Sample eyelinera The'y're Real Push-Up Liner Benefit otrzymują...

21:09

They're Real Push-Up Liner od Benefitu

Dziś rozwiązanie zagadki - kto będzie mógł przetestować jak działa nowy liner od Benefit - The're Real Push-Up Liner, który w sklepach pojawi się dopiero pod koniec czerwca.

Te 3 osoby będą mogły  pobawić się tym mini cudem już niedługo. Gratuluje!





Wygranymi osobami są:
- Włodek Piasecki
- Anita Stańczak
- Kasia Bartoszkiewicz

oraz za bycie częścią mojego bloga i namiętne branie udział w komentowaniu wpisów przekazuje ten mini liner dla 4-tej osóbki:
- Beata Korpecka - Gordoń - dziękuję Ci, że jesteś z Pracownią <3

Te 4 osoby proszę o podanie adresów do wysyłki Waszych nagród i przesłanie ich na maila ina_1986@o2.pl w ciągu 7 dni o d daty podania wyników :)

Gratuluje, a resztę zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania jest piękna paletka "na bogato" od Benefitu - konkurs trwa tylko do końca jutrzejszego dnia więc macie ostatnią szansę :) http://pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com/2014/05/kto-chce-piekny-zestaw-od-benefit.html








You Might Also Like

10 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista