Moja oaza spokoju...

15:00

Co roku czekam na maj, żeby móc posadzić świeże kwiaty na moim balkonie. Sama świadomość, że mogę usiąść w weekend i zjeść śniadanie otulona z każdej strony pachnącymi kwiatami daje mi ukojenie.
To taka moja mała oaza spokoju, gdy nie mam czasu by pojechać na weekend odpocząć do Siedlec.

Lubie oglądać ładne l i czerpać z nich inspiracje - jestem ciekawa czy Wy też sadzicie kwiaty i rabaty u siebie :)






A tak to się zaczęło... ;)




A tak wygląda po 1,5 miesiącu:














I na końcu moje ziółka



I garść inspiracji dla mnie i dla Was:





via modishspace.com 


via myparadissi.com

via seenandsaid.blogspot.pl







You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ja również w ogrodzie mam pełno kwiatów,uwielbiam je sadzić i też mam kącik do siedzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, czyli wiesz jak miło zjeść sobie śniadanie na balkonie pełnym zieleni :) Miodzio ;)

      Usuń
  2. No ślicznie się urządziłaś ;) Ja też uwielbiam tak sobie posiedzieć w ogródku w otoczeniu pięknych kwiatków <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kwiaty, ale kompletnie nie mam do nich ręki. Jedynie kaktusy są w stanie u mnie przetrwać;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, nie ma to jak popołudniowa kawka na ukwieconym balkonie. Mój niestety jest mały, ale i tak staram się upchać na nim jak najwięcej roślinek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, Anitka, mój też wielkością nie grzeszy, poszaleć za bardzo nie mogę z ilością, ale jaki by nie był i tak na rośliny i kwiaty zawsze się znajdzie miejsce :)

      Usuń
  5. Bosko ! Az nie chce sie wychodzić :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że zwykły balkon może tak cudownie wyglądać! Moje spojrzenie na świat się zmieniło ;)

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista