Chocolate chip cookies - pieguski

01:03


Takie pieguski czyli chocolate chip cookies idealnie się sprawdzają jako słodka przekąska, szczególnie lubie je chrupać jesienią lub zimą jako dodatkowe żródło energii ;)

Chocolate chip cookies - pieguski

A Wy macie swoje sprawdzone przepisy na pieguski?
:)



Składniki:
- 150g miękkiego masła lub oliwy
- 125g brązowego cukru
- 100g białego cukru
- 2 jajka
- 2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
- 300g mąki
- 0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
- 300g łesek czekoladylub pokrojonej czekolady

Przygotowanie:
Rozgrzej piekarnik do 180st.
Masło rozpuściłam w mikrofalówce do konsystencji półmiękkiej. W misce umieść cukier brązowy, biały i roztopione lekko ciepłe masło i wymieszaj do rozpuszczenia cukru, dodaj 2 jajka, ekstrakt waniliowy, mąkę wymieszaną z sodą i dodaj do powstałej masy. Na końcu dorzuć łeski czekolady.
Nakładaj za pomocą łyżki do lodów na wyłożonej papierem do pieczenia blaszce, w odstępach ok 5-8cm. Piecz ok 8 min lub do lekkiego zrumienienia brzegów. Przełóż na kratkę cukierniczą.


chocolate chip cookies proste domowe pieguski

najlepsze chocolate chip cookies proste domowe pieguski

proste chocolate chip cookies - domowe pieguski

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Wyglądają naprawdę smakowicie! Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przepysznie, aż jestem głodna -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. mm jak pysznie wygladaja ♥
    kradne przepis

    OdpowiedzUsuń
  4. na pieguski nie, ale na ciasteczka owsiane mam przepyszny i sprawdzony przepis... wyglądaja bardzo podobnie nota bene

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmotywowałaś mnie do zrobienia takich pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam robić pieguski o następny weekend zrobi e

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi smaka zrobiłaś :D a przepis już właśnie mam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój przepis na pieguski brzmi następująco:
    idę do sklepu, biorę paczkę piegusków, płacę, wracam do domu, otwieram, jem.
    Piekę jedynie sernik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam przepisu swojego, ale pieguski ze zdjęcia wyglądają bardzo smacznie i z chęcią bym się poczęstowała ;)

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie wyglądają pysznie, idealnie sprawdza się na jesienne wieczory pod kocem ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista