Makijaż fiolet + złoto

21:24



Makijaż oka z użyciem cieni Estee Lauder Pure Color 09, Astor - Eye Artist nr 110 i Hean High Definition nr 505, 552, 828, tuszu Bobbi Brwon Intensifying Long Wear Mascara oraz eyelinera MAC CosmeticsRapidblack  Penultimate Eyeliner
Makijaż w kolorach fioletu, śliwki i złota + różowe usta - szczególnie polecam osobom z oczami zielonymi lub niebieskimi, bo te kolory śliwki i fioletu szczególnie ładnie je podkreślą.
Makijaż w kolorach fioletu i złota
 + fale w wykonaniu moim z użyciem mojego ostatniego odkrycia - BaByliss Secret Curl



Makijaż z użyciem: podkładu Dr Irena Eris - Matt Precio nr 201,
Pharmaceris fluid matujący 01,
kremu BB Bigger than BB Big Easy kolor 03 light/medium,
pod kościami policzkowymi  kremu BB Sephora BB Moisturizing cream SPF 15,
pudru Vichy Dermablend,
bronzera MAC Cosmetics Extra Dimension Bronzer kolor Golden,
cieni: Estee Lauder Pure Color 09,
Astor - Eye Artist nr 110,
Hean High Definition nr 505, 552, 828,
tuszu Bobbi Brown Intensifying Long Wear Mascara,
eyelinera MAC Cosmetics Rapidblack  Penultimate Eyeliner,
różu Dior Diorskin Nude Shimmer kolor 001,
 pomadki do ust Debby kolor 15 Eccentric Lips
Przygotowanie:
Makijaż rozpoczynamy od użycia kremu i bazy pod podkład i pod cienie (ja użyłam kremu Eisenberg z linii Pure White, bazy do twarzy z Dax Cosmetics i pod cienie ze Smashboxa).

Twarz: ja lubię mieszać ze sobą podkłady i kremy BB, w zależności od koloru mojej cery i potrzeb - czy ma być efekt bardziej naturalny czy bardzo mocno kryjący. Tu połączyłam krem BB od Benefitu z podkładem Dr Ireny Eris - podkład matująco- kryjący i Pharmaceris fluid matujący.Pod kości policzkowe nałożyłam krem BB od Sephory, który mimo, że jest w kolorze Light to działa jak bronzer. Całosć oprószyłam pudrem Dermablend od Vichy. Kości policzkowe rozświetliłam niezawodnym różem, który jest ostatnio moim ulubionym Dior Diorskin Nude Shimmer 001 a pod kości użyłam pudru bronzującego MAC Cosmetics Extra Dimension Bronzer kolor Golden.

Oczy: na bazę na całą powiekę nałozyłam jasny cień z paletki ASTOR, zewnętrzny kącik oka cieniowałam cieniami Hean High Definition w kolorach 505, 552 i 828, a na dolną powiekę pod linią rzęs nałożyam śliwkowy cień Estee Lauder Pure Color 09 Amethyst Spark Shimmer. Na górnej powiece by podkreślić i otworzyć optycznie oko użyłam na koniec eyelinera MAC 

Makijaż oczu z użyciem: cieni Estee Lauder Pure Color 09, Astor - Eye Artist nr 110 i Hean High Definition nr 505, 552, 828, tuszu Bobbi Brown Intensifying Long Wear Mascara oraz eyelinera MAC CosmeticsRapidblack  Penultimate Eyeliner




Makijaż z użyciem: podkładu Dr Irena Eris - Matt Precio nr 201, Pharmaceris fluid matujący 01, kremu BB Bigger than BB Big Easy kolor 03 light/medium, kremu BB Sephora BB Moisturizing cream SPF 15, pudru Vichy Dermablend bronzera MAC Cosmetics Extra Dimension Bronzer kolor Golden cieni Estee Lauder Pure Color 09, Astor - Eye Artist nr 110 i Hean High Definition nr 505, 552, 828, tuszu Bobbi Brown Intensifying Long Wear Mascara oraz eyelinera MAC CosmeticsRapidblack  Penultimate Eyeliner, różu Dior Diorskin Nude Shimmer kolor 001 i pomadki do ust Debby kolor 15 Eccentric Lips

podkład Dr Irena Eris - Matt Precio nr 201, Pharmaceris fluid matujący 01, kremu BB Bigger than BB Big Easy kolor 03 light/medium, krem BB Sephora BB Moisturizing cream SPF 15
puder Vichy Dermablend bronzer MAC Cosmetics Extra Dimension Bronzer kolor Golden, róż Dior Diorskin Nude Shimmer kolor 001, pomadka do ust Debby kolor 15 Eccentric Lips

Makijaż z użyciem: podkładu Dr Irena Eris - Matt Precio nr 201, Pharmaceris fluid matujący 01, kremu BB Bigger than BB Big Easy kolor 03 light/medium, pudru Vichy Dermablend brązera MAC Cosmetics Extra Dimension Bronzer kolor Golden cieni Estee Lauder Pure Color 09, Astor - Eye Artist nr 110 i Hean High Definition nr 505, 552, 828, tuszu Bobbi Brwon Intensifying Long Wear Mascara oraz eyelinera MAC CosmeticsRapidblack  Penultimate Eyeliner, różu Dior Diorskin Nude Shimmer kolor 001 i pomadki do ust Debbykolor 15 Eccentric Lips

Jak Wam się podoba takie połączenie kolorystyczne?




You Might Also Like

26 komentarze

  1. Wspaniałe - gdzie uczyłaś się makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wow. Niesamowity komplement! Uczyłam się na sobie ale jeśli chciałabyś kiedyś się wybrać na jakiś kurs to z czystym sercem polecam Tobie Martę z Doktor Make Up - nie dość, że to przesympatyczna i fajna osoba, to powala swoimi makijażami :)

      Usuń
  2. Cudnie, mega kobieco. Niebieski na oczach dodaje takiej świeżości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz w tym makijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełna świeżość :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznotkę widzę! Bosko wyglądasz w tym makijażu! Pasuje do Ciebie i te loki mmmm... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziękuję :) Takie piękne komplementy dodają skrzydeł :]

      Usuń
  6. Piękny i bardzo profesjonalny makijaż! Ja też ostatnio bardzo często sięgam po fiolet, odkąd się dowiedziałam, że pasuje zielonookim, ale ze złotem jeszcze go nie łączyłam. Koniecznie muszę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrielle - ja fiolet lubiłam od zawsze, a jeszcze bardziej granat. Zielonookim pasuje także miedź i pomarańcz, bo równie dobrze wydobywa kolor tęczówki co fiolet :)

      Usuń
  7. Super kolorki! Bardzo twarzowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż, bardzo Ci pasuje! i fajne loczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się makijaż prezentuje! :) Cudowne kolory - połączenie fioletu z żółtym jest mega! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabryczna, każdy taki komplement bardzo motywuje, żeby robić coś więcej. Dziękuję :*

      Usuń
  10. piękny makijaż ;) taki letni!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mika, nie ma letniej pogody, to chociaż letni makijaż :)

      Usuń
  11. Oczy, usta, loki cos pieknego na lente dni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fiolet przy żółtym strasznie blado wygląda, chciałabym zobaczyć ten makijaż z chłodniejszym/delikatniejszym odcieniem żółtego lub z mocniejszym fioletem.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista