Eisenberg - rozświetlający olejek o zapachu jaśminu

17:00


Jaśmin... było już o nim wiele razy w Pracowni. Jeśli miałabym wybrać jedną nutę zapachową, która gości na co dzień w moim życiu i podoba mi się najbardziej byłby nią właśnie zapach jaśminu...

Eisenberg - olejek rozświetlający Sublime Tan
Zdziwiłam się kiedyś przeglądając składy perfum, które lubię i używam i okazało się że 95% z nich ma jaśmin w składzie... Oprócz tego 17 herbat o aromacie jaśminowym mówi samo za siebie... ;)

Gdy po raz pierwszy na prezentacji nowości Sephora na stoisku Eisenberga Pani Agnieszka (niepracująca już niestety w Eisenbergu) pokazała mi olejek rozświetlający o zapachu ... jaśminu - przepadłam. 
Pani Anita, która teraz zajęła się marką pokazała nam na spotkaniu nową linie Pure White oraz ten olejek. I wiedziałam, że będzie to mój ulubiony towarzysz na lato :)
Sublime Tan od Eisenberga - bo o nim mowa - to kosmetyk, który upiększa nas, poprawia stan skóry, rozpieszcza zmysły wzroku i woni.  

Eisenberg - olejek rozświetlający Sublime Tan

A Wy, macie swoje hity rozświetlające? 
Możecie polecić kosmetyki o zapachu mojego ukochanego jaśminu? :)



Butelka Sublime Tan to porządne opakowanie, pełne złotego olejku. Opakowanie ma wygodny dozownik, dzięki czemu olejek nie spływa nam po butelce (bardzo tego nie lubię w olejkach). Butelka pozostaje czysta, sucha, a zapach jaśminu się nie ulatnia. 
Eisenberg - olejek rozświetlający Sublime Tan

Eisenberg - olejek rozświetlający Sublime Tan
Na tym zdjęciu powyżej możecie zobaczyć te małe iskrzące cudeńka, które sprawiają, że skóra w kilka chwil staje się pięknie rozpromieniona i wygląda, jakby była opalona. 
Mała kropelka Sublime Tan wystarczy na całe nogi lub ręce i dekolt. Wydajność. To dopiero jest duża wydajność! :)
Zdjęcia były robione kilka chwil po otrzymaniu olejku, teraz po 1 miesiącu używania wciąż jest go bardzo dużo.

Eisenberg - olejek rozświetlający Sublime Tan

Eisenberg - olejek rozświetlający Sublime Tan
Eisenberg - olejek rozświetlający Sublime Tan

Eisenberg - olejek rozświetlający Sublime Tan
Na zdjęciu powyżej widać, jak olejek rozświetla dłoń pod słońce. 
Pięknie wyglądająca skóra od zewnątrz, to jedno, ale oprócz tego olejek upiększa skórę od wewnątrz. Momentalnie nawilża, nawadnia, wygładza skórę. Nawet moje łokcie i kolana wyglądają lepiej. Olejek potrzebuje chwili by się wchłonąć. 
Oprócz poprawy wyglądu skóry od zewnątrz i wewnątrz dla mnie niewyobrażalnym plusem jest jego zapach. Szkoda, że nie możecie przez zdjęcia jego poczuć, ale wyobraźcie sobie piękny słoneczny dzień, zapach białych kwiatów a wśród nich główny zapach tych białych drobnych kwiatków jaśminu... Pachnie tak, że smaruje się nim po kąpieli, żeby pachniał mi całą noc. Dzięki niem mam słodkie sny ;) A potem smaruje się nim rano, żeby moje nogi wyglądały na bardziej smukłe i opalone... I jak tu go nie kochać... :]
Eisenberg - olejek rozświetlający Sublime Tan

José Eisenberg S.A. jest międzynarodową firmą kosmetyczną założoną w 2000 roku, na polskim rynku pojawiła się w 2005 roku. Marka Eisenberg, to przede wszystkim twórca, prawdziwy pasjonat piękna, José Eisenberg, który  połączył w produktach wysoką technologię, innowacyjność i sztukę. Każdy produkt marki Eisenberg tworzony jest bez kompromisów, zarówno unikalny, doskonały jak i ponadczasowy w dzisiejszym nowoczesnym świecie. 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. bardzo fajny na słoneczne,gorące dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dla mnie must have, ale gdy brak słońca to się nim nacieram, żeby milej było :)

      Usuń
  2. ile kosztuje i gdzie można kupić stacjonarnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoty Kolczyk - jest dostępny wyłącznie w perfumeriach Sephora, a kosztuje 239zł/100ml - jest niesamowicie wydajny, bo nie trzeba wiele, by rozświetlił całe ciało :) Oczywiście są tańsze produkty, ale ten można traktować też jak perfumy, bo ciało pachnie jaśminem długie godziny :)

      Usuń
  3. fajnie się prezentuje, choć osobiście nie znam tego produktu

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Mario. Polecam rozejrzeć się w Sephorze za produktami całej marki - z pewnością znajdziesz wśród nich coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Lubię latem stosować balsamy i olejki rozświetlające ale ten chyba nie jest na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go traktuję jak perfumy i wtedy cena już nie wydaje się taka powalająca. Eisenberg to marka luksusowa, a to musi kosztować ;)

      Usuń
  5. obie kochamy ten zapach i nic dziwnego, że zgrałyśmy się w czasie pisząc o tym olejku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, telepatia jak nic... widziałam własnie w nocy, że wstawiłaś niedawno post o nim :)

      Usuń
  6. ślicznie wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaśminowy zapach! Już go lubię :)
    Bałam się, że ona pachnie jak Nuxe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie, moim zdaniem pachnie znacznie ładniej niż ten Nuxe - on dla mnie pachnie tak maślano słodko, a Eisenberg pachnie jaśminem, mimo, że to nie jest dominująca nuta :)

      Usuń
  8. Pięknie rozświetla. Nogi z taką poświatą na pewno wyglądają niebanalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nogi wyglądaja na bardziej opalone i szczupłe - taki mały, kobiecy trik ;)))

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista