Co będzie modne na wiosnę - lato 2015 u Marchesa i czy faktycznie powala na kolana...

17:00


Georginia Chapman i Keren Craig stworzyły kobiecą i eteryczną kolekcję ubrań na sezon wiosna - lato 2015. Sprawdźcie co projektantki proponują nam kolejny rok. Nie wszystkie stroje nadają się  do wyjścia do pracy, ale jest to jakaś inspiracja :)

Marchesa Spring/Summer 2015




Lata 70te, piękne koronki, kwiatowe wzory, zwiewne tiulowe materiały. Wiosna i lato 2015 u Marchesa będą zdecydowanie podkreślały kobiecość i kobiece kształty. Niby nic nowego, ale ja chciałabym mieć kilka z tych propozycji u siebie w garderobie...
Marchesa użyła w swojej kolekcji jedwabi i koronek, przez co całość wygląda romantycznie i dosyć lekko. Powabu całości dodają wycięte jakby laserowo kwiatki, a także drapowania i upięcia. Widać, że  w 215 roku nadal królować będą pastele i nieśmiertelna czerń. Niby prosto, niby to już tyle razy było, ale jednak wygląda to smacznie.

Marchesa Spring/Summer 2015

Marchesa Spring/Summer 2015

Marchesa Spring/Summer 2015

Marchesa Spring/Summer 2015

Marchesa Spring/Summer 2015

Marchesa Spring/Summer 2015

Marchesa Spring/Summer 2015


Marchesa Spring/Summer 2015

Marchesa Spring/Summer 2015

Marchesa Spring/Summer 2015











You Might Also Like

8 komentarze

  1. Niektóre propozycje są ciekawe ale D nie urywa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mi się nie widzi takie jakieś jakby bez pomysłu i niedokończone to wszystko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym napisał, że raczej to kreacje na wybieg lub eleganckie wyjście na galę i tu prostota z ładną biżuterią może wyglądać pięknie. Ale na wesele lub na codzień zdecydowanie się nie sprawdzą :)

      Usuń
  3. Niestety nic mi nie wpadło w oko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! Widać, że z tworzył ktoś z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ja zwracam uwagę przede wszystkim na świetne materiały :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista