Instagram Mix z ostatniego tygodnia :)

17:00

Ja wiem, że dziś środek tygodnia, ale taki mamy klimat, że dziś będzie Instagram Mix. 

Zaczynam pracę "na swoim", o czym napisze jeszcze więcej. Trzymajcie mocno kciuki, żeby się udało :)

Niedziela na Bemowie i wbrew pozorom, to asortyment dla zwierzaków od www.chloeshouse.pl 

Szybkie ciasto drożdżowe z truskawkami i morelami - ach, ale miałam na nie ochotę :)

Essie z kolekcji Neon 2014 - piękne i przyjemnie neonowe



Beza - beza nie pyta, beza rozumie... Jak już z pewnością wiecie beza to coś, co uwielbiam o każdej porze dnia i nocy, ta została skonsumowana o godz. 23.30... 

Na przemiłym spotkaniu z marką Eisenberg, której kosmetyki bardzo cenię. W restauracji Flaming&Co mogłyśmy posłuchać o dbaniu o skórę i dowiedzieć się o nowościach od samej Pani Patrizii Mazzitelli - pisałam już ponad rok temu o spotkaniu, na którym była również Pani Patrizia - Spotkanie z marką Eisenberg

Przesyłka od marki Armani...
... a w środku ich nowy zapach :)

Manolo - psiak Charlize Mystery :) Jest przeuroczy i bardzo elegancki (jak na psa rzecz jasna)


takie śniadanko - zielona herbata to podstawa u mnie każdego dnia. Clipper ma smaczne i ekologiczne herbaty, które bardzo lubie. Do tego kanapka z chlebem przywiezionym od Mamy aż z Siedlec + serek do smarowania + sezonowe owoce - pyyyycha. Najprostsze rzeczy są najsmaczniejsze

I Coloniali  - piękne produkty zamknięte w cudownych opakowaniach. Zapach obłędny, ale co ja wam będę pisać, jak pewnie już widzieliście post o nich: Piękny powiew orientu - I Coloniali

Taka paczka prosto z Malezii :)

i taka zawartość od Zapach Azji Moje pierwsze azjatyckie mazidła w tym długo chciany krem bb 

Nowości od Bourjois - o tatuażach na paznokcie było już- Zawsze chciałam mieć tatuaże. No to mam :)

look z długą dresową sukienką

Taki mix - Sisley Eau de Sisley 2, Estee Lauder Idealist, perfumy stworzone przeze mnie Mo61, kredka od Bourjois i naszyjnik Mokobelle

I znów Manolo Charlize Mystery w legowisku Chloe's House. zakochałam się w tym maluchu :)

Zapatrzony na swoją pańcie :)
I tak mi minął tydzień :) Wychodzi na to, że żyje samym ciastem i wypiekami ;)

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Lubię takie posty mix zdjeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, miło to czytać, bo nie byłam pewna, czy takie posty zbiorcze z masą fotek lubicie. Dzięki za feedback, to mi pomaga tworzyć bloga, którego Wy będziecie lubili czytać :)

      Usuń
  2. Widzę, że lubimy te same herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitka, poważnie, Ty też zieloną? :)) Super, ja jestem herbatoholiczką w 100%, ale tego nie chce nawet leczyć :)

      Usuń
  3. Piękny mix Kochana, beza *-* uwielbiam, i zieloną herbatę ♥ :)
    Trzymam kciuki, mocno - na pewno się uda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. beza omnomnomnom, zawsze i wszędzie :) Uje za kciuki, czuje moc! :)

      Usuń
  4. Poduszkę dla Psa zgarniam Ja, nie mając Psa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no właśnie one są takie fajne, że z chęcia by się chciało kupić dla siebie do mieszkania :)

      Usuń
  5. Również lubię tego rodzaju mix-y. To takie bezpieczne, kontrolowane podglądanie ;)))
    Tekst z bezą bardzo dla mnie znajomy :) Ja go znałam w wersji z czekoladą; czekolada nie zadaje pytań, czekolada rozumie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię u innych te mixy oglądać, mimo, że jest ich sporo, to jednak takie "co się działo" w pigułce :) Z czekoladą jest jak najbardziej aktualny, ale ja lubię sobie to przekształcać na tekst z bezą, gumisiami i wieloma innymi produktami ;)

      Usuń
  6. Tez lubię takie szejki zdjęciowe;).

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na swoim a co to takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saharu, dzięki ogromne. To firma otworzona we 3 dziewczyny - women are powerfull. Niedługo napisze więcej :)

      Usuń
  8. Uwielbiam mixy z telefonow ;) zawsze mozna zobaczyc co slychac u drugiej osoby ;p piesek slodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie posty, a kciuki trzymam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, i te ciasta .. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jednak ciasta przyciągają wzrok :)

      Usuń
    2. przemawia przeze mnie łakomczuszek :D Ty również, szczególnie w maksi<3

      Usuń
    3. hehe, prze mnie tez Łakomczuch przemawia, szczególnie przed północą ;)

      Usuń
    4. przeze mnie tez przemawia, szczególnie przed północą

      Usuń
  11. aaale piękna beza! zjadłabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No to trzymam kciuki ;) Jaki słodki piesek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam zaczerpnąć trochę życia innych blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, dobry pomysł, bo w krótkim czasie można pozyskać inspiracje.

      Usuń
  14. Manolo rzeczywiście uroczy. Lubię takie małe psiaki, takie to to delikatne, że aż chce się głaskać i głaskać :) Fajnie Ci w sukience maxi. Strasznie mi się ten trend podoba, choć przy moim wzroście ta długość, to chyba nie jest dobry pomysł. Beza wygląda pysznie, przed północą to dopiero musiała smakować :) Łasuchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, tak, jestem łasuchem, ciasteczkowym potworem ;) Dzięki Anitko. Manola jest słodziakiem, zdecydowanie chce się go przytulać i głaskać :)

      Usuń
  15. Warto postarać się jeszcze bardziej wypromować profil na instagramie. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie https://polskielajki.pl/produkt/kup-instagram-likes/.

    OdpowiedzUsuń
  16. Korzystanie z instagrama jest dziecinnie proste. Bardzo ważną kwestią są tam tak zwane hasztagi. Więcej informacji na ich temat znajdziecie na stronie https://instaid.pl/najpopularniejsze-hasztagi-na-instagramie/.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista