Jest weekend - jest martini - brzoskwiniowe martini

01:07

Martini przez swoją różnorodność smaków jest dla mnie jednym z najlepszych drinków. Martini truskawkowe to mój niekwestionowany mistzr, lubie jednak czasem urozmaicić sobie smaki, szczególnie, że truskawkowe można dziś dostać niemal w każdym barze, a brzoskwiniowe wciąż stanowi dla wielu zagadkę ;)
 
 
A czy Wasza wątroba odpoczywała w weekend? ;)
 

Składniki:
 
2 kieliszki wódki waniliowej (lub tradycyjnej),
1 kieliszek Peach Schnapps - likieru brzoskwiniowego,
2 kieliszki nektaru brzoskwiniowego (ja dodałam zblenderowany sok z brzoskwiniami ze swojego ogrodu, można także taki mus otrzymać z brzoskwiń w puszce),
0,5 - 1 kieliszek świeżo wyciśniętego soku z cytryny,
lód
wisienki lub brzoskwinia do ozdoby
 
Składniki wlać do shakera i wymieszać. Przelać do kieliszków do martni.
 
 
Martini ładnie wygląda z grenadina nalaną po wlaniu drinka do kieliszka - osadza się na spodzie i tworzy ładny czerwono - żółty przekrój (ja już tego nie robiłam, bo nie było czasu)  - poniżej zdjecie tego jak wygląda z grenadiną.
Zdjęcie pochodzi z tej strony
 
Drinki zniknęły równie szybko co się pojawiły :)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. O matko, zakochałam się! Jestem fanką Martini, a to brzoskwiniowe zwaliło mnie z nóg, z pewnością wykorzystam przepis <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, kiedys musze spróbować zrobic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra! Wygląda pysznie... żeby jeszcze głowa po nim nie bolała :P to w ogóle super by było ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ulala. :) nigdy takiego nie piłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie sie prezentuje ..... z checia bym sprobowala....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pijam alkoholu, ale jak widzę takie pyszności to aż zaczynam żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda;)ale pewnie bym nie wypiła, bo nie piję alkoholu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. takiego jeszcze nie próbowałam :D ale na sam widok składników oczka się świecą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks like you had an amazing weekend! Would you like to follow each other?

    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth

    OdpowiedzUsuń
  11. Ehh, idę do Ciebie na drinka! :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista