Instagram mix

18:00

Długo się przed nim broniłam, ale w końcu uległam... Oczywiście Instagramowi :)
Dlatego część zdjęć wstawiam tylko ta. Dla tych, którzy mnie nie śledzą na Instagramie:
wstawiam część z nich tutaj. Trochę się ich nazbierało... w dużej części są to zdjęcia z akcji #100happydays, w której przez 100 dni mamy uwieczniać momenty, widoki z każdego dnia które wywołują u nas uśmiech na twarzy. Chodzi o to, by szukać radości w życiu przez te wszystkie drobne rzeczy - nie ważne czy będzie to ulubiona szarlotka mamy, uśmiech jadącego dziecka w autobusie, spotkanie ze znajomymi, ulubiona beza, kwiaty w wazonie czy coś innego... Ważne, byśmy nauczyli się doceniać i dostrzegać to, jakie piękne rzeczy dzieją się wokół nas :)

Tato najlepszy ogrodnik - bez dwóch zdań :) W Siedlcach mam swoją małą oazę spokoju - kwiaty kwitną, trawa rośnie jak szalona :)






Tak rozpieszcza mnie Dior - Dior Translude - piękny Diorskin Nude Shimmer 001 i paletka cieni 


Bobbi Brown był u mnie na tapecie

Nasz wyjazd z Anią do Sopotu na majówkę na ślub - długo go nie zapomnimy :)



Bo razem raźniej, szczególnie, jeśli wiemy, że można na siebie liczyć :*

Nowości od MAC Cosmetics

Niełatwo jest mi zrobić loki - wytrzymały 1 noc :)

Beza - z upartością osła szukam w lokalach bezy i wciąż badam czy któraś będzie lepsza od tej z Misianki
Spotkanie Head&Shoulders - nowa linia o zapachu zielonego jabłuszka

Spotkanie Head&Shoulder cd - z Siouxie and The City, Sauria80 i Black Dresses

Kanapka do pracy i talerzyk od mojej Maminy - uwielbiam pojedyncze talerzyki, bo zawsze mi na nich bardziej smakuje posiłek

Gofryyyyy z truskawkami :)


Bez + cudowności od Eisenberga - krem do twarzy SPF50 z linii Pure White oraz rozświetlający olejek do ciała o zapachu jaśminu

Buty, na które jeszcze rok temu nawet bym nie spojrzała, o dziwo bardzo wygodne - BCBG Maxazaria

Chwila relaksu - Herbata Pukka + Harpers Bazaar 

Quesadilla z oliwą truflową, oliwkami, kaparami i suszonymi pomidorami

Lemoniada truskawkowa

Perfume Lab Mo61 - mogłam stworzyć własne perfumy

Kolejne słodkości

Piękny widok - starszy Pan wiozący komuś piękny bukiet bzów

Nowa dostawa butów - pierwszy raz kupiłam przez Internet bez mierzenia i o dziwo są świetne :)

A tu kolejny przełom - pierwszy raz od 2 lat poszłam biegać... jestem z siebie dumna - ponad 8 km za mną :)

A jednak są tam mięśnie... :) 


Nowości od Timotei, Rexony, Dove i Head&Shoulders


Spotkanie trzech kobiet - trzech atomówek - bo czasem trzeba porozmawiać jedynie w kobiecym gronie :)
Było dosyć zimno, ale na szczęście coś zimowego znalazłam w mojej szafie

Nowa bielizna od Ewy Bien - czyli to, co uwielbiam

Drinki pachnące gumą balonową specjalnie dla mojej Ani :)



I na koniec - kolorowy samochód w drodze do pracy na Ursusie
 Życie jest piękne! :))) Tylko trzeba nauczyć się dostrzegać te drobne radości, które mijamy codziennie. Sami zobaczcie na swoim przykładzie ile tego jest...

You Might Also Like

13 komentarze

  1. O tak życie jest piękne :) Świetny mix fotek ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, jest piękne, tylko trzeba dostrzegać te małe rzeczy :)

      Usuń
  2. super zdjęcia! ten gofr z truskawkami wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia ♥
    zapraszam do mnie - nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gofry z truskawkami...Uwielbiam i jestem przekonana, że od nich się nie tyje :) Świetne zdjęcia. Brzuszka ( a właściwie jego braku) zazdroszczę. A kolorowy samochodzik powinien być mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowego samochodu nie dało się nie zauważyć Z pewnością jeździ nim ktoś bardzo pozytywnie nakręcony :P

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia..pozazdrościć figury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. :) Ten kolorowy samochodzik też jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkości! Narobiłaś mi smaka :D A samochód odjazdowy :D

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista