Wyniki wiosennego rozdania

17:44

Dziękuję Wam za tyle pozytywnych odpowiedzi za co kochacie wiosnę.
Jak zawsze miło się mi je czytało. Przy wielu śmiałam się, przy kilku wzruszyłam :)
Musiałam wybrać jednak trzy z Was, które nagrodziłam.
Zaraz rusza jednak kolejny konkurs - tym razem do wygrania piękna paletka do makijażu od Benefitu <3

Nagrodziłam 3 osoby...



Nagroda 1 spośród wszystkich biorących udział...


wędruje do Karoliny z Imperfecta


Nagroda 2 spośród najczęściej komentujących osób otrzymuje ostatnio często aktywizująca się... (ostatnio w temacie o włosach)... za lekko sarkastyczne podejście do mojego pytania dlaczego LUBIĘ wiosnę (a nie każdy ją przecież lubić musi :P)...

tam tadam... Fimejl 

A nagroda 3 dla osoby z ilością punktów 4-7

otrzyma Addicted to cosmetics

Gratuluję Wam - podeślijcie mi proszę swoje adresy do wysyłki nagród na maila ina_1986@o2.pl w treści maila wpisując "konkurs"

Jeśli chcecie zobaczyć co dziewczyny napisały i czym mnie ujęły, zerknijcie na artykuł Wiosenne rozdanie dla lakieromaniaczek :)
Już za chwilę nowy konkurs, wiec bądźcie czujni :)














You Might Also Like

15 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista