Wejdź do świata wonDiorland - Dior Addict - It-Lash i Eau de Toilette

14:43


Na moim Facebooku pokazywałam Wam zapowiedź nowości Dior Addict - przepiękny fioletowy tusz It-Lash w kolorze fioletu. Daj się porwać do krainy wonDiorland z Eau de Toilette Dior Addict 2014.
Dior Addict - It - Lash oraz Dior Addict

mascara Dior Addict - It - Lash oraz lakier Essie
Dior Addict - It - Lash oraz Dior Addict 

mascara Dior Addict - It - Lash 

kampania Dior wonDiorland eau de parfum Dior Addict
mascara Dior Addict It - Lash w kolorze fioletowym
Cały makijaż już w tym tygodniu :) Fiolet na rzęsach i róż na ustach :)

A tu kampania perfum:






Jak Wam się podoba ten bajkowy świat Diorland?





You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ten Dior BaardzO mi odpowiada :) Właśnie "spiłam" próbkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten bajkowy świat. Uwielbiam. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tą reklamę w tv ;) fajny tusz ale dla odważnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, a ja nie wiedziałam, że reklama jest w TV, bo nie oglądam, ale z chęcią bym ją obejrzała na dużym ekranie :)

      Usuń
  4. Na kolorowy tusz nie wydałabym jednak takich pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy jak często go używasz - jeśli ktoś lubi i stosuje codziennie, to jednak warto, bo niesamowicie pięknie wydłuża rzęsy. A jeśli używa raz na miesiąc, to faktycznie do zastanowienia i wg zasobności portfela :)

      Usuń
  5. Jak pięknie wygląda ten tusz, dla mnie jednak zbyt odważny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam markę Dior! Maja rewelacyjne błyszczyki, przepięknie pachnące perfumy i całkiem dobra pielęgnacje 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, ja też bardzo ją lubię i ich błyszczyki są świetne - długo utrzymują się na ustach. Z pielęgnacji niewiele testowałam, ale wierze na słowo :)

      Usuń
  7. Świetnie ci w nim! A zapach nowego Diora bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista