Stylówka na zimniejsze dni ;)

10:00

"The simpler, the better" - proste rzeczy czasem sprawdzają się najlepiej.
Wczoraj i dziś pogoda nas nie rozpieszcza. Oprócz akcesoriów, które taką pogodę z dobrym humorem pozwalają przetrwać dobrze jest mieć ciepłe ubrania. U mnie jest z tym mały problem, bo zimowe rzeczy pojechały do Siedlec :)
Ratowałam się więc tym, co zostało... M.in. tą sukienką :)

Victoria's Secret Dress, ZARA shoes
Czy Wy też wyciągnęliście z szafy cieplejsze ciuchy, czy tylko jak tak marznę?

Prosta, klasyczna i w tradycyjnym kolorze - taka sukienka sprawdzi się niemal zawsze, zajmuje mało miejsca w szafie i w walizce. Do tego szpilki i można iść na miasto ;)

Victoria's Secret Dress, ZARA shoes

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Sukienka fajna, taka klasyczna ;) Ja ciepłe ciuszki mam jeszcze w szafkach, także ciągle mogę sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę :) pisz gdzie mieszkasz, zaraz u Ciebie będę po zapasy ciepłych ubrań ;))

      Usuń
  2. Masz świetną figurkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też niemiłosiernie marznę! Nałożenie takimi zlodowaciałymi łapkami balsamu do ciała to po prostu zgroza!:P

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko jak pięknie wyglądasz<3 ja właśnie piję gorącą herbatę i siedzę w wielkiej bluzie mojego chłopaka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam męskie bluzy - wygląda się w nich bardzo seksownie :) + herbatka = zestaw idealny na wieczór :)

      Usuń
  5. Piękna, prosta sukienka :) niesamowicie podkreśla Twoja figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co ma to podkreśla, ale czarny wyszczupla, wiec zakrywa też to co powinna ;)

      Usuń
  6. fajnie wyglądasz:)
    Zazdroszczę figury :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista