Pukka - krótka historia pewnej herbatki - kolejna do kolekcji i kolejne uzależnienie

16:00

Oto krótka historia herbaty - herbaty Detox od Pukka, bo przyszła wiosna i trzeba się trochę pooczyszczać (żeby nie napisać zdezynfekować;)).

Czy tylko ja nie wiedziałam o ich istnieniu? :)
No cóż, lepiej dowiedzieć się późno niż wcale ;)

W każdym razie jest historia...

Herbata Pukka - Detox

Była sobie herbata - nie byle jaka, bo ekologiczna - zdrowa i pyszna. Stała i czekała by uprzyjemnić życie pewnej Pracowni. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to....


że pewnego pięknego dnia ktoś w Pracowni postanowił sobie nią faktycznie uprzyjemnić dzień i ją otworzył... powąchał, postawił ulubioną filiżankę na tę okoliczność i przygotował wodę...

Herbata Pukka - Detox od BMSalon Online

Herbata Pukka - Detox

Herbata Pukka - Detox

Herbata Pukka - Detox

Herbata Pukka - Detox
Herbata Pukka - Detox

Herbata Pukka - Detox

Herbata Pukka - Detox

Herbata Pukka - Detox
Herbata Pukka - Detox

Herbata Pukka - Detox

Herbata Pukka - Detox
... ktoś wypił ją i czuł się dużo lepiej. Ale przez cały dzień zastanawiał się natomiast co sprawiło, że bez cukru herbata była niesamowicie słodka... i doczytał, że naturalną słodycz herbaty zapewniają nasiona kopru włoskiego i anyżu...

Herbata Detox ma w naturalny sposób oczyścić organizm z codziennych zanieczyszczeń. Napar herbaty ma złoty kolor, smak jest delikatny, lekko słodkawy. Nie czuć w nim irytującego smaku herbatek zdrowotnych, pije się ją bardzo dobrze. Do tego pięknie pachnie. Pijąc ją w specjalnej oprawie - moim ulubionym kubku, mogę pozwolić sobie na relaks :)

Kilka osób po pierwszym wpisie z Pukką na moim Facebooku poleciło mi inne smaki. Sama jestem ich bardzo ciekawa. Z ogromną chęcią spróbowałabym jeszcze Morning Time, Relax, Perfect Day oraz LOVE - ach, jak tu Pukki nie kochać <3
Herbata Pukka - Detox
Jestem nową miłośniczką Pukki. Ja swoją zamówiłam na BMSalon Online - mają dobre ceny i przemiłą obsługę, a herbatka doszła mi w 1 dzień. Brawo za taki ekspresss :) Ciekawa jestem, czy przy hurtowych zamówieniach są jakieś zniżki, bo z pewnością rozejrzę się za innymi smakami ;)







You Might Also Like

10 komentarze

  1. uwielbiam zapach kardamonu :) na 100% by mi smakowała :) chociaż najbardziej na świecie wielbię herbatę z cytrynką :) taką jak kiedyś babcia mi robiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz próbowałam tu herbaty z kardamonem. Myślałam, że będzie to niezbyt przyjemne połączenie, ale bardzo mi smakuje :)

      Usuń
  2. A nie spowalnia to metabolizmu? Czy nie męczy jelit, jak te wszystkie figury itp? Bo jeśli nie, to musi być wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańcza, to herbatka ekologiczna, która za pomocą naturalnych będących w naturze składników i ziół oczyszcza organizm. Tak dawniej ludzie oczyszczali organizm, wiec nie ma mowy o meczeniu jelit :) Nie ma się po tym jakiś problemów z chodzeniem do łazienki co kilkanaście minut jak po niektórych herbatkach.
      Czyli Pukka jest wspaniała :D

      Usuń
  3. Herbatka herbatką, ale jaka prześliczna filiżanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yasminella - dziękuję :) Filiżanka to prezent od mojej Mamy, która kolekcjonuje właśnie filiżanki i wie, że ja lubię taki swojski, wiejski i sielski styl w kubkach i filiżankach - z motylkami, kwiatkami, pszczółkami etc :)

      Usuń
  4. Fajnie to wszystko zostało tu opisane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista