Nowa biżu i strój dnia

00:44

Witam Was...
Po kilku długich tygodniach oczekiwań doszła do mnie paczuszka z zakupioną biżu z Republiki Artystycznej... :) Trochę było z nią zamieszania, bo została na jakiś inny adres i wróciła jako zwrot do nadawcy. Doszła jednak i to jest najważniejsze :) Nie mogłam się doczekać szczególnie czarnego i złotego supełka. Za moją cierpliwość dostałam od Republiki naszyjnik w prezencie - ten koralikowy po prawej. Bardzo miły gest, za który dziekuję. Jako PR-owiec sama na to bacznie zwracam uwagę, by dopieszczać klientow, szczególnie w takich sytuacjach. Po otrzymaniu paczuszki i zobaczeniu prezentu - niespodzianki, zapomniałam o czasie czekania na nią. To magia zostawiania po sobie dobrego wrażenia. Pewnie jeszcze nie raz zamówie coś z Republiki :)


A Wy lubicie dużą biżuterię czy wolicie niewidoczne ozdoby lub całkowity ich brak?










Wszystkie pochodzą z Republiki Artystycznej

A oto strój dnia ze złotym supełkiem:




 
 
 
 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. cudowności! ;)
    kocham błyskotki, biżuterie i takie wynalazki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam dużą biżuterię - także takie cudeńka z pewnością bym nosiła !

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam biżuuuu :)
    Każdą :)
    To co masz jest śliczne.

    Oczywiście zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. supełki są świetne :D i faktycznie się postarali i to pomaga zachować dobrą opinię :D
    choć koraliczkowy naszyjnik już nie podoba mi się tak ja te śliczne supełki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście jest to biżuteria nie w moim typie ,ale na to czarne cacuszko skusiłabym się;)
    zapraszam do mnie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do obserwacji-ja juz obserwuję -wspaniały blog:)***

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria nie w moim stylu ;-) Generalnie noszę mało biżuterii, a czasami nawet wcale, choć to przeważnie wynika z pośpiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna :)
    ja jednak wole coś ze srebra klasycznego, ale teraz jest taki wybór przeróżnych biżu, że zaczynam się nieco przyglądać i przekonywać do innych ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. czarny i złoty supełek najlepsze!:))
    ja lubię biżuterię dużą i rzucającą się w oczy:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem przekonana do tak dużej i widocznej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię dużą, widoczną biżuterię, jednak na bardziej oficjalne okazje wybieram tę delikatniejszą :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista