Nareszcie dotarły... moje broszki Decolove :)

13:14

Już u mnie są... Ponad 1,5 roku zbierałam się zeby je zamówić, ale nie było czasu by wybrac konkretny model, by się zdecydować i zamówić. W końcu usiadłam, przewertowałam fanpage Decolove i wybrałam te, które mnie interesowały. Karolina z Decolove dopieściła mnie zupełnie, bo pokazała mi kolory materiałów, które pasowały do moich wytycznych i... w końcu udało nam się stworzyć brochy, które idealnie pasowały pod moje potzreby - istny handmade pod klienta! :) Tak lubię :P. Po ok 14 dniach w zeszłą środę dotarły do mnie kurierem. I... zastanawiam się po co tyle czasu czekałam, żeby je zamówić :P
















 
Każda brocha czy kwiatek są ręcznie robione i niepowtarzalne w swoim rodzaju. Mają też swój numerek ;)
Broszki z Decolove możecie zamówić na ich stronie. Nie należą do najtańszych, ale... taka brocha dodaje uroku nawet najtańszej sukience i mam nadzieje, że będzie się dobrze nosić przez długi czas :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Rzeczywiście przepiękne te broszki... Chętnie bym się skusiła na jakąś, ale miałabym problem z wyborem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też był problem z wyborem, więc wzięłam od razu 3 - wtedy łatwiej jest wybrać ;)

      Usuń
  2. Są piękne w szczególności ostatnia :) jasno brązowa :) jak cenowo wyszły? bo to chyba indywidualne zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, ale równie podoba mi się sposób opakowania i ten bilecik o specjalnym stworzeniu dla danej osoby, fajna sprawa jako prezent, muszę to zapamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista