Bielizna w londyńskim klimacie

16:00

I znów post bieliźniany. Mam nadzieje, że tak jak ja lubicie tę tematykę :)
Są przeceny i kusi mnie gdy jestem umówiona na spotkanie biznesowe w centrum handlowym, żeby chociaż wejść do sklepów z bielizną i popatrzeć na nią, zobaczyć co mają nowego i jakie są zniżki. I tłumaczę sobie, że przecież kolejna para co prawda pięknych ale jednak - majtek mi nie potrzebna... Ale rozsądek nie zawsze wygrywa ;)))
Pisaliście, że znacie markę Kinga Lingerie. Dziś post o komplecie United w stylu londyńskim.
Kinga Lingerie - United




Kilka słów o samej marce pisałam w poście Bo kobiecie bielizny nigdy za wiele - Kinga Lingerie i konkurs i nie będę się powtarzać.


United, to elegancki komplet z wygodnym biustonoszem typu Push-up, którego górne miseczki zdobi perłowa koronka z kwiatami oraz zmysłowa granatowa gipiura. Dolne miseczki, oraz bawet ciekawie współgrają z włoską dzianiną w granatowe paski.

Boczki zostały wykonane z podwójnego tiulu, dzięki czemu pasy nie wpinają się w ciało. 
Do tego są wygodne majtki, z grubym pasem koronki, dzięki czemu nie odznaczają się one pod ubraniem i są niemal niewidoczne.

Fot. Kinga Lingerie

Kinga Lingerie - United

Kinga Lingerie - United

Kinga Lingerie - United
Na powyższych zdjęciach widać delikatną koronkę i gipiurę.
Kinga Lingerie - United
Majtki z United są bardzo fajne. Z innych kompletów potrafiły być dla mnie ze zbyt wysokim stanem ,a ja jednak lubię bardziej biodrówki niż sięgające do pępka. W United są nieco niższe niż w dwóch pozostałych, które mam.
Kinga Lingerie
Kolekcje Kinga Lingerie są bardzo różnorodne, co widać choćby po tych 2 zestawach, które mam - są zarówno komplety słodkie, w różu i bieli czy mięcie, w kropki i paski. Można jednak dostać także czarne i czerwone, zadziorne komplety czy seksowne gorsety (które mam nadzieje będę mogła Wam niedługo pokazać). 

Produkty tej marki możecie kupić w bardzo wielu sklepach z bielizną na terenie całego kraju. MoŻecie też zamówić ją na stronie producenta: http://www.kinga.com.pl/ 
Zajrzyjcie także na ich Facebook aby znać ich największe hity i wszystkie nowości.








You Might Also Like

14 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Justynka, wow, czyli mamy podobny gust, przynajmniej w kwestii bielizny :)

      Usuń
  2. Ależ piękna. Ta w paseczki wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitka, ciesze się, że się Tobie podobają komplety :)

      Usuń
    2. Bardzo nawet. To taki styl lat 50-60 tych. Mega kobiecy. Cudne są po prostu :)

      Usuń
    3. ach, dokładnie :) Taki vintege trochę. Mi to przypomina bardzo elegancki strój dla businesswoman, a'la garnitur :)

      Usuń
  3. Cuda! Znowu mam ochotę na nowy komplecik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, seksowne i kobiece. Majteczki z niebieską koronką dla mnie najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta w paseczki jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista