Szampony Kevin Murphy do zadań specjalnych

13:43

W 2019 borykałam sie z szybko przetłuszczającą sie skórą co wiązało sie takze z tym, że moje włosy częściej się przetłuszczały i były przyklapnięte. Powrócić do równowagi pomógł mi ten duet... Dzięki niemu znów nie musiałam myć głowy codziennie, a włosy wyglądały swieżo i zdrowo przez 2-3 dni.
Co to za duet?

Kevin Murphy - szampon do codziennego stosowania Balancing.Wash i szampon oczyszczający / peeling do skóry głowy i włosów Maxi.Wash Hair2go.pl

Ten duet to peeling do skóry głowy i włosów Maxi.Wash oraz szampon do codziennego stosowania Balancing.Wash.

Kevin Murphy - szampon Balancing.Wash i szampon oczyszczający/peeling Maxi.Wash 

Szampon Balansing.Wash jak sama nazwa wskazuje ma przywrócić równowagę dla włosów, oczyścic je delikatnie i pobudzic do wzrostu.

Czemu zawdzięcza swoje właściwości - chodzi o skład i bombe wyciągów czyli same dobre składniki dla naszych włosów:

Wyciąg z liści szałwii  - Stymuluje wzrost włosów, usuwa toksyny, regeneruje komórki i oczyszcza przetłuszczającą lub łuszczącą się skórę głowy

Aminokwasy pszeniczne - Wspomagają wzrost włosów i regeneracje komórek

Wyciąg z grejpfruta - Przywraca blask włosom i reguluje pH

Kwas cytrynowy - Utrzymuje właściwe pH

Olejek z kwiatów ylang ylang - Pielęgnuje przetłuszczającą się skórę głowy i reguluje wytwarzanie sebum
Enzym dysmutazy ponadtlenkowej - Zapobiega utlenianiu się koloru

Olejek z kwiatu pelargonii pachnącej - Nadaje włosom naturalny blask i ułatwia modelowanie

Wyciąg z pokrzywy- Stymuluje skórę głowy i zapobiega wypadaniu włosów zapewniając optymalne warunki do wzrostu zdrowych włosów. Wzmacnia włókna włosów i pomaga w natlenianiu mieszków włosowych

Wyciąg z liści zielonej herbaty - Silny aksyoksydant zapobiegający łamaniu i rozdwajaniu się włosów

Ekstrakt z pestek słonecznika - Chroni przed wolnymi rodnikami, hamuje utlenianie UVA i regeneruje uszkodzenia spowodowane utlenianiem 

Olejek lawendowy - Korzystny dla każdego rodzaju włosów. Reguluje prace gruczołów łojowych na skórze zarówno suchej jak i przetłuszczającej się

Szampon świetnie oczyszcza i nie obciąża naszych kosmetyków, do tego przyjemnie pachnie. Jeszcze lepiej działa w połączeniu z Maxi.Wash.

Kevin Murphy - szampon Balancing.Wash i peeling Maxi.Wash 
Maxi.Wash to szampon oczyszczający, choć ja na niego mówię, że jest to peeling, bo oczyszcza włosy z zanieczyszczeń jak peeling naszą skórę. 
Szampon oczyszczający zawiera kwasy owocowe AHA rozbijające kwasy tłuszczowe, aby oczyścić skórę głowy. Olejki eteryczne wnikają w głąb skóry, by rozjaśnić włosy i oczyścić przetłuszczającą się lub łuszczącą skórę głowy. Szampon zawiera naturalne składniki usuwające nagromadzone zanieczyszczenia i pozostałości po innych produktach i chemikaliach. Zawiera naturalne antyseptyki oczyszczające i łagodzi podrażnioną skórę głowy oraz przyspiesza proces gojenia.
To pierwszy krok w oczyszczaniu w marce KM i po tym jak pierwszy raz kiedys w salonie fryzjerskim ktoś użył go na moich włosach, wiedziałam, że to cudo zostaje ze mną na dłużej. 


Kevin Murphy - szampon Balancing.Wash i peeling Maxi.Wash 
Nie używam Maxi.Wash przy kazdym myciu włosów, ale raz na 1, 1,5 tygodnia. Za każdym razem czuje, ze moja skóra jest lepiej oczyszczona i co najważniejsze - włosy przestały mi się przetłuszczać tak jak kiedyś! 
Ten duet to zecydowanie moi ulubieńcy 2019 do włosów. Jeśli jeszczce ich nie próbowaliście, to bardz polecam. 

Kevin Murphy - szampon Balancing.Wash i szampon oczyszczający - peeling Maxi.Wash 
Oba produkty możecie kupić na Hair2go.pl
Peeling/szampon oczyszczający Maxi.Wash






You Might Also Like

2 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista