Strój dnia i fryzjer

20:10


Sukienka kupiona została na któryś z targów handmade'owych. Kupiłam ją od młodej zdolnej Aleksandry Przesmyckiej, która oprócz ubrań tworzy także przepiękne notesy, pamiętniki z koronką, delikatne i kobiece dodatki itp. Kołnierzyki są w modzie,  aja wyjątkowo je lubię, choć nosze dosyć rzadko. Cichobiegi na moich nogach dobrze się sprawdzają w deszczowe dni,  bo sa nieprzemakalne (od podeszwy, bo od góry jednak chłoną deszczyk przez rajstopę ;)). Buty od Follow Me są z włoskiej skórki i dobrze się rozciągają. Są dosyć drogie jak na kawałek podeszwy i skórki, myślę, że można znaleźć równie fajne po niższej cenie, choć tym oprócz ceny nic zarzucić nie można.
:)










Pasek: Top Secret
Buty: Follow Me



You Might Also Like

35 komentarze

  1. taka sukienka to skarb, często unikat i na dodatek wyglądasz w niej świetnie ;) od pewnego czasu mam ochotę na tartę, może skorzystam z twojego przepisu, bo wygląda pysznie
    ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladny ubior ;d buciki <3
    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta sukienka, muszę zobaczyć te cudeńka Aleksandry Przesmyckiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna, ja właśnie przejrzałam blog i niesamowity talent ma dziewczyna - piękne i widać jak starannie wykończone itp. :D bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och tak, wszystkie rzeczy robi z ogromnym sercem z tego co widzę. Sama mam 2 sukeink ii jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
    2. przejrzałam :) mi bardzo spodobała się pelerynka, mailowałam już i teraz mam ciężki orzech do zgryzienia i cały czas się nad nią zastanawiam :D

      Usuń
  5. i sukienka i buty - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka świetna, choć kołnierzyk średnio mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest boska, bardzo podoba mi się jej kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka przepiękna, a jeśli chodzi o fryzurę bardziej podoba mi się ta w avatarze ;P

    U mnie siódmy rozdział, zapraszam:
    marsz-mendelsona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna sukienka :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, a blog jak zawsze jest cudowny i magiczny :)
    Butów zazdroszczę ! Zdecydowanie połączenie moich ulubionych kolorów.

    Trzymaj się ciepło :)

    Paulina, http://iftheworldwouldend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko ,dzięki za ciepłe słowa. Twój komentarz daje mi zawse pozytywnego kopa :) Ja czuje to samo wobec Twojego bloga! :)

      Usuń
  11. sukienka śliczna,w tej fryzurce i sukience wyyglądasz na bardzo młodziutką osóbkę a jednocześnie bardzo kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do siebie + ciekawy blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super sukienka , obserwuj twój blog bo na prawdę fajny inspiracje mam od YT -cutepolish

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest rewelacyjna, marzę o czymś z podobnym kołnierzykiem, bo takowe skradły mi serce! :) Także dołączam do grona obserwowanych i czekam na kolejne wpisy! :)

    Dziękuję za tak obszerny komentarz, bardzo miło się czyta takie słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do balsamu-to prawda :D ogólnie jak jestem zajęta na tyle, że go nie zjadam (jakkolwiek to brzmi) to dba o usta dobre 6h, ale rzadko się to zdarza ;)
    Co do stylizacji to sukienka bardzo mi się podoba, jednak zrezygnowałabym z rajstop, no ale ta pogoda...
    Obserwuję oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jakbyś mogła sprawdzić, bo nie mam cię w obserwujących chyba :(

      Usuń
    2. rajstopy uwielbiam i mimo, ze nie zawsze pasują, mogę chodzić w nich niemal cały rok. Mam nawet fetysz zestawiania na przekór niepasujących kolorów rajstop - zeby nogi przyciągały uwagę, a co! :P .
      P.S. Już poprawione

      Usuń
  16. sukienka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz ślicznie! a sukienka bombowa <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz w tej sukience, również bardzo lubię kołnierzyki :) Buty średnio mi się podobają, ale to tylko moja opinia.

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję Ci serdecznie za komentarz:) czekam na rozdanie i oczywiście również obserwuję:) szacun za nazwę:) zachęca do czytania i zwiedzania bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ladnie tutaj i sliczna buzka ;)

    zapraszam do siebie mystylerooksanna.blogspot.com

    obserwujemy ?:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej!:) Śliczna! Również obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka bardzo oryginalna - wygląda w niej Pani bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista