Wyniki I rozdania

23:56

Moje drogie - czas zgłoszeń się skończył, więc pomyślałam, że nie będę Was trzymać w niepewności.
Ale... ale...
Pomyślałam, że jak na tyle zgłoszeń zaledwie 3 nagrody to za mało i przyznałam dodatkowe nagrody. Jestem Wam ogromnie wdzięczna za wszystkie komentarze, które pozostawiacie pod moimi postami. Może pisze to zbyt rzadko, ale wylosowałam 3 dodatkowe osoby, które otrzymają nagrodę niespodziankę :)
Dziękuję Wam za wszytskie Wasze zgłoszenia. Jeszcze w tym tygodniu kolejny konkurs / rozdanie kosmetyczne :))



Zanim podam wyniki napisze kilka słów od siebie. Spotkałam się z wypowiedziami dziewczyn, które organizowały już rozdania, piszącym, że otrzymywały niemiłe maile oskarżające i obrażające, bo ktoś nie wygrał w rozdaniu. Liczę na to, że Wasz poziom jest znacznie wyższy :P i że wszyscy, którzy brali udział w rozdaniu w Pracowni są jej przyjaciółmi i rozumieją zasady rozdań. Niestety nie każdy może wygrać, choć chciałabym obdzielić Was wszystkich! :)

Mam też nadzieje, że czujecie tą miłą atmosferę jaką pragnę tworzyć w Pracowni Porannych Przyjemności od początku jej istnienia i nie zbeszcześcicie jej ;) Tym co nie wygrali - nosy do góry, to nie koniec świata ;) Chciałabym, abyście konkurs i potencjalną wygraną traktowali jako wisienkę na torcie i pewnego rodzaju gratis, a nie jako główny powód odwiedzania tego miejsca - ja też uwielbiam konkursy, rozdania, ciesze się jak dziecko gdy cokolwiek wygram, ale zwracam uwagę też na starania innych osób czy portali, które oprócz konkursów robią kawał dobrej roboty :]]

Ufam Wam, że nie będzie niemiłych komentarzy, pytań, żali itp, a jedynie miła atmosfera i szczere gratulacje osobom, którym się udało. Zamierzam robić częstsze rozdania i konkursy o ile będę widziała, że jesteśmy tu jak paczka fajnych znajomych i rodzina ;) Ja tak się czuje. Mam nadzieje, że i Wam się to udziela Kochani!!!
Dodam, że w wyborze pomagał mi mąż i pies (który przeszkadzał nam strasznie :)) Nie wstawiam żadnych zdjęć z tego "procederu", bo myśle, że ufamy sobie, a mój małż nie chce ujawniać swojej tożsamości, co byście go później nie znalazły i nie zgnębiły ;)
Do rzeczy... :P

Oto wyniki:

Nagrodę główną wygrywa: Kosmetyczne Remedium

Nagrodę dla Top Gaduł: Strawberry

Nagrodę specjalną za największą ilość losów (brałam pod uwagę max 7 i 6 pnkt): adkafashion (odezwę się do Ciebie i wybierzesz 1 z 3 rzeczy tak jak pisałam)

Dodatkowe niespodzianki powędrują dla:

OneLove
Madamegreen (Top Gaduła)
Magda (Top Gaduła)

Odezwijcie się prosze do mnie i podajcie adresy do wysyłki. Mój mail: ina_1986 (at) o2.pl

Ściskam Was ciepło,
Dziękuje za wsystkie zgłoszenia...
Do następnego :P

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Gratuluję zwycięzcom :)
    Jedyne z tych kosmetyków co miałam to maskara i balsam do ciała SORAYA.
    Oba polecam. Zwłaszcza krem. Cudowny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. wysłałam e-maila,ale nie wiem czy doszedł, bo miałam problemy z twoim adresem e-mail ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo zamaist (at) musisz wstawić małpkę mailową - @ a nie pisze tego celowo razem, żeby mi spam ze spam robotów nie przychodził na maila :) A mail doszedł - już Tobie odpowiadam :)

      Usuń
  3. O jezuuuu Ewelina <3 Spadłam z krzesła dosłownie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi zaszumiało w głowie :D

      Usuń
    2. haha nie dziwię się :D

      Usuń
    3. Mi również mega miło, że się cieszycie. Miło jest sprawiać komuś radość. Jak się odkopie w obowiązkach codziennych to robie kolejny konkurs / rozdanie. :)

      Usuń
    4. również mam ochotę zorganizować rozdanie, ale mam obawy :(

      Usuń
    5. Ja mam 2 konkurs w toku zażaleń nie było a jak będą mi to lotto mam zaplanowane 2 w przód już więc jeśli pojawią się marudy to posłuchu u mnie nie doświadczą. Konkurs to forma podziękowania osobom które czytają lub osobom które czytamy. nikt nie dysponuje platynową mastercard bez limitów by każdego obdarować. Ale nie ukrywam marzy się móc

      Usuń
    6. :D :D dziękuję :D już ślę maila :D a przyznam szczerze, że nie spotkałam się jeszcze z zażaleniami, pierwszy raz słyszę i ojjjjj... przecież tutaj chodzi tak naprawdę o dobrą zabawę, nutkę niepewności itp. a jak się uda to i mnóstwo radości :D ja również planuję małe rozdanie początkiem października :D na tzw " oswojenie kolejnego roku akademickiego"

      Usuń
    7. przy konkursach czyli kiedy masz zadanie do wykonania- np makijaż czy mani to się zaczyna jazda

      Usuń
  4. Serdecznie gratuluję wszystkim nagrodzonym! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie wygrałam.. ;(

    Miałam chrapkę głównie na kosmetyki Hean bo nigdy ich nie używałam.. no ale.. mówi się trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo, bardzo, bardzo mi miło! :) wysyłam mejla! :):):) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. serdeczne gratulacje dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wielkie gratulacje :)
    miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromnie się cieszę - dziękuję! Już piszę e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam z innego adresu e-mail niż podałam wcześniej, ale mam nadzieję,że to nie problem :)

      Usuń
    2. pewnie,że nie problem, wieczorem Wam poodpisuje Dziewuchy:)

      Usuń
  11. Gratuluję:)
    Szkoda,że nic nie wygrałam...ale pokazałaś kosmetyki,które warto mieć:)i już czynię ku temu kroki:)pzd.I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi miło. W takich słowach jest siła! :D

      Usuń
    2. No wiesz,skoro mnie zainteresowało aż 14 kosmetyków ze zdjęcia,to sama rozumiesz....:)

      Usuń
  12. o matko, jak zwykle nie ja :P
    ale się nie będę poddawać
    gratuluję dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje :)
    miło, że rozdałaś więcej drobiazgów :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuliję szczęściarom :D

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista