Lakierowo - Essie - Coctail Bling

19:03

Lakier Essie - kolor 768 Coctail Bling
 


Ten lakier Essie to moja pierwsza emalia z tej firmy. Od dawna słyszałam o niej i widziałam różne propozycje kolorystyczne w czasopismach. Szary, to był mój must have. Dorwałam na targach ten lakier i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie podoba mi się jedynie pędzelek, które jest dosyć tępy i sztywny. Poza tym minusikiem - same plusy - bardzo szybko wysycha, można nakładać kilka cienkich warstw, dobrze kryje i co najważniejsze - długo się trzyma!
Gdy końcówki delikatnie się wytarły, mogłam nałożyć po 3 dniach kolejną warstwę.
Lakier godny polecenia
Cena: ok 34zł / 13,5ml




 
 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. a ja nie mam ani jednego Essiaka :( mam ochotę nadrobić to... ale cena trochę zaporowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allego czasem fajne okazje są : )

      Usuń
    2. hmm - ja na allegro trochę się boję kupować, bo kiedyś kupiłam stare i chyba podrobione OPI, ale można kupić sporo taniej na targach kosmetycznych - teraz mają być w październiku, w Warszawie. Wtedy cena wynosi 28zł chyba :)

      Usuń
  2. sama mam chętkę na Essiaka, choć do szarości nie mogę się przekonać - dziwnie się czuję :) i ciągle zerkam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, z chęcią bym przygarnęła :) gdyby nie cena :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym mieć Essie ale cena trochę mnie powstrzymuje, niezły ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam tylko jeden szary lakier, jakoś do mnie nie pasują takie odcienie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kuszą mnie te lakiery :) Jak tylko jestem w jakiejś drogerii i widzę Essie to zatrzymuję się, jednak jeszcze żaden nie wpadł w moje ręce :(

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznam, że nigdy nie miałam lakieru w podobnym odcieniu. :)


    dotarła dzisiaj paczuszka, bardzo dziękuję. :):):*

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie te lakiery są niestety za drogie, pozostaję przy tanich, ale zawsze z chęcią oglądam efekty:) zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista