Zestaw ratunkowy na dziś - kobiece akcesoria, które poprawiają humor i dodają pewności siebie

13:06

Czasem tak niewiele sprawia, że czujemy się świetnie. Dziś pogoda płata nam figle, więc poprawiam sobie humor drobnymi, pięknymi rzeczami - one sprawiają, że czuję się bardziej pewna siebie i nawet deszczowa aura nie popsuje mi szyków ;)

Bielizna - Ewa Bien, bransoletka - Roboty Ręczne, błyszczyk - Dior Lip Maximizer  nr 005, Szminka - MAC Cosmetics Patentpolish Lip Pencil kolor Innocent, lakier Essie Fashion Playground, perfumy - Chloe Love, naszyjnik - handmade



Wśród takich rzeczy, które zawsze poprawiają mi humor są:

- piękna bielizna - zawsze na pierwszym miejscu, choć jej nie widać, potrafi sprawić, że czuję się jak tzw. chodzący milion dolarów ;) Ci, którzy mnie znają, wiedzą doskonale, że jestem miłośniczką pięknej bielizny i przywożę ją tak jak zieloną herbatę jako pamiątki z różnych wyjazdów, a podarowanie mi bielizny zawsze będzie sprawiać mi ogromną radość. Nie liczę już nawet ile mam par brazylian (kto by się nad tym zastanawiał ;)), bieliznę traktuję niemal jak talizman, który przynosi mi szczęście :)

- perfumy - Marilyn Monroe mawiała ponoć, że chodzi spać ubrana jedynie w perfumy Chanel No 5. Ja za tymi konkretnymi akurat nie przepadam, ale wyznaję zasadę - pokaż mi swoje perfumy, a powiem Ci kim jesteś... Chyba każdy z nas ma w swojej szafce/łazience (łazienka to nie jest dobre miejsce na trzymanie perfum ze względu na wysoką wilgotność, ale to temat na inny wpis) kilka zapachów i używa innych w zależności od pory roku, pory dnia czy nastroju.

- biżuteria - to atrybut kobiecości - jedne z nas lubią delikatną, inne pokaźną.

- szminka / błyszczyk - to obok tuszu do rzęs podstawowy kosmetyk dla wielu z nas - nie tylko nawilża usta, ale przede wszystkim uwydatnia je i przykuwa uwagę innych.

- kolorowy lakier do paznokci - nasze paznokcie są niejako biżuterią. Sławna czerwień potrafi działać jak płachta na byka ;) W tym roku modne są pastele, dlatego ja dziś w wersji romantycznej wybrałam delikatną mięte.

Co Wam dodaje pewności siebie i jednocześnie poprawia humor, gdy deszcz pada, jest zimno, a musicie jakoś działać? :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Opisałaś chyba główne rzeczy, które pomagają kobiecie w poprawie humoru :) Piękną bieliznę również uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kupować bieliznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jest nas więcej :) Jedne maja hopla na punkcie torebek, inne butów a ja lubię bieliznę :)

      Usuń
  3. uwielbiam Chloe... piękne zapachy mają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie czasem bywają zbyt słodkie, ale mam takie dni, że najbardziej mi odpowiadają :)

      Usuń
  4. O tak :)) piękna bielizna skutecznie poprawia nastrój i samopoczucie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, wiem, że Ty tak jak ja jesteś ogromną miłośniczką ładnej bielizny :)

      Usuń
  5. U mnie zawsze zakupy na poprawę humoru :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jeśli były zakupy na poprawę humoru, to wracałam z 4 nowymi koronkowymi majtkami - tak to się kończyło :P

      Usuń
  6. Biżuteria i lakier do paznokci - to moje typy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dodałabym do tego jeszcze kubek gorącej czekolady albo chociaż pysznej rozgrzewającej herbatki i "garść" uśmiechów trzymanych też na "niekorzystne" dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie czekolada zimą, herbata zielona latem. A uśmiech - masz racje, jako nr 1 na liście być powinien :)

      Usuń
  8. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić brodzik do pedicure . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić fotele podologiczne hydrauliczne . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, nowa bielizna to zdecydowanie to, co najbardziej poprawia mi humor :) Kiedyś nie zwracałam zbytnio uwagi na bieliznę, ale z wiekiem coraz bardziej do niej dojrzałam. Kupuję tylko tę o dobrej jakości i idealnie dopasowaną, najczęściej u tego producenta bielizny. W dobrej bieliźnie czuję się niesamowicie kobieco i dodaje mi pewności siebie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista