Oczyszczanie w wersji de luxe - AHAVA - Oczyszczająca maseczka z błotem z Morza Martwego

17:00

Nie wiem czy znacie markę AHAVA. Mnie kosmetykami z Morza Martwego zaraziła moja Mama, która po przyjeździe z Izraela przywiozła pakę kosmetyków Dead Sea Premiere. Zaczęłam szukać podobnych kosmetyków, które by były łatwiej dostępne w Polsce i moje poszukiwania skończyły się na Super Pharmie, w której to odkryłam markę AHAVA.
Dziś będzie o jednym z kosmetyków do dogłębnego oczyszczania twarzy, szczególnie dla osób z cerą kapryśną - mieszaną i tłustą, ale mogą ją stosować osoby także o cerze normalnej lub suchej.
Mi ta maska przypomina w działaniu maskę Glam Glow.

AHAVA - Time to clear - Purifying Mud Mask Oczyszczająca maseczka z błotem z Morza Martwego
Czy używaliście do tej pory produktów z minerałami z Morza Martwego? Jak się u Was sprawdziły?




Co pisze o masce producent?
PURIFYING MUD MASK
time to clear / czas oczyszczania

Minerały Morza Martwego to prawdziwy dar natury. Znane są ze swego dobroczynnego działania na skórę
i zdolności do przywracania jej młodego wyglądu.

Osmoter® jest wyjątkową kompozycją minerałów Morza Martwego, która znajduje się we wszystkich preparatach AHAVY. Optymalizuje ona metabolizm komórkowy, wzmacnia ochronę skóry przed szkodliwym działaniem promieniowania UV oraz znacząco zwiększa jej stopień uwodnienia. Sprawia, że skóra wygląda młodziej, staje się jedwabista i jędrna.    

Główne składniki (mg/l)
Mikroelementy (ppm)
Magnez Mg  92.000
Stront Sr 670
Wapń Ca 35.000
Bor B 120
Brom Br 14.000
Lit Li 40
Sód Na 2.700
Mangan Mn 10
Potas K 2.100
Bar Ba 9

Unikalne połączenie naturalnego błota i minerałów Morza Martwego. Ta delikatna maseczka do twarzy usuwa skutecznie zanieczyszczenia, głęboko i dokładnie oczyszcza skórę. Sprawia, że staje się ona gładka, nawilżona, odżywiona i jedwabista.
Preparat zawdzięcza swoje działanie kompleksowi Osmoter®, obecnemu jedynie w produktach AHAVY. Jest to unikalne połączenie minerałów, których źródłem są niezwykłe wody Morza Martwego. 
W przypadku skóry suchej stosować 1 raz w tygodniu, do skóry tłustej 3 razy w tygodniu,  zwłaszcza na okolicę T.
• Przeznaczony również do skóry wrażliwej • Przebadany alergologicznie • Nie zawiera SLS/SLES 
• Nie zawiera parabenów

Produkt dostępny w sieci Super-Pharm
Cena: 109  zł;

Pojemność: 125 gr  

AHAVA - Time to clear - Purifying Mud Mask Oczyszczająca maseczka z błotem z Morza Martwego

Co ja myślę o masce?

Opakowanie:
Bardzo lubię opakowania AHAVA. Są minimalistyczne, mają specyficzną powłokę, która w dotyku jest niemal jak aksamit. Zamknięcia są solidne. W tym przypadku jest to tubka z zamknięciem, na którym stoi. Opakowań od AHAVA mogłoby się uczyć wiele innych firm. W prostocie tkwi siła.  

AHAVA - Time to clear - Purifying Mud Mask Oczyszczająca maseczka z błotem z Morza Martwego

AHAVA - Time to clear - Purifying Mud Mask Oczyszczająca maseczka z błotem z Morza Martwego

Konsystencja, zapach:
Maska ma kolor lekko szaro-zielony, jest niemal bezzapachowa. Konsystencja jest raczej gęsta, ale na tyle rzadka, że można ją rozprowadzić z łatwością po całej twarzy.

AHAVA - Time to clear - Purifying Mud Mask Oczyszczająca maseczka z błotem z Morza Martwego

Stosowanie i efekt:
Maskę nakładamy na czystą i suchą skórę twarzy i pozostawiamy na ok 5 minut, po czym zmywamy. Ja stosowałam się do instrukcji, choć czasem trzymałam ją nawet do 10 minut. Zmywa się nieźle. Ja masuje przy zmywaniu twarz, przez co jest potem jeszcze bardziej wygładzona. 
Lubię stosować maski i używam ich zwykle 2 razy na tydzień. Stosuje je naprzemiennie, w zależności od tego jak zachowuje się moja skóra - czy jest przetłuszczona, poszarzała czy sucha. 
Po masce oczyszczającej AHAVA zauważyłam 3 widoczne efekty. Pierwszym i oczywistym jest to, że skóra stała się gładsza. Drugi, to poprawa kolorytu skóry. Nie wiem czy to częściowo nie jest złudzenie, bo po zmyciu maski w kolorze zielonkawo-brązowym wydaje nam się, że skóra jest bardziej różowa, ale coś w tym jest. Skóra ma bardziej zdrowy kolor, naturalnie różowy. I trzeci, ale dla mnie najbardziej znaczący - maska reguluje wydzielanie sebum, a właściwie normuje jej funkcje. Po jej użyciu mam mniejsze problemy ze świecącym po połowie dnia czołem ale też nie mam miejscowych przesuszeń w okolicach brody czy nosa.
AHAVA - Time to clear - Purifying Mud Mask Oczyszczająca maseczka z błotem z Morza Martwego

Podsumowanie:
Maska to według mnie produkt porównywalny do sławnej maski Glam Glow jeśli chodzi o cenę i działanie. Skóra w moim przypadku po jej stosowaniu jest piękniejsza i zdrowsza. Widzę to nie tylko od razu po zastosowaniu, ale także po stresującym dniu nie świecę się, a makijaż przez to trzyma się dłużej. Do tego mam przyjemność w jej stosowaniu i nawet lubię siebie w tym zielono-brązowym kolorze. Do tego mam świadomość, że używam kosmetyków z minerałami, które zapobiegają dodatkowo starzeniu się skóry. A zawsze lepiej zapobiegać, niż leczyć :)



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Jednym słowem produkt wart uwagi :) bardzo lubię maski z minerałami z morza martwego.. szczególnie te z glinką :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, zdecydowanie wart uwagi. W mój gust kosmetyczny trafiła świetnie. Lubie i jej zapach, kolor i opakowanie, ale efekt podoba mi się najbardziej :) W ogóle lubię glinki :)

      Usuń
  2. Nie próbowałam, ale strasznie kusi mnie krem pod oczy tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty z minerałami z Morza Martwego, ale o tej firmie jeszcze nie słyszałam, szczerze mówiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że jeszcze u mnie o niej usłyszysz i usłyszysz nie raz jeszcze. Marka nie jest rozreklamowana jak np Garnier ale walczy dobra jakością i świetnymi produktami, jakie tworzy :) Jakbyś miała okazję, polecam wypróbować :)

      Usuń
  4. Znam markę już od dawna i często na moim blogu pojawiają się opinie o tych produktach! Jeśli chodzi o maseczkę to zgadzam się z Tobą i stwierdzam, że jest ona jedną z lepszych, jake do tej pory używałam. Polecam Ci wypróbować kosmetyki do pielęgnacja ciała np. masło scrub z solą morską! Jest rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko ja się o niej tak późno dowiedziałam? ;) Lepiej późno, niż później ;) Masło scrub z solą morską - brzmi dziwnie, ale gotowa jestem przetestować je :)

      Usuń
  5. Miałam próbki tych produktów :) Coś niesamowitego!!!! AHAVA za mną chodzi... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie w Super Pharmie dostałaś próbki, czy można kupić te produkty gdzieś jeszcze?

      Usuń
  6. marzy mi się ta maska, lubię produkty z minerałami, służą mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ją, widzę pewien trend, w używaniu i polecaniu kosmetyków z minerałami, także pudrów czy podkładów mineralnych i AHAVA świetnie się w niego wpisuje :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista