W czym na lato?

18:00


Mimo, że mamy lato to pogoda nie jest taka, jakbyśmy sobie to wymarzyli. Dlatego też do letnich stylizacji i walizki zapakowałabym ciepły sweter, zwiewny szalik i zakryte buty.
Stawiam na styl rockowo-romantyczny - biker boots, boyfriend jeans, krótkie sprane szorty, kaszmirowy sweter lub bawełniany T-shirt. A do tego koniecznie piękna bielizna (moje ostatnie odkrycia to Ewa Bien i Kinga Lingerie) i cudowna biżuteria od Mokobelle (mam już upatrzony jeden komplet z granatami), a także czarna torba z frędzlami, plecak lub torba z ćwiekami.
Ja już jestem gotowa na lato! A Wy?


Selfidges
Jaki styl Wam się podoba? Macie swoje niezawodne zestawy na lato - na wieczór i na upalne dni?


Szarości, czerń i biel (czyli nowa czerń na lato) a także dobre materiały, przepuszczające powietrze - bawełna, koronki, jedwab, a na wieczór kaszmir.
Ostatnio zachwycają mnie coraz bardziej kapelusze, dlatego nie mogło ich tu zabraknąć.


Mokobelle nowości na sezon wiosna - lato






ASOS

Mokobelle  -bransoletka z granatami

Ewa Bien  z modelem FAGO, który mam sama, tylko w kolorze czarnym - jedna z najlepszych marek bielizny, jaką do tej pory miałam





Alberta Ferretti

Kinga Lingerie - komplet Soxon


Nelly.com

DKNY

YSL
ZARA boyfriend jeans
Saint Laurin


wishbone fine jewellery
Alberta Ferretti

Zdjęcia pochodzą z Fashionlista, Mokobelle, Ewa Bien, Kinga Lingerie, Wishbone Jewellery




You Might Also Like

14 komentarze

  1. uwielbiam szarości! szczególnie sukienki w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ta pierwsza torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze szare bikini- bielizna jest cudne, zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko <3 a mi podoba się tez ten komplet od Ewy Bien i ten szary właśnie :)

      Usuń
  4. torebka mi się podoba i oglądałam taką w sklepie ale jak przymierzyłam do siebie to jednak nie mój styl :)
    o dziwo wczoraj dopiero kupiłam baleriny, które przypadkiem wpadły mi w ręce (nie, nie śmigałam do tej pory w krytych butach gdyby ktoś się zastanawiał w czym chodziłam do tej pory :D ) no i nadal nie mam sandałów bo w każdych odparzam stopy :( no i kapryśna jestem co do modeli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitka, jesteś kobietą więc jesteś kapryśna ;) Ja w większości biegam w balerinkach - gdzie Ty sie do tej pory bez nich kobieto uchowałaś? ;) mam nadzieje, że Twój nowy zakup się sprawdzi i będą wygodne :)

      Usuń
    2. Ejże dla sprosotwania :D
      1. od wieków latam w balerinakch i sandałach
      2. stwierdzenie, że o dziwo kupiłam baleriny :D miało znaczenie mniej więcej takie, że do tej pory chodziłam w takich, które kupiłam bodajże 3 lata temu w H&M, open toe mega wygodne i nie odparzają stóp (mam całe mnóstwo innych modeli ale są nie wygodne ;/ )

      Usuń
    3. ufff, a już myślałam , że tylko w obcasach pomykasz ;) Czyli tak jak ja :) Waśnie, o co chodzi z tymi butami dzisiejszymi - wiekszość to bardzo niewygodny chłam :(

      Usuń
  5. w obcasach to ja kochana w ogóle nie chodzę :D
    jak już włożę to mam wrażenie, że mi się kości łamią :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, tak jak ja! Wystarczy, że kawałek przejdę, już mnie nogi bolą i zmieniam buty na czółenka :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista