MAC - Styledigger - jesienna kolekcja do makijażu

17:29

 
Przedstawiam Wam nową kolekcję, która już po weekendzie powinna się pojawić w sklepach MAC.
 

Jesienna kolekcja MAC została zainspirowana żywymi kolorami w duchu i stylu obieżyświatów. Translucentny, łatwy do budowania kolejnych warstw róż Powder Blush dodaje blasku. Podwójne cienie do powiek kreują świetliste efekty, podkreślone linerami Fluidline. Klasyczne, długotrwałe szminki Mattene ożywaja kolorami dla dodania efektu głębi. Błyszczyki Lipglass dają świeży błysk zaś lakiery. Nail Lacquer w odcieniach klejnotów i metalicznych wykańczają look do opuszków palców.

 
Moje drogie, co Wam się najbardziej podoba w tej kolekcji? Używacie kosmetyków MAC.
 
Ja już widze moje typy must have:
- oliwkowy eyeliner - love it,
- cienie - różowa i fioletowa paletka,
- błyszczyk C-Thru,
- róż Supercontinental,
- lakier Mean and Grean - hmm - nie jestem w stanie skatalogować tego koloru! :)
 
Udanego weekendu Wam zyczę. Niech moc będzie z Wami ;)
 




 E Y E S H A D O W S x 2




 
 







Culturalized


Brulé Kremowy beż (satin) Retrospeck neutralne złoto(lustre)
 






 
Marché Aux Puces



Indie Spirit kasztanowy brąz (matte) Chessa złoty pomarańcz (veluxe pearl)




 
 
On The Hunt



Raving Mad brązowa czerwień (frost) Star Myth brązowy fiolet (veluxe pearl)




 
 
Whims & Fancies



Performance Art platyna (veluxe pearl) Shadowy Lady śliwka z odcieniem czerni (matte)




Cena: 118 zł





F L U I D L I N E


Dark Diversion - śliwka z odcieniem czerni (pearl)

 

Rich Ground  -miedziany z perłą (pearl)






Local Wares oliwkowy z perłą (pearl)



Blacktrack czerń






PLN 70





M A T T E N E L I P S T I C K



Fun Finds neutralny róż (matte) ,Delectable oranżowy beż (matte), Eden Rouge jasna czerwień z niebieskim tonem (matte), Fashion Nomad jasna oranżowa czerwień (matte), Camden Chic ceglasta czerwień (matte)






 




PLN 79





L I P G L A S S


C-Thru brzoskwiniowy beż z błyskiem



Eclectic Edge czysty oranż





Ready to Roam czerwień z niebieskim tonem



Restless brąz





PLN 71





P O W D E R B L U S H


Supercontinental jasny koral (satin)






Worldly Wealth brzoskwiniowy brąz (frost)




Hidden Treasure czerwień (satin)





PLN 90





N A I L L A C Q U E R





Styleseeker metaliczna pomarańcza z czerwienią






Mean & Green purpura z wielowymiarową perłą (pearl)








Gadabout Girl śliwka z odcieniem czerni (cream)



PLN 65


You Might Also Like

15 komentarze

  1. Tak szczerze to nic mnie nie zachwyca ;) Natomiast ceny - skutecznie odstraszają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, ceny faktycznie nie zachęcają, ale jakość już tak!!! :))

      Usuń
  2. oj te paletki co Tobie to i mi w oko wpadły :) choć cena na razie odstrasza
    ale po wypłacie wybieram się za to po podkład do MACa - wiele dobrego słyszałam i mam zamiar powybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twojej opinii Madziu :) Ja też się musze wybrać po coś z tej najnowszej kolekcji :)

      Usuń
  3. uwielbiam MAC.
    bardzo dziękuje za taki miły komentarz, aż się zawstydziłam :S !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba się skuszę wreszcie na róż do policzków ;)
    pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkąd zaczęłam pracę modelki rozkochałam się w kosmetykach MAC. Wcześniej nawet nie słyszałam o tej marce, jednak na sesjach zdjęciowych makijażyści bardzo często jej używają. Od kilku lat pozostaję wierna różom do policzków MAC i polecam je każdej dziewczynie - wydajne, trwałe i w pięknych odcieniach! Cena wysoka, lecz płacimy "raz a dobrze" :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że coś by się znalazło. Jednak cena nie zachęca mnie do kupna.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam nigdy nic z maca - chyba przez cenę :( może kiedyś jak będzie jakaś dodatkowa gotówka to z chęcią coś kupię jedno a porządne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakos nie ciagnie mnie do kosmetykow tej firmy :\

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista