Przesyłka od Mamy... I jak tu jej nie kochać :)

13:47


Mama spakowała jeszcze ciepłą szarlotkę by jej dzieci miały pycha ciacho z własnych jabłek. Swoją drogą, jest to najlepsza szarlotka pod słońcem, na równi z szarlotką mojej Cioci Agnieszki, która niby robi ją tak samo jak ja, ale mi taka dobra nigdy nie wychodzi...
W środku są orzechy włoskie a czasem także rodzynki. Ja dodaje także przyprawę do jabłecznika lub mieszam cynamon, tycio przyprawy do piernika, zmielonych goździków i tycio gałki muszkatołowej


Kocham moją Mamę za to, że potrafi sprawić, ze buzia mi się śmieje jedząc takie pysznosci :]]
Wasze Mamy też pakują Wam wałówki jak jesteście daleko albo gdzieś wyjeżdżacie? :))

You Might Also Like

15 komentarze

  1. ohhhh wygląda pysznie! kochana mama :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham szarlotke, najlepsze ciasto. ;)
    Tak, mamy są od uszczęśliwiania, a babcie tym bardziej.

    U mnie nowy, zapraszam.
    marsz-mendelsona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szarlotkę, jednak w mojej rodzinie najlepszą robi babcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, wygląda nieźle. Moja mama jak tylko ma czas też raczy nas różnymi cudami z piekarnika. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zjadłabym :D to białe pod górną warstwa - co to?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ubita piana z białek z cukrem, którą nakłada się na jabłka z cynamonem wyłożone na blachę. warstwy tej szarlotki to (od dołu): kruchy spód -> dżem z jabłek z cynamonem lub przyprawą do jabłecznika -> ubita piana z białek z cukrem -> kruszonka :)

      Usuń
  6. Najlepsze przesyłki są od mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham szarlotkę!
    Ta od Twojej mamy wygląda cudownie i pewnie tak samo smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie gesty zawsze są bardzo przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O a ja chyba jako jedyna nie lubie szarlotki :\

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista