Strój dnia

02:09

Dziś pokażę Wam mój ubiór codzienny z sukienką, którą wyjątkowo lubię. Kupiłam ją od młodej projektanki dawno, dawno temu i pokochałam od pierwszego włożenia. Po pierwsze za materiał - nie jest nieprzepuszczającym powietrza syntetykiem, jest niesamowicie przyjemny w dotyku i się nie gniecie!, ale także za nieopisany kolor - stalowy niebieski... Magdalena Nowosadzka (czyli Belle) tworzy ciekawe sukienki, kobiece, które podkreślają piekne kształty, nawet jeśli są w wersji oversize.
Jej sukienki (a mam ich kilka), zakłąaam zarówno do pracy, na spotkania ze znajomymi, na spotkania biznesowe (z marynarką i szpilkami) lub do klubu. Jest mega uniwersalna. Bardzo lubie nosić ciuchy, w których zapominam, że mam coś na sobie :)
Belle - Magda Nowosadzka przygotwała bardzo ciekawą nową kolekcję, którą już na dniach Wam zaprezentuje i sama planuje kupić nowe kiecki od niej.
W stosunku do innych projektantek na targach handmadeowych, na których bywa też Belle, zawsze przyciągała mnie stonowane barwy. Ma też bardzo przystępne ceny, nawet jak dla studentów.
 

Kurtka: ZARA
Sukienka: Belle - Magdalena Nowosadzka
Biżu: Monika Roth
Buty: Nine West

Już na dniach nowa kolekcja Belle.
A Wy stawiacie na piękny wygląd czy wygodę... a może jedno i drugie? :)


 






You Might Also Like

16 komentarze

  1. fajna taka workowata lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygoda przede wszystkim, ale również staram się żeby wszystko było ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny look na wyjście z przyjaciólkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oryginalna i bardzo fajna sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie;) naszyjnik suuper;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) jeśli masz ochotę;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka ;)
    Dostałaś słodkie wyróżnienie http://lexiflexi2323.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam jeszcze takiej sukienki ;> ładnie w niej wyglądasz ;)
    za to kurtka skradła moje serce ;>

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista