MAC Maleficent i kruczoczarny eyeliner

00:04

Kreacja Angeliny Jolie w filmie Czarownica jest równie piękna jak i tajemnicza. MAC Cosmetics przygotował wyjątkowe opakowania swojej kolekcji nawiązując do samego filmu.

Dziś pokaże Wam w kilku slajdach jeden z produktów Maleficent - eyeliner, który zwrócił moją uwagę od początku - jest ciekawy, praktyczny i kruczoczarny... 

MAC Cosmetics - Maleficent Penultimate Eye Liner / Pen Liquid Liner kol. Rapidblack oraz PRO Longwear SPF20 Compact Foundation

MAC Cosmetics - Maleficent

Jak Wam się podoba Angelina w tej wersji?




MAC Cosmetics - Maleficent

MAC Cosmetics - Maleficent

MAC Cosmetics - Maleficent

MAC Cosmetics - Maleficent Penultimate Eye Liner / Pen Liquid Liner kol. Rapidblack oraz PRO Longwear SPF20 Compact Foundation
Eyeliner w pisaku od MAC Cosmetics ma przede wszystkim bardzo wygodne opakowanie - pisak nie dość, że jest cienki, wygodny w trzymaniu, to ma antypoślizgową, chropowatą powłokę, która zapobiega wyślizgiwaniu się go z dłoni. 
Dodatkowo sam pisak jest ultracienki, pozostawia ładne kreski, co widać na jednym ze zdjęć. Łatwo się nim lawiruje między rzęsami, można nim robić geometryczne wzory, kropki, kreski. Gratka dla makijażowych artystów i laików, bo można nim bez trudu wykonać kreski bez ogromnej wiedzy wizażysty czy wprawności makijażysty.
Już niedługo pokaże go w którymś z moich makijaży. A do tego czasu rozkoszujcie się widokiem eyelinera na zdjęciach poniżej.

MAC Cosmetics - Maleficent Penultimate Eye Liner / Pen Liquid Liner kol. Rapidblack
MAC Cosmetics - Maleficent Penultimate Eye Liner / Pen Liquid Liner kol. Rapidblack
MAC Cosmetics - Maleficent Penultimate Eye Liner / Pen Liquid Liner kol. Rapidblack
MAC Cosmetics - Maleficent Penultimate Eye Liner / Pen Liquid Liner kol. Rapidblack
film Czarownica / Maleficent






You Might Also Like

13 komentarze

  1. Angelina wygląda rewelacyjnie w tym "wcieleniu"! Nic dziwnego, że ta kolekcja powstała, bo to musiało się stać :)

    Co do linera, ostatnio na powrót przekonałam się do formy pisaka. Kiedy nie praktykuję zbyt długo kresek pędzelkiem, to łatwo o wyjście z wprawy. Pisakiem znacznie łatwiej i szybciej narysuję kreskę, nawet jeśli wykonuję ją rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, Krotka, dokładnie tak samo myślę :) Ja z żelowym zawsze się obawiam, że jednak drgnie mi ręka, z pisakiem łatwiej mi narysować prostą kreskę, a mam również wrażenie, że jest bardziej trwała (choć nowość Benefitu o którym pisałam jest niemal niezniszczalna a jest połączeniem pisaka i żelu :))

      Usuń
  2. Nie przepadam za Jolie ale pasuje jej taki czarny charakter ;) Fajny ten 'pisak'.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, pasuje, do tego ma świetną charakteryzację a sam film też podobno jest warty wybrania się do kina :)

      Usuń
  3. ale świetny,bardzo lubię eyelinery w pisaku ,są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki mroczny look :D
    Pisaczek wydaje się być spoko chociaż nie jestem fanką linerów bo zwyczajnie nie umiem zrobić dobrej kreski hehehe :D
    generalnie produkty MAC'a są świetne jednak nie na moją kieszeń :)

    Ps: Może pokażesz Nam jakiś makijaż z tą kreską? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaże, w weekend zrobię zdjęcia :) Kreskę, czymkolwiek by się jej nie robiło, trzeba poćwiczyć :)

      Usuń
  5. widziałam na yt, na blogach i dopiero teraz przeczytałam ze chodzi o jakoś film:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmu jeszcze nie widziałam (brak czasu, niestety), ale już jestem zauroczona wyglądem Angeliny jako Meleficent ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jeszcze nie widziałam, nie wiem kiedy się wybiorę, ale mam nadzieje, że będę miała okazję zobaczyć :)

      Usuń
  7. Opakowania z tymi skrzydłami nie bardzo mi się podobają, za to produkty w czerwonych odcieniach już tak :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista