Mihano Momosa style - romantycznie i eterycznie

23:06

Znacie projektanta Mihano Momosę? Jeśli jeszcze nie, to z pewnością o nim niedługo usłyszycie.

Kobieco i zmysłowo, delikatnie i eterycznie - to najlepiej oddaje styl ubrania tego serbskiego projektanta i z tymi przymiotnikami utozsamiają się jego klientki.

Widziałam zdjęcia z jego kolekcji z roku 2013 i jego projekty miały potencjał, choć nie zwalały z nóg. W kolekcji na wiosnę-lato oraz najnowszej na jesień-zimę jest zdecydowanie perfekcyjny.





Lubicie takie delikatne klimaty?




Zdjęcia, stylizacje i modelki urzekły mnie
Zachęcam Was do odwiedzenia Fanpage'a projektanta a także na jego stronę.

Mihano Momosa 

Mihano Momosa - feather dress

Mihano Momosa 

Mihano Momosa - feather dress

Mihano Momosa 

Mihano Momosa 

Mihano Momosa 

Mihano Momosa  - romantic style

Mihano Momosa - romantic dress

Mihano Momosa  - feather dresses

Mihano Momosa 

Mihano Momosa - fall 2014 - nowa kolekcja na jesień już jest/ autumn collection :)



Mihano Momosa - white and ecru dresses











You Might Also Like

3 komentarze

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista