Kuchenne (r)EWOLUCJE :)

02:22

Odwiedziliśmy dziś Tk Maxx i jak zawsze w moje ręce wpadły rzeczy do kuchni. Co z tego, że nie mam już gdzie tego trzymać ... ;) Pastelowe naczynia do pieczenia przekonały mnie do siebie przez kolory, kokitek do sufletów czekoladowych nigdy dość, 3 forma do tarty miała zastąpić poprzednią blaszaną, ale w końcu zostaną wszystkie 3. Do tego patera na ciasto - wstążka mnie urzekła.Kupiłam też 4 szt. pojemniczków, które posłużą mi do zapiekania czegoś dla gości. Fajną opcją jest kosz do przewożenia wina. Ja mam z tym problem, bo przy kilku butelkach obijają się o siebie. A tu będzie jak znalazł również na piknik. Na koniec - kieliszki do martini. Mamy tylko 2 do martini, a że lubie przyrządzac akurat te drinki najbardziej (jako barmanka pracowałam w USA w Martini Bar właśnie, gdzie robiliśmy go na wiele sposobów :)) i świece - 2 do łazienki, 1 zapachowa do sypialni. Jesli jest nazwa na osobę kupującą nałogowo świece, to zdecydowanie bym się do niej zaliczała. Boję się, że kiedyś puszczę z dymem mieszkanie ;)








prezent kupiony dla słodkiej córusi mojeje koleżanki z pracy. Choc nie lubie różu u dziewczynek, to ta sukienka urzekła mnie z witryny sklepowej, gdzie wisiała na takim ładnym białym wieszaczku. Oby tylko rozmiarem pasowała :)

Dwie patery na ciasto i ciasteczka - dokupię fioletową wstążkę i zamienie róż na kratkę :)


Hmmm... gdzie to teraz wsyztko pomieścić? :]]]

You Might Also Like

30 komentarze

  1. fajnie zakupy, ale... no właśnie gdzie to trzymać? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam słabość do takich kuchennych, cudnych drobiazgów :)

    Pozdrawiamy
    http://wildand3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny blog :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS !!

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jakie śliczne akcesoria, a kokardka wymiata ;))
    Pozdrawiam i zapraszam //

    OdpowiedzUsuń
  5. omg to jest przepiękne! uwielbiam te różowe coś <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za wizyte i miłe słowa :)
    Akcesoria są świetne,bardzo fajne są te kieliszki do martini,a świece uwielbiam-mam do nich słabość:)
    obserwuje!bd zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne zakupy! W Tk Maxx są prawdziwe perełki! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patera na ciasto cudowna <3 Dziękuje za odwiedzenie bloga i miły komentarz ;)Oczywiście zapraszam ponownie ! :)
    my-beauty-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kuchennych drobiazgów nigdy dość :) a patery ze wstążeczkami są urocze :D sama chętnie taką przygarnę ? można zapytać ile kosztowała ?
    :D też zamieniłabym kolorek na inny :) a pastelowe kokilki i forma do tarty mają śliczne pastelowe kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamiętam to ta duża patera kosztowała 69 zł albo 59zł, a mała 49zł :)Kolor wstażki zostanie wymieniony na jakiś w kratkę. Kokilki i forma mają przesłodkie kolorki, podobne mają w DUKA

      Usuń
    2. dziękuję :) jutro pewnie podjadę do TK Maxx i jeśli dorwę to pewnie wyjdę z identyczną :D dużą oczywiście :D

      Usuń
    3. Ja byłam w Blue City, jeśli jesteś z Warszawy, to może Ci to pomoże :)

      Usuń
    4. właśnie z Krk - podjechałam i akurat nie mieli, a byłam dwa dni później jak pisałaś :D ale miały jeszcze być więc wybieram się teraz znów końcem miesiąca :D nie odpuszczę sobie takiej cudownej :D

      Usuń
  10. Świetny blog ;)
    Ach zakupy ;D

    http://twinkle-in-eye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne . Zakupy *.* . Zapraszam do mnie . ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj dziękuje kochana za wspaniały komentarz u mnie i za poparcie, naprawdę czytałam go z uśmiechem ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, w końcu jest to Pracownia Przyjemności, trzeba się śmiać ;) A takich bufonków jak ten komentujący u Ciebie zbywać śmiechem :]] Trzymaj się cieplutko :*
      E.

      Usuń
  13. Fajne zakupy, ja jestem maniaczką pojemniczków wszelakich więc te również bym przygarnęła :) Dzięki za odwiedziny i miły komentarz, bardzo podoba mi się nazwa Twojego bloga :) zaraz się tutaj porozglądam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ciesze się, ze się podoba :) Też go lubie :]] Zadomowcie się tutaj Moje Drogie :) i czujcie się jak u siebie :]]
      Pozdrawiam słonecznie,
      E.

      Usuń
  14. Śliczne, bardzo przyjemnie się na nie patrzy. ;)

    U mnie dwa nowe fragmenty.
    Zapraszam, marsz-mendelsona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez kupilam te szklo do martini, tkmaxx w deko jest naprawde fajny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Patery uroczo wyglądają, ale chcę zobaczyć na nich tort!
    A conajmniej sernik na zimno :P

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista