Makijaż w granacie i różu

17:00

Kolejna wersja makijażu prostego i szybkiego, tym razem w odcieniach granat - róż lub róż - granat - jak kto woli.
Ten makijaż nadaje się raczej na lato i do casualowych stylizacji bardziej niż na eleganckie wyjścia. Wiem też, że nie każdy odważy się na fiolet na rzęsach. Mnie korciło, żeby wypróbować tusz Dior Addict It-Lash, który dostałam do testów - szczoteczka jest świetna i niesamowicie pięknie wydłuża moje rzęsy (co chyba widać na zdjęciach). Nie wiem, czy Dior ma taką samą szczoteczkę przy innym tuszu w kolorze czarnym, ale to byłby mój must have... A kiedyś mówiłam, że nie lubię tuszów do rzęs z silikonową szczoteczką... ;)




Co powiecie na fioletowe rzęsy? Używaliście kiedyś kolorowych tuszów czy to zdecydowanie nie Wasza bajka?
Ja lubię raz na jakiś czas w porze wiosenno - letniej "zaszaleć" z kolorem rzęs. Ten tusz obalił mój mit, ze szczoteczki silikonowe są do niczego w tuszach do rzęs. Ta pięknie rozdziela i niesamowicie wydłuża moje rzęsiska - zresztą sami zobaczcie :)



U mnie na taki makijaż pozwoliłam sobie w wolnym dniu, gdy akurat świeciło piękne słońce, które dodatkowo fajnie podkreśla fiolet na rzęsach, granat na powiekach i rozświetlające drobinki na polikach.

makijaż w kolorach granat - róż + fioletowe rzęsy Dior Addict It-lash


Tusz Dior Addict It Lash w roli głównej

makijaż oczu granat i róż

Jak wykonać taki makijaż?
1. Nałożyłam krem Matis na całą twarz i szyję.
2. Połączyłam ze sobą 2 podkłady - Sisley Phyto Teint Expert - nowość od Sisley, która dobrze kryje wszystkie niedoskonałości ,wiec nie stosowałam już korektora, ale odcień jest dla mnie zdecydowanie zbyt ciemny, więc zmieszałam go z z podkładem Eisenberg Font de Teint Correcteur.
3. Na kości policzkowe nałożyłam krem BB z Sephory.
4. Całość oprószyłam pudrem Mac Prep+Prime
5. Zabrałam się za oczy - jako bazę użyłam różowego koloru z paletki IsaDory, zewnętrzne kąciki wycieniowałam granatem z paletki Dior Transat, która pięknie podkreśliła kolor mojej tęczówki, na koniec nałożyłam nieco połyskujący cień Sephory, a dolną powiekę podkreśliłam cieniem Hean.
6. Wytuszowałam dolne i górne rzęsy tuszem Dior Addict It-Lash.
7. Kości policzkowe rozświetliłam różem Dior Diorskin Nude Shimmer w kolorze 001 a pod kościami policzkowymi, na linii żuchwy i na czoło tuż pod włosami musnęłam skórę bronzerem MAC Extra Dimension Bronzer w kolorze Golden.
8. Usta pomalowałam różową szminką w kredce od Collistara

Kosmetyki:
krem Matis Reponse Vitalite
podkłady: Sisley Photo Teint Expert w kolorze 3 (dla mnie zbyt ciemny, wiec połączyłam go z innym jasnym podkładem) i Eisenberg Fond de Teint Correcteur Invisible w kolorze 00
krem BB Sephora BB Moisturizing Cream
puder: MAC CC Prep+Prime
róż: Dior Diorskin Nude Shimmer w kolorze 001
bronzer: MAC Extra Dimension Bronzer w kolorze Golden
cienie: IsaDora - paleta potrójnych cieni nr 85 Purple Vain
Dior - 5 Coleurs Transat Edition nr 344 Atlantique
Sephora - cień colorful nr 101 Comet chaser
Hean - High Definition Mono HD nr 830
tusz: Dior Addict It-Lash nr 162 Purple
szminka: Collistar - Twist Ultra kolor Portofino

Sisley Phyto Teintt Expert

Dior Addict - It-Lash Purple

Dior - 5 coulers nr 344 Atlantique, Eisenberg - podkład Fond de Teint Correcteur Invisible 00

MAC Extra Dimension Bronzer w kolorze Golden


Używacie kolorowych tuszów do rzęs, choćby na wakacjach?
Jak Wam się podoba taki makijaż?

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ja nie używam ale fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie, uwielbiam kolorowe tusze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ciekawa jestem który kolor podoba się Tobie najbardziej :)

      Usuń
  3. piękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam nie inwestować w kolorowe tusze, ale strasznie mnie korci ten fiolet od Diora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, to dobrze, że Ciebie korci - wydłuża moje rzęsy jak szalony, ciekawa jestem czy inni też nim są tak zachwyceni jak ja. Jeszcze mamy całe lato przed sobą, więc będziesz miała kiedy malować :)

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista