Bo lato kocham za ciepłe, letnie deszcze i wodę gorącą w jeziorach.
      Lato kocham za to, że przynosi nam beztroski okres wakacji. Wspólne wypady ze znajomymi, grile i niezapomniane wspomnienia.
      Ach lato... moje ukochane i co roku wyczekiwane... a nadchodzące lato już zawsze będzie mi się kojarzyć z moim WIELKIM DNIEM... ponieważ w sierpniu tego roku wychodzę za mąż ;)

      Usuń
  11. -Obserwuje jako: Katarzyna Wierzba
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/553368898048402
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: kaja350@vp.pl
    Lato kojarzy mi się z wakacjami i odpoczynkiem.Z beztroskim czasem spędzonym nad morzem,z pływaniem i opalaniem.Moja ukochana pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OBSERWUJE JAKO KATARZYNA HLIWA
    DODAŁAM NOTKĘ NA BLOGU http://miszmaszupchelkismieszki.blogspot.com/2013/01/blog-post.html
    OPUBLIKOWAŁAM NA FACEBOOK JAKO PCHEŁKA ŚMIESZKA
    OPUBLIKOWAŁAM W GOOGLE
    MÓJ E-MAIL kasia.hliwa@gmail.com

    LATO JEST TO CZAS MOICH NARODZIN A DOKŁADNIE LIPIEC UWIELBIAM TĘ PORĘ ROKU PONIEWAŻ MOŻNA NA ŁADOWAĆ BATERIE NA CAŁY ROK WYGRZAĆ CIAŁO ZREGENEROWAĆ SIŁY A PRZEDE WSZYSTKIM MAMY DUŻO WARZYW I OWOCÓW KTÓRE JAK NAJBARDZIEJ SŁUŻĄ NASZEMU ZDROWIU :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, to od razu wszystkiego najlepszego - na zapas, żeby w lipcu nie zapomnieć :)

      Usuń
  13. -Obserwuje jako: Ewelina Wróbel
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/596843220356025
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    Lato kojarzy mi się z dniami pełnymi słońca, spędzanymi na plaży lub jeziorem, z długimi spacerami przy zachodzącym i wschodzącym słońcu z ukochaną osobą. Lato kojarzy mi się również z wieczornymi ogniskami i oglądaniem gwiazd leżąc na trawie z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. -Obserwuje jako: AleksandraWróbel
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu: NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/aleksandra.wrobel.940/posts/545951172110342
    - Mam Cię w blogrollu: NIE
    - Mój mail to: wrobel.aleksandra1990@gmail.com

    lato kojarzy mi się z ciepłymi dniami i krótkimi nocami, ze smakiem cudownych, soczystych owoców i ciastem rabarbarowym :D kojarzy mi się także z wakacyjnymi praktykami specjalizacyjnymi :(

    OdpowiedzUsuń
  15. -Obserwuje jako: Madzia Cz
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu TAK http://madziaaa3.blogspot.com/2013/05/biore-udzia.html
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - NIE
    - Mam Cię w blogrollu TAK http://madziaaa3.blogspot.com
    - Mój mail to: czmadzia7@gmail.com

    Lato kojarzy mi się z beztroskimi relaksującymi po pracy popołudniami na tarasie z widokiem na zielony ogród, kawką w ręku, w drugiej książka i promieniami słońca muskającymi bladą skórę, by w końcu nadać jej trochę promienistości. Lato to dla mnie też duma z mojego dorodnego warzywniaka za domem, radość z wschodzących i dojrzewających warzyw, co wieczorne podlewanie i pielęgnacja, a później zachwyt najbliższych nad smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, wyobraziłam sobie Twój ogród i chyba jest podobny do mojego małego raju :) Też uwielbiam beztroskie chwile wśród zieleni... A swój warzywniak to szczyt rozkoszy dla kulinarnego maniaka :)))

      Usuń
  16. Obserwuje jako: Catrin
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu nie
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/kasia.gie.73/posts/484167668322620
    - Mam Cię w blogrollu nie
    - Mój mail to: tmalien@o2.pl

    Lato kojarzy mi się z wolnym czasem,dobrą zabawą,morzem i słońcem! jestem osobą ciepłolubną więc lato to dla mnie raj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem raczej ciepłolubna, ale w stronę zmiennocieplnej niż miłośniczki upałów

      Usuń
  17. Obserwuje jako Vivian Ward
    Dodałam banner na ja-czyli-pretty-woman.blogspot.com

    Z czym kojarzy Ci się lato?
    Lato to dla mnie przede wszystkim wypoczynek, czas wolny od nauki i brak trosk. Z nieba leje się żar więc trzeba się ochłodzić nad jeziorem i koniecznie wcinać lody.

    OdpowiedzUsuń
  18. - Obserwuje jako: Żaneta Potulna
    - Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    Banner TAK zanetapotulna.blogspot.com
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania NIE
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: zanetapotulna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. -Obserwuje jako: nicia725
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - NIE
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: nicia725@o2.pl

    ODP: Od ok tygodnia lato kojarzy mi się z tęczową kreską na powiece ;) Dlaczego? - Planuję taką latem "nosić" na oczku i już teraz kolekcjonuję kosmetyki w bardzo mocnych, żywych kolorach ;) ;*

    OdpowiedzUsuń

  20. -Obserwuje jako: Kosmetyczna Maniaczkaa
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu TAK http://kosmetyczna-maniaczkaa.blogspot.com/2013/05/rozdanie-na-blogu-pracowni-porannych.html
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/dominika.matuszak1/posts/437130676383528
    - Mam Cię w blogrollu TAK http://kosmetyczna-maniaczkaa.blogspot.com/
    - Mój mail to: kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu

    Odp.
    Lato kojarzy mi się z wypadami pod namiot z przyjaciółmi. Rozbiciu się gdzieś w mało uczęszczanym miejscu nad jeziorem wśród drzew, roślinności, śpiewu ptaków. Organizowaniu ogniska nocami, pieczenie kiełbasek oraz pianek. Dużo śmiechu, śpiewu oraz nauki gry na gitarze. No i niestety brzęczeniu i kąsaniu znienawidzonych przeze mnie komarów. Opowiadaniu przerażających historii, dzięki którym nie będzie można zasnąć i każdy najdrobniejszy hałas, będzie przyprawiał o dreszcze. Przez co, niejeden raz skakałam w śpiworze do innego namiotu, robiłam wielkie histerie, a potem się okazywało, że to tylko mały jeżyk, który zabłądził ;) Kąpieli w jeziorku dniami oraz nocami, wylegiwaniu się na słoneczku aby mieć piękną opaleniznę. Lato to pora roku, w której każdy czuję się wolny, podejmuje wiele spontanicznych decyzji. To czas relaksu dla duszy i ciała. To także okres wcinania soczystych, rumianych czereśni prosto z drzewa lub truskawek z krzaczka.

    OdpowiedzUsuń
  21. -Obserwuje jako: Katarzyna L
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu - nie
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - brak
    - Mam Cię w blogrollu nie
    - Mój mail to: photoshootandfashion@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Lato najbardziej kojarzy mi się z wolnym czasem, wyjazdami, piękną pogodą, znajomymi;-) Bardzo miłe i ciepłe wspomnienia nie tylko z względu na pogodę;P

      Usuń
  22. -Obserwuje jako: bernadeta bomba
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - tak https://www.facebook.com/bernadeta.bomba
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: bernadetaaa@interia.pl

    Lato kojarzy mi się zdecydowaniem z wakacjami, wolnym czasem i realizacją marzeń, podróżami i spotkaniami z przyjaciółmi. Przyjemnymi wieczorami przy ognisku, plażowaniem, odpoczynkiem na hamaku w ogrodzie, lodami waniliowymi, lemoniadą...oj długo by tak wymieniać:) Kocham lato:)

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuje : Karolina Furgacz
    wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania: tak https://www.facebook.com/karolina.furgacz.7?ref=tn_tnmn
    mail: karolina1990r@o2.pl

    Lato kojarzy mi się z upałami,potem spływającym po czole to tyle z mniej przyjemnych skojarzeń a te dobre to ciepłą woda, namiętne pocałunki, wygłupy w wodzie, wypady na różne zamki skałki przy okazji długie wycieczki, oczywiście wakacje i takie tam... :)

    OdpowiedzUsuń

  24. -Obserwuje jako: ma23dziara1
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/ma23dziara1wp.p?ref=tn_tnmn
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to:ma23dziara1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. -Obserwuje jako: agnieszkazg
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu: NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10200675665807517
    - Mam Cię w blogrollu: NIE
    - Mój mail to: agoooooosia@gmail.com
    Lato kojarzy mi się z wyjazdami nad jezioro, campingami, opalaniem się z zimnym piwkiem w ręku i świetnie spędzonym czasem z najbliższymi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. -Obserwuje jako: sylviaaa100
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - tak https://www.facebook.com/sylwia.bomba.7
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: sylviaaa100@interia.pl

    Lato kojarzy mi się z niezapomnianą chwilą- smakiem "Pocałunku Murzyna" (oczywiście chodzi o pyszne ciasto) a także z orzeźwiającym dotykiem Posejdona, mocnym uściskiem Herkulesa, brudną piętą sąsiada, zwanego Achillesem, a także uroczą randką z Apollem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. -Obserwuje jako: Natalia Pokrzywa
    -Nie dodałam notki na temat rozdania na swoim blogu
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania https://www.facebook.com/ovi.punk.5?ref=tn_tnmn
    - Mój mail to: ovi.punk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje jako : Edyta dabrowska
    baner -tak - kolorowyswiaturody.blogspot.com

    lato dla mnie to wakacje, słońce i spotkania z przyjaciółmi :) niezapomniane chwile w niezwykłych miejscach i świetna zabawa a także odpoczynek po studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. -Obserwuje jako: neeefericit
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu: nie
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania: nie
    - Mam Cię w blogrollu : tak http://neeefericit.blogspot.com/
    - Mój mail to: neeefericit@gmail.com
    Lato to dla mnie czas, w którym przez dwa miesiące mogę robić co chcę bez podporządkowywania się szkole, włóczyć całą noc do rana, spotykać się z dawno nie widzianymi znajomymi. Zawsze, gdy pomyślę o lecie to nasuwa mi się zapach świeżo skoszonej trawy i wspomnienia, gdy jak byłam mała jeździłam z rodzicami na łąkę zbierać siano, bo teraz już się namówić na to nie dam;]

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Pauuls
    Dodałam notkę: Nie
    Wstawiłam post na fb: Nie
    Blogroll: Nie
    Mój e-mail: paulisia723@onet.pl
    Z czym kojarzy mi się lato ? Hmm ze swobodą ,dobrą zabawą ,niekończącymi się emocjami ,słońcem i znajomymi :D

    OdpowiedzUsuń
  33. -Obserwuje jako: Joanna_26
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu: Nie
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania: http://www.facebook.com/joannabialecka26/posts/528216940570870
    - Mam Cię w blogrollu nie
    - Mój mail to: kabanos_25@onet.eu

    Lato kojarzy mi się z lodami śmietankowymi, które od dziecka kupuję w lodziarni na rynku w moim miasteczku. Nigdy nie mogę się już doczekać wysokich temperatur żeby skosztować tych pyszności. Lodziarnia w ciepłe dni jest oblegana i często trzeba się nastać w kolejce mimo, że dookoła jest mnóstwo innych punktów sprzedaży lodów. Całe miasto kocha ten smak lodów bo jest naprawdę bajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. -Obserwuje jako: madamegreen
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu TAK http://madamegreen-testerka.blogspot.com/2013/05/zapraszam-na-konkurs-w-pracowni.html
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=426938424072080&set=a.416603391772250.1073741828.416600075105915&type=1&theater
    - Mam Cię w blogrollu TAK – madamegreen-testerka.blogspot.com
    - Mój mail to: annasinger92@gmail.com

    Z czym kojarzy mi się lato?

    Lato to czas w którym każda chwila zapada w pamięci, to czas w którym zatrzymuję się na chwilę w pędzie aby spędzić więcej czasu z bliskimi oraz z samą sobą. To okres w którym regeneruję się po wszystkich tych miesiącach w których życie toczyło się w biegu i nie było czasu na głębsze emocje i przemyślenia. To czas lodów, truskawek, czereśni, plaży i nowych znajomości. Z czym w takim razie kojarzy mi się lato? Z powrotem do życia pełną parą, z najsłodszymi miesiącami każdego roku!


    OdpowiedzUsuń
  35. -Obserwuje jako: Alexis S
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu TAK- http://ashanti89.blogspot.com/2013/05/pracownia-porannych-przyjemnosci-mac.html
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/aleksandra.sroka.10/posts/468347493250564
    - Mam Cię w blogrollu TAK - http://ashanti89.blogspot.com/
    - Mój mail to: gwiazdunia1989@wp.pl
    Lato Kojarzy mi się z zimnymi drinkami z palemką, z plażą na której jest złocisty piasek, z Morzem/ jeziorem i błyszczącą taflą wody oraz z seksowną figurką i opalankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. -Obserwuje jako: Karolina Jurkiewicz
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/jakotako.sialala?ref=tn_tnmn
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: karolinaj4@op.pl

    Lato kojarzy mi się z morzem, jeziorem, piaskiem. Ciepłym świecącym słoneczkiem tuż o poranku. Z piękną przyrodą. Z letnimi ubraniami: krótkimi spodenkami, sukienkami, japonkami, sandałkami. Lato jest pełne przygód, niespodzianek, wolności. Lecz najbardziej lato kojarzy mi się z arbuzami oraz lodami !!! Uwielbiam to.

    OdpowiedzUsuń
  37. -Obserwuje jako: Izabela Kopeć
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu:tak
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania:TAK
    - Mam Cię w blogrollu: Tak http:/
    - Mój mail to:izabea30.1983o2.pl@o2.pl

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  38. LATO PRZEDE WSZYSTKIM KOJARZY MI SIĘ Z WAKACJAMI ,Z KĄPIELĄ W STAWACH ,Z RADOSNYM CZASEM SPĘDZONYM ZE ZNAJOMYMI . Z RADOŚCIĄ I DŁUGIMI SPACERAMI ,Z KOMARAMI :) Z TRUSKAWKAMI I CZEREŚNIAMI ... Z MIŁOŚCIĄ .


    -Obserwuje jako: kamilka1616
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu:nie
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania:TAK
    - Mam Cię w blogrollu: nie
    - Mój mail to:kamilka1745@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. - Obserwuje jako: Gosia Brodnicka
    - Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu: NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania:
    http://pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com/2013/05/mac-rimmel-matis-sephora-make-up-for.html
    - Mam Cię w blogrollu: NIE
    - Mój mail to: gosia_brodnicka@wp.pl



    Lato kojarzy mi się z ciepłą wodą, z upałem, wakacjami. Lato to leniuchowanie oraz późne wstawanie, kąpanie się nad morzem lub jeziorem nad które wtedy jedziemy z zimną lemoniadą, najlepiej cytrynową. Lato to grzejące słońce, które wtedy później zachodzi. Lato kojarzy mi się też z chłopcami na plaży oraz grą w piłkę ręczną na piasku. Latem latają motylki i inne owady. Lato to upał, rozebrani ludzie oraz babki z piasku. Lato to zimne napoje i lody, po które wtedy chodzimy z przyjaciółmi. Lato to wakacje wspólne wypady na rower, spacery oraz wycieczki. Lato, to wspaniały czas dla zakochanych. ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. -Obserwuje jako: ma23dziara1
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/ma23dziara1wp.p?ref=tn_tnmn
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: ma23dziara1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato kojarzy mi się z lodami jagodowymi, bo tylko w lecie są one w mojej ulubionej lodziarni, jedynej lodziarni w moim mieście gdzie serwują te pyszne lody;)

      Usuń


  41. Obserwuje jako:Bery

    Lato kojarzy mi się z ciepłym wiaterkiem który uwielbiam , słonko praży i lekki wiaterek we włosach ,a ja jedząca lody Grycan płowie się w w błogim czillu , a potem sie budze i czar pryska;x

    OdpowiedzUsuń
  42. -Obserwuje jako: Copacabanaa
    -Dodałam baner: http://copacabanaa.blogspot.com/
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania https://www.facebook.com/anna.metka1?ref=tn_tnmn
    - Mam Cię w blogrollu TAK http://copacabanaa.blogspot.com/
    - Mój mail to: copacabanaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato kojarzy mi się z wolnością, niezależnością, jest to pewnie spowodowane czasami studenckimi, kiedy w tym okresie ma się mnóstwo wolnego. Z drugiej strony kojarzy mi się z szumem morskich fal, piaskiem pod stopami, nocami pod gołym, gwiaździstym niebem, wiatrem we włosach, nocnymi pogaduchami i wypadami z przyjaciółmi. Na myśl o lecie przychodzą mi rzecz jasna też barwy, radosny zieleń i wesoły żółty kolor oraz pozostałe składowe tęczy, która wychodzi zawsze po krótkie, letniej burzy. Lato to też szaleństwo, słońce, spontaniczność, szczęście i pozytywne nastawienie. To czas spełniania marzeń, dalekich podróży, nabierania doświadczeń, poznawania świata i ludzi. Piękna pogoda sprzyja niespodziewanym zdarzeniom, sytuacjom, wszystkiemu co nielogiczne, zaskakujące, aczkolwiek z pozytywną energią.

      Usuń
  43. -Obserwuje jako: Serenitka B
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/2013/06/rozdanie-w-pracowni-porannych.html
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/575081139198628
    - Mam Cię w blogrollu TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    - Mój mail to: akasha162@onet.eu
    Lato kojarzy mi się z wspomnieniami. Wspomnieniami chwil słodkich ale i tych o gorzkim smaku. Kojarzy mi się z gorącymi promieniami słońca na skórze, z tą przyjemnością zjedzenia deseru lodowego gdy wokoło panuje upał, z zwiewnymi ubraniami na które czekałam cały rok. Z letnimi gwałtownymi burzami przez które uciekałam do domu wyciągając gorączkowo metalowe spinki z włosów( nawyk z dzieciństwa;)) Z powietrzem przesiąkniętym zapachem burzy i ciepłymi kroplami deszczu na skórze.
    Kojarzy mi się z wakacyjną praca którą podejmę też w tym roku żeby zarobić już trochę na swoje wesele. Kojarzy mi się z miłością bo właśnie w lato poznałam mojego chłopaka. Kojarzyć mi się w tym roku będzie także z samotnością...bo mój chłopak leci do Anglii do pracy i wróci po wakacjach. Ale gdy to słodko -gorzkie lato minie to każde następne lato będzie słodsze podwójnie bo stanę się narzeczoną a za kolejne dwa lata żoną:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lato kojarzy mi się przede wszystkim z ciepłą i słoneczną pogodą, która w bajeczny sposób działa na moje samopoczucie. Lato dla mnie to też plaża, morze i kolorowe drinki :)

    - Obserwuję jako: Julita
    - Dodałam baner: http://naturalny-paznokiec.blogspot.com/
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania: nie
    - Mam Cię w blogrollu: TAK http://naturalny-paznokiec.blogspot.com/
    - Mój mail to: 19julita91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. -Obserwuje jako: poloniamartyna
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania NIE
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: m_kowalewska_1a@wp.pl

    Lato kojarzy mi się z wygrzewaniem na słońcu. Uwielbiam ten czas bo wtedy można jeść pyszne desery lodowe, biegać boso przez łąki, poznawać wspaniałych ludzi, spędzić wakacje nad morzem. A co najważniejsze dni są długie, a wieczory ciepłe czyli idealne na długie spacery i na imprezy na świeżym powietrzu w gronie znajomych. Dzieci mogą odpocząć od szkoły, a ich rodzice od wyczerpującej pracy. Dzięki pięknej pogodzie można się zrelaksować i zapomnieć o problemach, z którymi na co dzień mamy kontakt. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako: x3asiulax3
    Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania NIE
    Mam Cię w blogrollu NIE
    Mój mail to: x3asiulax3@amorki.pl

    Lato kojarzy mi się z totalną beztroską, wakacjami, czasem wolnym, czasem na spełnianie swoich zachcianek, pragnień. Lato kojarzy mi się z wesołymi ludźmi, świetną pogodą, wyjazdami.

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuje jako: Iza Ole
    Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu Tak: http://kuferekkosmetyczny.blogspot.com/
    Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania: Nie
    Mam Cię w blogrollu: Nie
    Mój mail to: iza.olejniczak88@wp.pl

    Lato kojarzy mi się kolorowymi makijażami, opalonym ciałem, rozwianymi włosami,okularami przeciwsłonecznymi, muzyką disco polo, upałem, lodami truskawkowymi, kolorowymi drinkami, zimnym reddsem, soczystymi owocami, kąpielami w jeziorze, długimi spacerami, kiełbaską z grilla, spontanicznymi wypadami z przyjaciółmi :)

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  48. - Obserwuje jako: Nely
    - Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/monika.kret.90/posts/174652712703361
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: olunia1881@wp.pl

    Mam wiele skojarzeń z latem głównie z naturą, a są to: ciepłe słońce, letni deszczyk, burze za oknem, zieleń łąk i przydomowych trawników, kwiaty: jaśmin, stokrotki, polne chabry, koniki polne przygrywające wieczorami, ptaszki ćwierkające cały dzień, długie dni i krótkie noce, owoce: truskawki, czereśnie, wiśnie poziomki, jagody,... można je wymieniać bez końca, wolne dni, wycieczki piesze, rowerowe, samochodowe, spotkania z przyjaciółmi, rodziną, plany na wakacje, również te nieosiągalne, cały dzień otwarte okno, wiatr we włosach i jego zapach na ubraniu, malownicze zachody słońca, zabawa z psem, kotem, teraz trochę gorsze skojarzenie bo: komary latające w nocy koło ucha ;) i muchy. Mogę tak wymieniać bez końca :)

    Pozdrawiam w burzowy i deszczowy dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. 1.Obserwuję jako:zakochana w kolorkach
    2.Dodałam notkę:NIE
    3.Post na Facebooku:http://www.facebook.com/photo.php?fbid=563070973745461&set=a.251552111564017.75040.100001276915421&type=1&relevant_count=1&ref=nf
    4.Mam Cię w blogrollu:NIE
    5.E-mail:goralka18@o2.pl


    O matko myśląc o lecie widzę piękny pejzaż moich gór.Czasem delikatnie ośnieżone jeszcze w czerwcu.Czuję chłodny wiatr,wyobrażam sobie zieloną łakę.Przypominam sobie wycieczki na Babią Górę,spotkania przy ognisku..Robienie wianków z mleczy.Ogólnie lato jest najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako : Sandra Bałucka :)
    2 . Dodałam notkę : nie ;c
    3 . post na facebooku : tak . https://www.facebook.com/iitiismyliife - wyróżniony ;pp
    4 . blogroll : tak . iitiismyliife.blogspot.com
    5 . email : iitiismyliife@interia.pl
    JEŻELI CHODZI O NAGRODĘ TO JA CHCIAŁABYM BRAĆ WŚRÓD TYCH KTÓRZY DODALI POST NA FACEBOOKU :) A DO BLOGROLLA CIĘ DODAJE BO PODOBA MI SIĘ TWÓJ BLOG ;3

    lato .. koniec ciężkiej pracy , zabiegania , zapracowania . jak ktoś pisał : jestem perfekcjonistką . dlatego mam dużo pracy zwłaszcza w szkole . lato kojarzy mi się z odpoczynkiem , beztroską , zabawą .. wygłupami z przyjaciółmi , letnią miłością ( jak zawsze :) ) spaniem do południa i imprezowaniem do rana . lato to najlepszy czas dla młodzieży ale nie tylko . nie musimy martwić się o oceny i inne . lato to beztroska . dlatego jak najbardziej czekam z utęsknieniem aż nadejdzie.. lato to gryzienie komarów wieczorem , ogniska , tańce . wiatr we włosach , gonitwa z przyjaciółmi , walka na pistolety wodne ;)) chłodne lody i zimny cień rozłożystego dęba pod którym się chowamy . opalenizna , przygrzewające słońce .. duszne burze , uczucie mokrego deszczu na skórze , zwiewne sukienki , wianki plecione biegając boso po łące . ♥ kocham lato ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuje jako: gosia mysz
    -Dodałam baner dotyczący rozdania na blogu http://gosiamysz.blogspot.com/
    - Wstawiłam post https://www.facebook.com/profile.php?id=100003173170212&ref=tn_tnmn Małgorzata WK
    - Mam Cię w blogrollu TAK http://gosiamysz.blogspot.com/
    - Mój mail to: gosia22w@interia.pl


    Lato kojarzy mi się z podróżami kocham podróżować odkrywać nowe miejsca zwiedzać ciekawe zakątki wygrzewać się na plaży pluskac w ciepłym morzu gdy wiaterek wieje żyć nie umierać
    Lato to czas odpoczynku ciepłych dni imprez aż do rana

    OdpowiedzUsuń
  52. -Obserwuje jako: Katarzyna Mirek
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu TAK http://mamanatropie.blogspot.com/2013/06/ciekawy-konkursik-dla-wierszokletow-z.html
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania https://www.facebook.com/katarzyna.mirek.353?ref=tn_tnmn
    - Mam Cię w blogroll NIE o nie mam blogroll-a
    - Mój mail to: myszkakw@gmail.com

    Lato kojarzy mi się z szałem kolorów, zapachów i doznań. jest to czas kiedy chce mi się żyć, tańczyć, śpiewać i robić różne rzeczy na które w życiu bym się nie zdecydowała inną porą roku. Do tego to tętniące w żyłach świata życie, natura kwitnie, rozwija się, owocuje. I cóż to samo widzę u synka, jak tylko zrobiło się za oknem ciepło on tak długo stoi przy nim i mi pokazuje paluszkiem aż wyjdziemy. A ma dopiero roczek:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: Mała kuchareczka
    Mój mail to: kabaciatka.onet.pl@onet.pl
    Post na fb. https://www.facebook.com/Kosmetycznieee

    Lato mi się kojarzy z grillowaniem w ciepłe wieczory i paskudnymi burzami których sie panicznie boję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dodałam jeszcze u siebie banerek :)

      http://kosmetycznieee.blogspot.com

      Usuń
  54. -Obserwuje jako: kafetka
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu TAK http://kafetkowy.blogspot.com/2013/06/zakupy.html
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - nie)
    - Mam Cię w blogrollu TAK/http://kafetkowy.blogspot.com/
    - Mój mail to: anastazja1923@wp.pl
    Lato kojarzy mi się z sezonem grillowym, chłodnym piwkiem nad wodą i oczywiście opalenizną:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Lato, flirt ciepłych promieni słońca z rozgrzaną skórą. Upięte włosy odsłaniające kark muskany zimnym powietrzem. Oczy przymrużone od jaskrawej toni słońca, odbijającej się od tafli jeziora. Nagie stopy dotykające zimnej rosy, która tęczowymi kolorami spowija trawę. Spacer po plaży, wieczorna bryza ochładzająca rozgrzane ciało i ciepły piasek gilgoczący pod nogami.

    *Obserwuje jako: Michunka
    *Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu- TAK http://michunkagloguje.blogspot.com/2013/06/polecam-konkurs.html
    * Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - tak https://www.facebook.com/photo.php?fbid=526495807411787&set=a.263840343677336.61642.100001541168772&type=1&theater
    *Mam Cię w blogrollu TAK http://michunkagloguje.blogspot.com/ po prawej str w ulubieńcach
    *Mój mail to: michunka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuje jako:Amanda Spiliszewska
    Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu: TAK http://jasnowlosa.blogspot.no/
    Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania:nie
    Mam Cię w blogrollu: nie
    Mój mail to: amanda121314@wp.pl

    Lato kojarzy mi się z wakacjami w rodzinnym domu na wsi oraz z ogniskiem które co roku jest organizowane przez moich rodziców.Na ognisku spotyka się cała moja rodzinna i to chyba jedyny moment w roku kiedy mogę z wszystkimi się spotkać, ponieważ większość mojej rodziny koczuje za granica :).Kocham te momenty.Czekam zawsze na nie z niecierpliwością. I to właśnie najbardziej kojarzy mi się z latem(oczywiście jeszcze słonce i zapach grillowanych kiełbasek przypomina mi o tym że jest najpiękniejsza pora roku :*)

    OdpowiedzUsuń
  57. -Obserwuje jako: Odette Swan
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/agata.wilamowska/posts/465652690187241
    - Mam Cię w blogrollu TAK (blogroll po prawej stronie)-http://www.mynameisodetteswan.blogspot.com/
    - Mój mail to: agatha250391@gmail.com


    Słysząc "lato" w mojej głowie innej myśli nie ma,
    by któregoś razu w lato spełnić jej marzenia.
    Ciężka praca, mnóstwo zmartwień, nie przespane noce,
    chciałbym zobaczyć uśmiech jej jak siedzi nam morzem.
    Nie ma czasu by narzekać, pomyśleć o sobie,
    nie martw się już mamo, pamiętam o Tobie.

    Lato z moja mamą kojarzy mi się szczególnie,
    bo jak kiedyś obiecałam spędzimy je wspólnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny konkurs - dziś ostatni dzień, ale się załapałam :)

    -Obserwuje jako: patusia12110
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE (nie mam bloga;()
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - nie
    - Mam Cię w blogrollu - NIE
    - Mój mail to: pikusnica12@buziaczek.pl

    Z czym kojarzy mi się lato? Na pewno z wakacjami. A wakacje? Z wyjazdami, z dzieciństwem… Kiedy byłam małą dziewczynką niemal co roku wyjeżdżałam na obozy i kolonie. Bardzo dobrze wspominam tamten czas i chwile beztroski.
    Lato to także czas wypadów z przyjaciółmi, kojarzy mi się z naszymi wygłupami, cieszeniem się z zakończenia się roku szkolnego, pierwszymi wypitymi w życiu piwkami... ;) Można w lecie nabrać pięknej, złocistej opalenizny, która przyciągnie uwagę płci przeciwnej. Upał, gorące dni, w końcu można zdjąć ciężkie, ponure kurtki oraz płaszcze i pozwolić sobie na krótkie spódniczki, sukienki, szaleństwo kolorów ubrań, paznokci czy makijażu - bez skrępowania, że "nie pasuje tak kolorowo wyjść do ludzi". Lubię lato też za to, że urodziłam się blisko niego (12 czerwca) i jestem zodiakalnym bliźniakiem - z czego jestem zadowolona :)
    Podczas wakacji można kupić lody włoskie czekoladowo-śmietankowe, prosto z maszyny, najlepsze lody świata! ;) Jest w tym czasie dużo truskawek i czereśni, jednych z moich ulubionych owoców. Lato to także czas znienawidzonych komarów! Nie cierpimy ich, ale są jednym z pierwszych skojarzeń; kiedy letnimi wieczorami wychodzimy na spacer z odkrytymi nogami - nie trudno o ukąszenia i pokazywania bliskim gdzie to nas nie ugryzło :D
    Podczas wakacji królują wakacyjne zauroczenia i miłości. Jedne są tylko tymi wakacyjnymi, inne mają wtedy jedynie początek wielkiej miłości. W lecie można podziwiać krajobrazy, których nie zobaczymy podczas żadnej z reszty pór roku. Choćby (może trochę banalny) zachód słońca nad morzem - widziałam kilka razy w życiu, niezapomniany, romantyczny widok chowającego się słońca za horyzont; jakby szedł spać...

    Lato kojarzy mi się bardzo pozytywnie, jest to moja ulubiona pora roku i już nie mogę doczekać się tych upalnych dni, leniuchowania i relaksu! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: Marthe Tischendorf

    Lato kojarzy mi się kojarzy mi się z coraz dłuższymi dniami, ciepłem, radością, ciepłą wodą, z upałem, wakacjami, z ciepłym letnim deszczem.
    Lato kojarzy mi się również z pięknymi, egzotycznymi widokami do których wracam wspomnieniami w mrozne, zimowe dni…
    Najcieplejsza pora roku jest dla mnie okresem beztroskiego, pełnego radości i nadziei życia…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi


    1. - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania -
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=375698835868172&set=a.316814388423284.62935.314970611940995&type=1&theater

      - Mój mail to: rozowyswiatmarthe@gmail.com

      Usuń
  60. - Obserwuje jako: Tanika i Wojtas
    - Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu - NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/tatiana.dobija/posts/464306316997516
    - Mam Cię w blogrollu TAK - http://dobredlaurody.blogspot.com/
    - Mój mail to: tanika@mailmix.pl

    Lato kojarzy mi się z ciepłem słonecznych promieni na skórze, lekkim powiewem wiaterku który bawi się moimi włosami, z aromatem kwitnących traw, ziół i kwiatów, z zapachem soczystych, słodkich, najbardziej lubianych owoców, które mogę zajadać na śniadanie, obiad i kolację.
    Lato to czas wakacji, a więc jest kojarzone z opalaniem, umiarkowanym oczywiście, szumem fal, gorącym piaskiem pod stopami, lato to słoneczny parasol, piękne kapelusze, lekkie, zwiewne sukienki i stroje kąpielowe i, oczywiście, koktajle z parasolką, to pełne radości dni i wspaniałe ciepłe noce które zachęcają do romantycznych spotkań we dwoje przy delikatnym migotaniu płonących świec, przy lampce wytrawnego wina i tajemniczej aurze w powietrzu, to zapach ciała, subtelność przytulania, słodycz pocałunków...
    Lato, to pora roku, którą uwielbiam, więc zawsze kojarzy mi się z uśmiechem, radością, energią i pozytywnym nastawieniem, ze śmiechem dzieci bawiących się na podwórku i rozkoszowaniem się każdą chwilą ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: karolajn
    Dodałam notkę o rozdaniu: http://herooin.blogspot.com/2013/06/info-o-rozdaniu-u-eveliny.html
    Udostępniłam post: Nie
    Mam Cię w blogrollu: www.herooin.blogspot.com
    Mój e-mail: karolina_013@op.pl

    Odp: Jako tegoroczna maturzystka lato kojarzy mi się z ostatnimi chwilami spokoju, odprężenia i wybawienia się za wszystkie czasy, gdyż od października zaczynam studia :) Lato to moja ukochana pora roku z racji tego, że w sierpniu są moje urodziny. Lato to także okres kiedy zjeżdża się moja cała rodzinka (mieszkają w Anglii), z którą tak rzadko dane jest mi się widywać. Ta pora roku to czas pełen niezapomnianych wspomnień, ognisk i imprez pod gołym niebem. Czas kiedy mogę spędzić więcej czasu z ukochanym i znajomymi. W tym także okresie mogę oddać się ulubionemu letniemu zajęciu, czyli czytaniu książek podczas cieplutkich wieczorów na ogrodzie :) Idealne lato się szykuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. -Obserwuje jako: kosmetycznie1993
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu Nie
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania Nie
    - Mam Cię w blogrollu TAK http://kosmetycznie1993.blogspot.com/
    - Mój mail to: kosmetycznie1993@gmail.com

    Z czym kojarzy mi się lato? jako studentka mam z okresem kiedy zaczyna robić się ciepło skojarzenie sesja się zbliża i to jest to przykre skojarzenie... ale kiedy jest już po egzaminach mamy lipiec, lato kojarzy mi się z podróżami z moim chłopakiem, wycieczkami choćby tymi jednodniowymi, opalaniem, przebywaniem nad jakąś wodą pływaniem, z czasem wolnym który mogę spędzić jak chcę, wreszcie mam czas dla siebie i na wszystkie swoje pasje. Lato kojarzy mi się z najlepszym czasem w roku kiedy nie czuję na sobie żadnej presji, że muszę zrobić coś na jutro... Lato kojarzy mi się ze spokojem, błogim lenistwem, czasem odpoczynku ale i fajnych przeżyć, wspomnień, spontanicznych fotografii które pózniej ogladajac molzna poprawic sobie humor, jest to rownież czas kiedy mogę pość na dyskoteko, potańczyć, bardzo to lubię a w pozostałej części rok zawsze jest coś innego do roboty, coś ważnego i nie ma czasu dla siebie. A lato jest tą porą kiedy mogę zająć się sobą i zrobić coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. - Obserwuje jako: anioleek89
    - Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu TAK http://anioleek89.blogspot.com/2013/06/rozdanie-w-pracowni-porannych.html
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania TAK - https://www.facebook.com/marta.pacek.14/posts/529575570436336
    - Mam Cię w blogrollu TAK http://anioleek89.blogspot.com/
    - Mój mail to: anioleek89@gmail.com

    Odpowiedź:

    Gdy lato nadchodzi
    a słoneczko bardzo śmiało zza chmurek wychodzi
    ma buzia staje się niezwykle uśmiechnięta
    więc ja tą cudowną aurą dotknięta
    letnimi porankami się rozkoszuję
    i parkowymi alejkami spaceruję.
    Zachwycam się wtedy nade mną obłokami
    oraz ogrzewającymi mnie słoneczka promykami.
    Ptaszki wesoło nad głową ćwierkają
    i co chwilę za gałęziami drzew się chowają.
    Wszystko wokół się zieleni
    a my wraz z Ukochanym w siebie wtuleni
    spacerujemy i wszystko podziwiamy
    bo lato bardzo uwielbiamy.
    Ponadto lato mi się kojarzy
    ze spędzaniem czasu na plaży,
    z fal szumami
    oraz w morzu kąpielami,
    Z zachodem słońca na molo
    czy w duecie czy też solo
    i z tą całą beztroską aurą
    a także wieczorną burzą,
    których w dzieciństwie bardzo się bałam
    i szybko do domu uciekałam.
    Lato to również czas na ognisko wieczorne
    a wraz z tym na towarzystwo wyborne.
    O tej porze roku zimne lody również lepiej smakują
    a uciążliwe komary niemiłosiernie atakują.
    Jest to dla mnie pora bardzo radosna
    dlatego cieszę się, że nadeszła już wiosna
    bo po niej lato niebawem przywitamy
    i jak najdłużej zatrzymamy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. - Obserwuje jako: esPe
    - Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu: NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/espeblog?ref=hl
    - Mam Cię w blogrollu - TAK: http://all-i-can-do-is-write-about-it.blogspot.com/
    - Mój mail to: espe.blog@gmail.com


    Wakacje kojarzą mi się zawsze z moim mężem :) Mojego męża poznałam w wakacje, dokładnie 4 lipca. Zaręczaliśmy się w wakacje i ślub też braliśmy z końcem wakacji :) Oczywiście wszystko odbywało się w przestrzeni czasowej, ale jakoś tak te wszystkie najważniejsze daty są związane z tym okresem w roku :) Tym zaskakuję wszystkich, bo jako, że jestem nauczycielką, wakacje powinny kojarzyć mi się z czasem wolnym i słońcem :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. -Obserwuję jako: dakota
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    -Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - TAK https://www.facebook.com/agnieszka.wysocka.165/posts/462836093808166
    -Mam Cię w blogrollu TAK http://77dakota.blogspot.com/
    -Mój mail to: agus.wysocka@wp.pl

    Lato nieodmiennie kojarzy mi się z:
    - kolorowymi pazurkami u stóp, śmiało wyglądającymi z ukochanych japonek
    - smakiem truskawek, i buźką mojego malucha umorusaną nimi aż po czoło ;)
    - bieganiem boso po łące mokrej od porannej rosy
    - zachodami słońca nad Bałtykiem
    - stadami komarów, na których wyeliminowanie co roku mam nowy pomysł (choć jeszcze żaden nie zadziałał ;)
    - urlopowym włóczeniem się z namiotem i paczką sprawdzonych przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  67. -Obserwuje jako: Katarzyna Iskrzak
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - https://www.facebook.com/katarzyna.iskrzak?ref=tn_tnmn
    - Mam Cię w blogrollu NIE
    - Mój mail to: koma7@buziaczek.pl

    Lato to słońce delikatnie muskające moje policzki, to ciepły wiatr mile poruszający moimi włosami i miłość, którą czuć w powietrzu niczym zapach kwiatów polnych. Lato to subtelny wyraz emocji, w postaci wielu cudownych czynników. Ale przede wszystkim lato to czas, w którym zbieramy najwięcej wspomnień. W mojej głowie wiele najwspanialszych chwil zostało zapamiętanych właśnie z lata, bo lato to euforia radości i stan umysłu, w którym kochamy i żyjemy najmocniej i najintensywniej.

    OdpowiedzUsuń
  68. -Obserwuje jako: ZajacKicak
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu: Nie
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania: Takhttps://www.facebook.com/kasia.domagala1
    - Mam Cię w blogrollu: Nie
    - Mój mail to: ZajacKicak@gmail.com

    Lato to kolorowe drzewa i kwiaty, zwierzęta budzące się do życia i pozytywna energia ze słonecznego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. -Obserwuje jako: Big Bang
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu NIE
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - NIE
    - Mam Cię w blogrollu – NIE
    - Mój mail to: cornelia_klaudia@interia.pl

    A więc lato kojarzy mi się......za psimi zawodami frisbee! Zawsze o tej porze roku organizowana jest seria zawodów DCDC, czyli Dog Chow Disc Cup. Z racji tego, że jestem zapaloną fanką psów i sama aktywnie trenuję dog frisbee, odległość nie stanowi dla mnie problemu i bardzo miło wspominam tłuczenie się zatłoczonym pociągiem nawet 400 km po to, aby zobaczyć to wspaniałe widowisko :) Łączy się to z wieloma nowymi przyjaźniami i miło spędzonym czasem w gronie ludzi o takich samych zainteresowaniach. I właśnie z tym kojarzy mi się lato! :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. -Obserwuje jako: Magdalena Juśko
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania - Tak https://www.facebook.com/magdalena.jusko.5/posts/10201542894677208
    - Mam Cię w blogrollu Nie
    - Mój mail to: caramelia@wp.pl



    Lato to czas błogiego relaksu, gdzie mamy więcej czasu dla siebie. Wylegujemy się na hamaku z ciekawą książką, przy czym również łapiemy opaleniznę.

    OdpowiedzUsuń
  73. -Obserwuje jako: Stefani Pyzik
    -Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu: nie
    - Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fpracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com%2F2013%2F05%2Fmac-rimmel-matis-sephora-make-up-for.html%3Fspref%3Dfb&t=MAC%2C+Rimmel%2C+Matis%2C+Sephora%2C+Make+Up+For+Ever+i+in...
    - Mam Cię w blogrollu nie
    - Mój mail to: Mojekonto309@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako: Paulina Kuczyńska
    Dodałam notkę na temat rozdania na swoim blogu: nie
    Wstawiłam post na Facebooku dotyczący rozdania: tak https://www.facebook.com/paulina.kuczynska.77
    Mam Cię w blogrollu: nie
    Mój mail to: paulinakkk111@wp.pl

    Lato kojarzy mi się z szalonymi wakacjami w gronie najbliższych, z wypadami nad wodę, z opalaniem się :) i przede wszystkim ze spędzaniem czasu z moją drugą połówką <3

    OdpowiedzUsuń
  75. super kosmetyki w szczegolnosci ten krem pod makijaż primer- naparawde fajny krem który dobrze nawilża a wchłania sie w mgnieniu oka- polecam:)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista