Wyniki rozdania z Oriflame

01:56

Tamtadam...
Odkładałam tą chwilę tak długo jak się dało - raz ze względu na zabieganie, dwa - bo z góry wiedziałam, że będę miała ogromnie ciężki orzech do zgryzienia.
Mozecie wierzyć lub nie, ale wszystkie wypowiedzi dały mi do myślenia także nad moim postrzeganiem kobiecosci. Dziekuję za wszystkie Wasze zgłoszenia i czas poświęcony na konkurs...
Która odpowiedź wzbudziła zatem moją ciekawosć, uśmiech i najmocniej przypadły do gustu...?


Jesteście ciekawe kto wygrał?
A już niebawem duuuże rozdanie :) Stay tuned ;)

Było mi niezmiernie trudno wygrać, ale stało się:
wybrałam 3 głównych zwycięzców, ale chciałabym też obdarować małymi upominkami dodatkowe 2 osoby...

Osoby, które wygrały 1 z 3 głównych nagród to:
1) Paula (lovely-paula)
2) xkeylimex, która rzutem na taśmę przesłała 16 stronicową prezentację badawczą ;) na temat jej rozumienia kobiecości. Wiele ciekawych przemyśleń i śmiesznch zdjeć! :)
3) Top gaduła Szpinakożerca za takie ciepłe i zwięzłe przemyślenie, które wyjątkowo głeboko zapadło mi w pamieci.

Dodatkowo chciałabym obdarować niespodziankami 2 osóbki -
1) Yesiwantyouback
2) Amorki5
Wszystkie 5 osób bardzo prosze o przesłanie swoich danych na maila ina_1986[at]o2.pl wraz z przesłaniem swojej nazwy bym wiedziała kim jesteście ;)), imienia, nazwiska, adresu i nr telefonu.
Do osób z niespodzianką odezwę się mailowo w celu podpytania o upragniony prezencik :)

Ostatnim razem miło mnie zaskoczyłyście postawą osób, które nie wygrały, ale składały piękne gratulacje. Mam nadzieje, ze i tym razem atmosfera będzie iście świąteczna ;)

Już niedługo będę robić wietrzenie garderoby z toreb pełnych kosmetyków, mam zatem nadzije, ze będziecie czekały na rozdanie :)

Link do regulaminu i Waszych odpowiedzi przesyłam tu.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. WOW EVELINA... dziękuję serdecznie!!!! Czuję się ogromnie wyróżniona i bardzo szczęśliwa, gdyż w tym roku tylko Ty jesteś moim Mikołajem!!!
    Buźka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!:D Dziewczyny zasłużyły!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci pięknie :) a jednak w tym roku Mikołaj o mnie nie zapomniał :)
    a ja bardzo ciekawa jestem odpowiedzi xkeylimex :)
    no i sama sporo się naczytałam odpowiedzi innych dziewczyn, niby podobne, a każda ma troszkę inne patrzenie na Naszą kobiecość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo fajniutko ;)) bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, a to niespodzianka! Niesamowicie mi miło, że moja "rozprawa naukowa" się spodobała :) Gratuluję pozostałym nagrodzonym osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wysłałam e-mail jeszcze raz, nie wiem czy go dostałaś, bo nie odpowiedziałaś, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista