Zielona przystań na naszym balkonie

00:08

Każdy ma swoją oazę spokoju... ja co roku tworze taką mini oazę u nas na balkonie. Jest to nasza namiastka ogrodu, którego w bloku niestety nie mamy. Ale mamy donice, doniczki, koszyki i kwiaaaaaty oraz zioła :) Choć kwaity wymagają pewnego zachodu, trzeba spędzić codziennie pół godz na podlewaniu, przy deszczu ściągać te wiszące poza balkonem a przy wyjazdach znaleźć kogoś kto je podleje, ale miło jest wyjść wieczorkiem i posiedzieć wśród takich kolorowych i pachnących kwiatków. Oczywiście jest jeszcze na balkonie wielka lawenda, kwiaty maciejki i pachnący groszek, które pachną nawet w mieszkaniu :) Lubie balkony w prowansalskim, romantycznym stylu pełne ziół i koniecznie hortensji oraz lawendy, a glinianymi przecieranymi donicami...










Tak wyglądał nasz balkon w kwietniu:





 
Tu świetny pomysł na zioła na małym balkonie i przy niskich kosztach (to akurat nie nasz balkon :P):








You Might Also Like

11 komentarze

  1. Killah, bardzo dziekuję, staram się wszystkei podtrzymać przy życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie ukwiecone ogrody :)

    dziekuje za odwiedziny :)

    kawkas

    OdpowiedzUsuń
  3. wowy masz świetny balkon:)
    Tak ładnie zielono:)
    Ciekawy blog, taki inny niż wszystkie, również obserwuje:)
    Dziekuje za mily komenntarz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A takie siedziska jak na zdjęciu z pieskiem to gdzie mogę dorwać? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszelkie rośliny, Wasz balkon wygląda bardzo przyjaźnie na pewno miło można na nim odpocząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny balkon ! Ja niestety w bloku nie moglam sobie pozwolic na tyle kwiatkow :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kwiaty choc nie mam do nich reki :\ Albo za duzo podlewam albo za malo :\ Zaden kwiat nie przezyl u mnie miesiaca :(

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista