Taki piękny weekend. Działo się!!!

21:12

Weekend pełen wrażeń, smaków, zapachów i dźwięków. Każda minuta była mocno zajęta, ale właśnie tak najbardziej lubię.

W kraju kwitnącej wiśni ;)


W Warszawie w weekend na Torwarze miał miejsce Piknik z Kulturą Japońską. Azja mnie fascynuje, wiec z chęcią poszłam dowiedzieć się czegoś nowego o Japonii.


Przebrali mnie w piękne kimono - chciałabym w takim chodzić choćby do pracy :)))


Sam proces ubierania trwał dłuższą chwilę, ale było warto. Ślicznie dziękuję przemiłej dziewczynie, która mnie w to wszystko tak sprawnie ubrała i powiązała :)


Tyyyyle japonek :) Wyglądają dziwnie, ale są baaardzo wygodne :)


Lody z zielonej herbaty - boskie. Uwielbiam zieloną herbatę i lody, więc to połączenie zawsze mi smakuje. Już niedługo zamierzam zrobić własne :)

Sok z liczi czy guavy? Zdecydowanie bardziej aloes :)

Jedzenie Oli wyglądało całkiem apetycznie - uczta za 8zł ;)) Curry z ryżem
drzewka Bonsai - chciałabym mieć takie, ale nie umiałabym ich pielęgnować... A właściwie wiem, że bym je przelała :P


 był pokaz sztuk walki, skakanie przez skakankę, ale nie mogło zabraknąć oczywiście sumo :)


Ale Co Jest Grane? ;) A po Królikarni Wisła i tłumy na plaży po praskiej stronie :)
Co jest Grane, Królikarnia 2014 - Peszek, Rojek i moje festiwalowe odkrycie Paula i Karol - tłum ludzi i super atmosfera
 Opalanie z najsłodszymi kopytkami pod słońcem :)

Cydr z Ignacowa - wytrawny i pyszny :)

Takie pożywne śniadanko dostałam :)
Opalanko cd :)
I na zakończenie Shiseido :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. czytałam już o tym na jakimś blogu.. świetna sprawa.. chciałabym tam być, mimo że nie interesuje się zbytnio Japonią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam mieć drzewko bonsai, nawet próbowałam je sama wyhodować. Pięknie wyglądasz w kimonie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten piknik całkiem fajny, nie dość, że zapoznanie się z inną kulturą to jeszcze możliwość spróbowania wszystkiego na własnej skórze:) fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kimono super, ale może więcej napisz o Sheseido?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wygladasz w tym kimono i w ogóle. :) Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale udany miałaś weekend :) W tym kimono wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kimono i muszę przyznać, że bardzo Ci w nim do twarzy:) Co do bonsai to ty byś przelała, a u mnie by uschło;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dla Ciebie wyzwanie na moim blogu , a dokładniej nominacje :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista