Niemożliwe - w końcu mam kręcone włosy - magia dzięki BaByliss Curl Secret

21:27

Nie wierzyłam. Widziałam i czytałam informacje o BaByliss Curl Secret i myślałam - kolejny chwyt marketingowy (w końcu pracuje w PRze - wiem co się pisze i mówi o produktach w informacjach prasowych) i nie zawsze jest to "cała prawda". Myślałam, że i tym razem  będzie podobnie, bo jak niby loki "mają się same robić" bo jak lekko i przyjemnie. A przynajmniej nie u mnie...

Zobaczcie jak wypadł test nowego hitu BaByliss, o którym już się głośno mówi, że to przełomowe urządzenie dla osób, które chcą mieć kręcone włosy.

BaByliss - Curl Secret
BaByliss - Curl Secret
Nie wiem jak Wam, dla mnie zrobienie sobie fal, które się trzymają było do tej pory niemożliwe. Fakt, że używałam do tej pory zwykłej lokówki i papilotów, ale efekt nigdy mnie nie zadowalał. Aż do teraz :]]]]


Urządzenie wygląda bardzo futurystycznie. Cały mechanizm zakręca wybrane i położone we wnęce kosmyki włosów.
Trzeba pamiętać, by były to dosyć cienkie kosmyki. Możemy ustawić sobie moc nagrzewania i efekt, który chcemy osiągnąć. Cały mechanizm wkręcania kosmyka zaczyna działać gdy przyłożymy pasmo włosów i zamkniemy dłonią wieko. Ja nie chcę mieć typowych loków, a fale, dlatego ustawiłam najniższy czas 8 (są 8, 10 i 12) i poziom I (są I i II). Po wkręceniu kosmyka słyszymy pyknięcia. Przy czasie 8 i poziomie I po 3 jest głośniejszy sygnał, po którym puszczamy dłonią zamknięcie i wyskakują nam poskręcane fale.
BaByliss - Curl Secret

BaByliss - Curl Secret

BaByliss - Curl Secret
BaByliss - Curl Secret


BaByliss - Curl Secret

A efekty?

Ja jestem zachwycona. Wydawało mi się, że nic już z moimi prostymi włosami sobie nie poradzi. Bałam się, że zajmie mi ze 2 godziny przykładanie małych kosmetyków.
Jak jest? całość zajęła mi nie więcej niż 30 min - lokówką zajmowało mi ponad godzinę. Po lokówce standardowej włosy były proste nawet po piankach i sprayu już po 2 godzinach. Po całej nieprzespanej nocy z papilotami miałam sprężynki, które średnio mi się podobały. Tu efekt delikatnych fal jest dla mnie idealny.

Przy podkładaniu kosmyków włosów musimy jedynie pamiętać by były rozczesane i nie było pojedynczych wystających "bękartów" ;) Bałam się trochę tego mechanizmu, że wkręci mi włosy. Łącznie w całej akcji ucierpiały 3 włosy, bo wystawały z boku.
Na szczęście dla bojących się o każdy włos dopisze, że jeśli cokolwiek się wkręci, źle podłożymy włosy, będzie ich za dużo etc to system daje sygnał dźwiękowy i przestaje wkręcać. Nic nie ma więc prawa się stać z naszymi włosami :)

A jak wyszło krok po kroku zobaczcie sami :)

Włosy proste jak druty przed...
Wkładamy małe pasmo włosów i zamykamy pokrywę ręką


mechanizm sam wkręca włosy i wydaje w moim przypadku 3 sygnały :)

Wyciągamy gotowy lok - proste, prawda? :)

szybko i prosto tworzę kolejne pukle loków - jestę fryzjerę ;))

Loki prosto po kręceniu 
BaByliss - Curl Secret - efekt po roztrzepaniu

Koszulka Robert Kupisz, bransoletka Roboty Ręczne

Można zostawić je rozpuszczone...

Fajnie wyglądają nawet po spięciu włosów :)

Ja jestem zachwycona efektem i tym jak to urządzenie działa.
Na razie dostępne jest tylko w Euro RTV AGD i nie należy do najtańszych, ale warto! Zapłaciłabym za nie tyle za to, co mogę dzięki niemu wykonać :]]]]








You Might Also Like

33 komentarze

  1. Piękny efekt! Uwielbiam takie luźne loki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, widziałam u Ciebie piękne fale na zdjęciach z wesela chyba i wyglądałaś w nich ślicznie :)

      Usuń
  2. Wszystko pięknie i ładnie tylko cena stanowczo odsstrasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to nowość, to musi być drogie, ale pewnie cena nieco spadnie z czasem. Ale za to co robi byłabym w stanie tyle zapłacić, bo to tyle, co 2 wizyty na czesaniu u fryzjera, więc nawet można zaoszczędzić :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. potrzeba matka wynalazku... W końcu ktoś coś takiego stworzył :)

      Usuń
  4. Ja mam swoje naturalne loki więc raczej bym potrzebowała cudowną prostownicę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, Justyna, wiesz jak to jest - Ci z prostymi marzą o lokach, Ci z lokami chcieliby mieć czasem proste. Kobiecie nie dogodzisz ;)

      Usuń
  5. świetny efekt :) mam prostownice z tej firmy bo zwykłe sklepowe prostownice nie dawały sobie rady z moimi włosami :P i prostuje prawie jak u fryzjera ;) bez używania żadnych ulepszaczy

    OdpowiedzUsuń
  6. ale czad Ewela - zadałaś szyku

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za rewelacyjny post! Właśnie szukam czegoś takiego do włosów! Extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też szukałam czegoś takiego, takiego świętego Graala wśród produktów do kręcenia loków i fal. I znalazłam! :)

      Usuń
  8. Ooo, oglądałam ją dziś na allegro i zastanawiałam się jaki efekt daje:) Bardzo fajne falki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekty jak dla mnie rewelacyjne. A to zrobione na najniższych parametrach. Nie trzymały się super długo, ale już przy poziomie II i np 10 czy 12 muszą być meeeega mocne jeśli na najniższych dają dobre utrzymanie skrętów i fale :)

      Usuń
  9. fajne urządzenie, a loki wyglądają bardzo naturalnie. ja mam włosy kręcone z natury a wolałabym mieć proste.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzialam ostatnio w telewizji na jakims programie z gadzetami do wlosow ale nie myslalam ze to naprawde daje takie efekty superowe! Szybko i efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam ,że to taki "chłit marketingowy" ;) a tu zobacz jak fajnie wyszło :) I do tego migusiem :)

      Usuń
  11. O kurde chcę takie coś - świetny efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam na niej kręcone włosy na ślub i jak zobaczyłam to cudo, to aż się przestraszyłam :) ale szybciutko, bez zbędnych komplikacji zrobił fajne loki :) które faktycznie długo się trzymały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, czyli masz podobne odczucia do moich :) Dobrze, że lokówka nie popsuła ślubu :)

      Usuń
  13. takie roztrzepane w sam raz na randkę! :)
    a moja szczota obrotowa leży i się kurzy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda nieco dziwnie ten przyrząd, ale loki robi fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to urządzenie najpierw przeraziło, bo wyglądało na skomplikowane, ale po przejrzeniu instrukcji obsługi już wiedziałam co i jak pracuje :)

      Usuń
  15. Jakie czadowe urządzenie, dałby radę z moimi upartymi włosami :))

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista