Szybkie ciasto z morelami (czereśniami, wiśniami lub malinami)... Idealne ciasto na sobotnie śniadanie :)

00:52

Szybko się robi i jest pyszne.
Można do niego dodać brzoskwinie, maliny, śliwki, czereśnie, wiśnie lub rabarbar... Przepis pochodzi z Kuchni Agaty

Potrzebne produkty:
120g cukru
100g masła
2 jajka
150 g mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
brązowy cukier do posypania
pół łyżeczki ekstraktu waniliowego

Przygotowanie:
Masło utrzyj z cukrem, dodaj po 1 jajku ciągle ucierając i ekstrakt waniliowy.
Dodaj do masy mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia.
Ciasto przełóż do wysmarowanej wcześniej masłem małej lub średniej formy do tarty, wyłóż pokrojone, umyte i wysuszone owoce. Możesz posypać je brązowym cukrem. Piecz ok 35 min w piekarniku nagrzanym do 180st (lub do czasu uzyskania złocistej barwy ciasta).
Podawaj z sosem waniliowym lub konfiturą


You Might Also Like

16 komentarze

  1. ale mam teraz smaka mmm...:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Killah, szybko się je robi, więc może się skusisz na zrobienie takiego handmade'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam i co ? I nabrałam smaka na to ciacho!;P Wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. narobiłaś mi ochoty na jakieś dobre ciasto:P a blog jest świetny:D

    zapraszam do mnie na nowy post: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ;) narobiłaś mi ochoty na to ciasto! obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pyszności :D

    dziękuję za komentarz.
    obserwuję :)

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm <3 ale mi ochoty narobiłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. musze wypróbować ten przepis :) bardzo apetycznie wygląda :)
    pozdrowionka z http://zairamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. srasznie dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i to z takimi słowami - miło mi strasznie! A placek - ojjjjj kusi ogromnie!:D tylko dlaczego wszystkie słodkości muszą być tak bardzo kaloryczne?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również miło, że mogłam Twój blog odwiedzić, świetne zdjęcia :) Ta słodkość nie jest bardzo kaloryczna - ma ograniczoną ilość cukru, zaledwie 100g masła i 120g mąki na tyle kawałków :) Można sobie pozwolić na 1 bez wyrzutów sumienia :)

      Usuń
  10. Uwielbiam przepisy, ktore tu zamieszczasz :) Wyglądają nieziemsko, aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista