Zaproszenie do oddania na pokaz Paprocki & Brzozowski w najbliższy wtorek

18:32

Bardzo chciałam iść na pokaz Dalia na jesień / zima 2013/2014 Paprocki&Brzozowski, których ubrania bardzo lubię, a który to odbywa się w najbliższy wtorek 21.05 o godz. 21 w SOHO Factory w Warszawie.
A jak mawia moja przyjaciółka Ania - jeśli bardzo czegoś chcesz i mocno o tym myślisz, to się to spełni :))
Moje się spełniło, nawet nie musiałam pytać i ich szukać - zaproszenia same do mnie trafiły :) Nie mogę się już doczekać, bo nieczęsto chodzę na pokazy mody :)

W zwiazku z tym, że mam 2 podwójne zaproszenia, a idą 3 osoby, MAM DO ODDANIA WEJŚCIÓWKĘ dla 1 osoby na ten pokaz - jeśli Ty chcesz ją otrzymać napisz maila na ina_1986@o2.pl "dlaczego chciałbyś/chciałabyś tam być" do poniedziałku  20.05 do godz. 20. Odezwę się do wybranej osoby do północy 20.05 :)



Zaproszenie na pokaz kolekcji Dalia jest wykonane w minimalistycznym stylu, z bibułką, prostą czcionką;)



You Might Also Like

4 komentarze

  1. super zazdroszczę zaproszeń i życzę miłej zabawy na pokazie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj z chęcią bym poszła :D tylko dlaczego mieszkam aż 300km od Warszawy... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę daleko, ale może czasem warto te 300 km przejechać dla takiego widoku :P

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista