Ostatnie tygodnie w zdjeciach

13:31

Moje ostatnie tygodnie w zdjęciach. Nic więcej nie piszę tylko zapraszam do oglądania :)

taki zachód słońca z okna, Warszawa, Mokotów

dostawa kwiatków - wracam z pracy a tu tka niespodzianka.


donica z ziołami - uwielbiam ich zapach w mieszkaniu 

Lody - w każdej ilości i o każdej porze - tu sorbet gruszkowy z Zielonej Budki

Taki zestaw był grany - Dior, Chanel, Delia

spotkanie Benefit  #BenefitPoland #BenefitEyelinerPolska

spotkanie Benefit  #BenefitPoland #BenefitEyelinerPolska

Przyjazd Pauli z USA po 2 latach - aaaa, było cudownie ją zobaczyć :) Nasza paczka ze Stanów - choć mieszkamy na różnych kontynentach, czasem się rozjeżdżamy to i tak udaje się nam spotykać :)

Moje ostatnie odkrycie - nabiał z Produktów Klasztornych, dowożony raz w tygodniu do PSS Społem obok mnie, znika w ciągu kilku godzin. Ten jogurt naturalny z samego mleka i żywych kultur bakterii + papaja

Gazeta + lody - pracujemy i focimy :)

sweet focia przed spaniem :)
Piknik imieninowy

Z Anią, Bogusią i Rafikiem :)

Moja Anula jak zawsze coś wymyśli, żeby nie wyglądać nudno ;)


Karola i Piotr :)


hoduje słonecznik
świeże kwiaty zawsze musza być :)
















You Might Also Like

18 komentarze

  1. Piękny słonecznik <3 te lody muszą byćpyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a to imieniny miałaś? to spóźnione naj naj :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju ile uśmiechów na tych zdjęciach, a te lody uwielbiam! zresztą jak wszystkie z zielonej budki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piknik imieninowy najbardziej mi się podoba. Świetny relaks, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę, ze to fajny i inny niż zawsze pomysł na spędzenie imienin :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia. :) Z okazji imienin, samych radości i spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, ale fajnie, że sobie piknikowaliście, aż zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakup tego eyelinera chodzi mi bardzo intensywnie po glowie ;) słyszałam ,że od lipca ma byc dostepny w Sephorze ;) sadzisz ze warto wydać na niego te 200zł ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i samych wspaniałości z okazji imienin ;)

      Usuń
    2. ach, ten eyeliner chyba 109 albo 120 ma kosztować - ciekawa sama jestem jak z trwałością - tzn na ile czasu wystarczy :) Ale mogę napisać jedno - jest niezniszczalny, ja nawet tarłam oko, bo mi coś wpadło i nic. Nie zmyjesz go zwykłym płynem do demakijażu - mi super schodzi olejkiem albo dwufazowcem od Lancome (choć Benefit pisze o zmywaniu specjalnym płynem od nich :))

      Usuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista