przeszukanie i rozdanie :)

01:16

Chcę rano zrobić rachunek sumienia ;) i zebrać produkty do rozdania, które są w kilku pudłach. Postanowiłam sobie, że jak uzbiera się 120 obserwatorów, to zrobie sobie i Wam prezent - przygotuje obiecane rozdanie :) Dlatego jutro muszę usiąść nad regulaminem i zrobić zdjecia produktów do przekazania osobom wygranym.
 
Czy macie jakieś specjalne życzenia co do rodzajów produktów, które chętnie byście wygrały?
Wszelkie sugestie mile widziane. Trochę kosmetyków mam, wiec jest w czym wybierać :P
Kosmetyki pielęgnacyjne, kolorowe, do demakijażu buźki ... co Wy na to? :]

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ja osobiście lubię bransoletki :). I ostatnio coś chodzi za mną mgiełka do ciała :).


    Obserwuję już od dawna, więc zapraszam też do mnie: http://my-sweetly-bitter-life.blogspot.com/
    Będzie mi miło jęli u mnie zagościsz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D ciekawa jestem co przygotujesz no i oczywiście gratulacje z takiej liczby obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, czekam, ja tam specjalnych wymogów nie mam, może być i pielęgnacja i kolorówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wezmę udział ;)

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że każda z nas chętnie coś przygarnie:)
    pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :)
    Pozdrawiamy i czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ok, to juz cos wybrałam, robie zdjęcia i regulamin. Za jakieś 5 h jak wrócę z obiadu, wstawię wszystko do Pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardo chętnie wezmę udział w rozdaniu!
    + mam pytanko! Jak zrobiłaś to,,zobacz także''? Wiem, że to nazywa się you might aslo like, ale nie wiem jak to wstawić. Niektóre dziewczyny mają to pod każdym postem. Z góry dziękuję Ci za odpowiedź!
    Obserwuję i czekam z niecierpliwością!
    Pozdrawiam, Aleksandra ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tu u Ciebie! Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa, ja również dodaję do obserwowanych, obiecuję zaglądać częściej i oczywiście zapraszam do siebie :-)

    Pozdrawiam ciepło!
    http://www.wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, dziękuję za miły komentarz:) Oczywiście również chętnie zaobserwuję:) Pozdrawiam serdecznie, Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za przemiły komentarz :) oczywiście również dodaję do obserwowanych i czekam z niecierpliwością na twoje "wielkie rozdanie" będę zaglądać częściej obiecuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorowe rajstopki - coś, co tygryski lubią najbardziej ; )
    Fajne zestawienie kolorów ;)

    Szkoda tylko, że nie widać całej sukienki, bez swetra ; d

    notalwaysdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaj posty mi się pomyliły ; <<

    tamten komentarz oczywiście dotyczy zestawu z niebieską sukienką; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy, blog, na pewno wezmę udział w rozdaniu. ;3
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że też wezmę udział ;- ) Ja już obserwuję. Zachęcam również do obserwowania mojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 130 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista