Między slajdami - Shabby Chic - przytulny design

23:51

Pracownia Porannych Przyjemności jak dotąd nie dotykała tematyki wystroju wnętrz. Może to przez zabieganie, może przez roztargnienie... Cóż, kajam się i już nadrabiam.
Wystrój wnętrz to mój kolejny konik - oglądanie blogów, przeglądanie magazynów czy zdjęć z sypialniami, jadalniami, meblami - to wszystko sprawia mi ogromną radość. Przeglądanie fotografii w stylu shabby chic powoduje, że ogarnia mnie nostalgia. W głębi serca jestem romantyczką, a ten styl oddaje moje wewnętrzne nastawienie, szczególnie w niektóre dni. Lubie mieszać style w mieszkaniu, a w przyszłości chciałabym połączyć jadalnie w stylu prowansalskim, sypialnię w stylu glamour, łazienkę w stylu minimalistycznym i kuchnię w nowoczesnym wydaniu z designerskimi akcesoriami. Cłości mieszkania bym w prowansalskim stylu nie urządziła bo było by zbyt słodko ;)
Dziś o stylu Shabby Chic. Kojarzy mi się on z lekko ajkowym światem, romantycznym - dużo kwiatów - piwonie, hortensje (oba moje ukochane :)), przecierkami, odnawianymi antykami, miękkim aksamitem, bielą i całą paletą szarości... Tiulem, falbanami, poduchami, wielkim łożem, baldachimem... Jak w bajce ;)
Ciekawą propozycję przedsatwia Rachel Ashwell, która ma także swój sklep internetowy i wydała kilka książek z inspiracjami:




Oto kilka propozycji z jej strony i bloga:

A Wam podoba się taki styl wystroju? :)



 




Wszystkie zdjecia pochodzą ze stron www.shabbychic.com oraz bloga www.rachelashwellshabbychic.blogspot.com
 
 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. ładne są takie jasne pomieszczenia, biały kojarzy mi się ze spokojem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się chociaż raczej tylko na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne jaśniutkie wnętrza od razu więcej światła jest w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Styl śliczny ale u siebie w domu nie chciałabym tak mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. koronki, pastele, biel i naturalne drewno - uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia cudne ;) jasno tak przytulnie :)
    w praktyce to już gorzej, trzeba często sprzątać/prać/wymieniać coś bo biały szybko sie brudzi niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięękne te wystroje. Też bardzo lubię przeglądać takie zdjęcia, najróżniejsze :) Inspirujesz mnie do dodania kilku zdjęć wystrojów z mojego specjalnego folderu :P

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podoba styl Shabby Chic :) Chcialabym miec tak urzadzony dom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Oj, mi równiez. Bardzo bym chciała tak urządzić jadalnie i pokój dziecka kiedyś :]]

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista