Pędzlowo od Bobbi Brown - radość jak u dziecka

18:00

Do mojej kosmetyczki dołączyły 2 nowe pędzle Bobbi Brown. Ciesze się jak dziecko, bo o ile kosmetyków różnej maści mam bardzo dużo, o tyle pędzli zdecydowanie mi brakuje. Bardzo lubię te z MAC i Bobbi Brown właśnie, więc z przyjemnością używam do makijażu moich 2 świeżutkich nabywców.

Bobbi Brown - pędzel do bronzera Bronzer Brush, pędzel do cieniowania Eye Smudge Brush, Bobbi Brown, cień Cool Ivory, rozświetlacz 24 Karat Shimmer Brick, cień Smashbox Photo Op Eye Shadow Trio Frost Frambois Aubergine

Pędzel do cieniowania i pędzel do bronzera to 2 z pędzli, których używam dosłownie każdego dnia bez wyjątku. Ważne jest dla mnie, aby były one dobrej jakości. Przy Bobbi Brown nie muszę się o to martwić. 

 Bobbi Brownpędzel do cieniowania Eye Smudge Brush

 Bobbi Brown - pędzel do cieniowania Eye Smudge Brush
Pędzel do cieniowania jest miękki, główkę ma raczej małą a włosie należy do tych średnio długich. Ładnie się nim rozciera cienie sypkie i przechodzi miedzy kolorami.
Mały, gęsty pędzelek z końskiego włosia precyzyjnie nanosi cienie od linii rzęs do załamania powieki. Zaokrąglone, fazowane krawędzie pozwalają na gładką aplikację, nie pozostawiając przy tym wyraźnych linii.
cena: 139zł/szt
Bobbi Brown - pędzel do bronzera Bronzer Brush
Drugim z moich nowych pędzli jest ten do bronzera. Podoba mi się jego gruby, drewniany trzon. Dobrze leży w dłoni, nie jest zbyt długi, wiec łatwo można nim manewrować. Pięknie omiata twarz i nie pozostawia wyraźnych linii przejścia na twarzy. Ten model ma łagodnie zaokrąglone brzegi włosia, jest przyjemny w kontakcie ze skórą l dlatego aż miło się go używa. 

Bobbi Brown - pędzel do bronzera Bronzer Brush
Bobbi Brown - pędzel do bronzera Bronzer Brush
Bobbi Brown - pędzel do bronzera Bronzer Brush
Bobbi Brown - pędzel do bronzera Bronzer Brush, pędzel do cieniowania Eye Smudge Brush, Bobbi Brown, cień Cool Ivory, rozświetlacz 24 Karat Shimmer Brick, cień Smashbox Photo Op Eye Shadow Trio Frost Frambois Aubergine
Produkty Bobbi Brown dostępne są w perfumeriach Douglas

Uwierzcie lub nie, ciesze się z nich jak dziecko :)))))



You Might Also Like

28 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. mi też, żeby powiększyć swoją kolekcję. Mam jeszcze do korektora :)

      Usuń
  2. Wierze ci ze sie cieszysz :) ja pedzle tez uwielbiam ale jakos do BB mnie nie ciagnie i te co mialam mamie oddalam :) zostawilam sobie tylko jeden Bobbi Brown pedzel do eyelinera zelowego. bo jest niesamowicie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem z nich bardzo zadowolona. Tylko trzeba uważać przy zakupie na podróbki i najlepiej kupować w salonie Bobbi Brown na Placu Unii Lubelskiej albo w Douglasie, a nie przez internet, bo tam same podróby są tylko.

      Usuń
  3. Kiedyś też kupiłam sobie fajny pędzel, trochę się wydaało ale warto . Właściwie nie do zdarcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to ja zz tym samym założeniem wychodzę, że to inwestycja :)

      Usuń
  4. Chciałabym aby dołączyly do mojej kolekcji hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma ich na mojej chciejliście:) zdecydowanie bardziej ciągnie mnie do Sigmy czy Zoeva. ale cieszę się, że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Sigme miałam raz i nie podobało mi się, a po kilku myciach zaczęło wychodzić włosie. Zoeva z kolei trzeba ściągać chyba z zagranicy, a BB mam tu, na miejscu :)

      Usuń
    2. nie trzeba znikąd ściągać kosmetyki Zoeva i pędzle są dostępne na MintiShop.pl

      (boskie palety ) <3

      Usuń
  6. Jak na razie rozpoczełam kolekcjonowanie pędzli z Zoevy <3 dziś do mojej rodziny dołączyły kolejne 2 :))) więc mam już 4 haha :d ale zawsze to cos :D po za tym to non stop polegam na pędzlach z Hakuro :)


    pędzle z Bobbi Brown na pewno są dobre mi jednak nie podoba się ich wykonanie ale to tak na marginesie już :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Zoeva nic nie miałam, jest teraz jakaś straszna promocja tej marki na blogach, bo makijażowe blogerki je promują intensywnie. Ale pewnie coś w tym musi być. Ja lubię w BB włosie - jest świetnej jakości i do tego u mnie przynajmniej świetnie się piorą :)

      Usuń
    2. niektóre dostają za free całe zestawy kosmetyków i pędzli więc nie dziwi mnie nic :P
      pędzle i palety są naprawwwwwwwwwwwwdę extra :))

      Usuń
    3. aaaaa, to dlatego taki wysyp jak grzyby po deszczu :)))

      Usuń
  7. Tez bym sie cieszyła, ale chyba bardziej ostatnio bym chciała jakieś z zoeva : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no i kolejna z Zoeva. Chyba się im musze dokładnie przyjrzeć ;))

      Usuń
  8. W pełni tą Twoją radość rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udam, że nie widzę tego rozświetlacza - tak będzie lepiej! Portfel już mi dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, Martuś, pewnie, wcale go tam nie ma i wcale go dziś nie używałam :P
      Jak lubisz mocne rozświetlenie to by się Tobie spodobał :)

      Usuń
  10. Przepiękne zdjęcia, chyba będę miała te pędzle na uwadze, gdy będę kupować, bo mam zamiar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, pomacaj, pooglądaj najlepiej na żywo, bo wtedy zyskują jeszcze bardziej :)

      Usuń
  11. O tak, pędzle z BB należą do moich ulubionych, świetna jakość:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ohh wierze Ci :) sama chyba też bym się cieszyła jak dziecko, jak na razie tylko o nich marzę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja teraz marze o pędzlach do podkładu i muszę jeszcze zapatrzeć się w kilka do powiek - tych to nigdy zbyt wiele :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista