Strój dnia

00:25


 
 
 

 
 
Sukienka: H&M
Pasek: Gina Tricotti

You Might Also Like

8 komentarze

  1. bardzo ładnie !!!

    szczególnie urzekł mnie ten pasek !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się strasznie pasek podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasek nie w moim stylu ale sukienka boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. sukieneczka śliczna ,ale ja zrezygnowałabym z paseczka-świetny masz blog :*pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pasek jest fantastyczny :D Tobie ślicznie w tej sukience, choć ja za sukienkami w paseczki nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam od niedawna wystartowałam z moim blogiem o kosmetykach i modzie takze zapraszam do odwiedzenia mojego bloga oraz na pierwsze powitalne rozdanie
    pozdrawiam
    zapraszam na http://agnesbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista