Calvin Klein Euphoria - klasyka, która się sprawdza

01:08

Pewnie większość z Was już go dobrze zna. Perfumy Calvin Klein są łatwo dostępne w większości perfumerii, a Euphoria weszła juz do kanonu zapachów, które wiele osób lubi. Mi nei wiedzieć czemu były one obce. Męską wersję Euphoria znałąm, bo mój partner miał je przez moment i bardzo mi się podobały. Nie przyszło mi jednak do głowy, żeby prawdzić wersję dla Pań....
A szkoda... Chciaż podobno lepiej późno niż później i później niż wcale...



Piszę Wam zatem post w Nowym Roku skąpana w zapachu niby dobrze znanym, a dla mnie nowym.



To orientalno-kwiatowe perfumy wydane w 2005 roku, które dorobiły sie juz kilku wersji.
NUty głowy są orzeżwiające i słodkie - mocno wyczuwalny granat, marakuja, brzoskwinia i malina przenika się z nutami serca - orchodeą, lotosem i magnolią. Całośc dopełnia nuta bazy są: wyraziste piżmo, lekki fiołek, bursztyn, mahoń i paczula.



Perfumy dla kobiet Euphoria to zapach dla pewnej siebie kobiety, ktora chce pokazać, że wie, czego chce otoczeniu.

Wyraziste nuty, słodycz połączona z pazurem - taka jest kobieta skąpana w tym zapachu.
Co ważne - tak jak w przypadku wersji dla meżczyzn, także i w tej trwałość jest dosyć dobra.
Kwiatowa nuta podbita piżmem opakowana jest w elegancki flakon o opływowym kształcie. Oprócz samych perfum, możecie kupić wersję z balsamem do ciała, aby zapach utrzymywał się na skórze jeszcze dłużej.





You Might Also Like

4 komentarze

  1. Nie mój zapach, ale cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory takich słodszych nie używałam, zakochałam sie w grudniu w Gucci Bloom i jest na mojej liście życzeń, a to całkiem inny zapach ale ten - Calvin Klein też polubiłam. Wszystko zależy od nastroju, lubię ostatnio skrajności :)

      Usuń
  2. Od czasu do czasu lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że tylko ja tego zapachu tak długo nie znałam :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista