Nowe lakiery Seche od a.i.Polska

16:59

Próbowałam nowych lakierów, które pojawiły się na polskim rynku.
Pierwsze wrażenie - ciężka butelka, ogromna pojemność i dziwny kolor. Po pomalowaniu nimi paznokci mam jednak pozytywne uczucia :)
 
 
 
 
Lubicie takie granaty na pazurkach? Używałyście lakierów Seche?


Firma Seche była do tej pory dostępna jedynie na allegro lub sklepach internetowych, jednak nie było dystrybutora, który by się w PL pod tą marką podpisywał. Od grudnia a.i. Polska piastuje miano dystrybutora i jak sie mogę domyśleć, pewnie będzie można u nich kupić wszystkie dostępne kolory i rodzaje lakierów, podobnie jak zrobili z marką Essie.



Od producenta o marce:
Seche to kompletna seria produktów do pielęgnacji i stylizacji paznokci, dzięki którym każda kobieta może się cieszyć trwałym i pięknym manikiurem każdego dnia.
Od momentu powstania w 1991 r. ideą przyświecającą tworzeniu produktów tej amerykańskiej marki było użycie najbardziej zaawansowanych technologii w celu zaoferowania Klientom najnowocześniejszych kosmetyków najwyższej jakości. Z tego względu marka Seche nieprzerwanie cieszy się zaufaniem zarówno profesjonalistów, jak również kobiet, które samodzielnie pielęgnują swoje paznokcie.
Popularność światowej sławy Seche zdobyło dzięki swojemu najbardziej znanemu produktowi – szybkoschnącemu lakierowi ochronnemu Seche Vite. Nowoczesna formuła zapobiegająca żółknięciu i niezwykła trwałość sprawiła, że top coat błyskawicznie zdobył rzesze fanów na całym świecie, plasując się na szczycie najbardziej lubianych i najczęściej stosowanych lakierów nawierzchniowych, dzięki którym każdy manikiur jest nie tylko trwały, ale i bardzo efektowny. źródło: tutaj
Cena lakieru koorowego Seche: 39zł / 14ml


Lakier Seche, przygotowany z całym rynsztunkiem - odżywka, baza pod podkład, 2 warstwy lakieru i top coat oraz przyspieszacz zasychania trzymał mi się ok 3-4 dni, wiec jestem zadowolona z wytrzymałości.
Butelka jest nieporęczna i ciężka, co mi przeszkadza o tyle, że zajmuje miejce i łatwo może się wyślizgnąć z dłoni. Pędzelek dosyć spory, więc łatwo można pokryć całą płytkę paznokcia. Zapach jest intensywny i dosyć nieprzyjemny. Lakier ma dobre pokrycie, choć ja nakładam dla lepszego efektu 2 warstwy.
Podsumowując - duża pojemność lakier rekompensuje cenę, łatwo się nakłada, jest trwały/
 
Popularny wśród blogerem jest utwardzach Seche Vitae - ma tyle samo pozytywnych co i niegatywnych opinii na swój temat. Jedni piszą, że nie wiedzą, jak mogli bez niego dotąd żyć, a inni narzeają na szybkie twardnienie tego preparatu. Ciekawa jestem jego działania... :)
Któraś z Was posiada lakiery Seche?  
 
 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. nigdy o nich nie slyszalam ale kolorek ktory masz na pazurkach bardzo mi sie podoba:)))))))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również pozdrawiam i cieszę się, że nie tylko mi się kolorek podoba :)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że Seche ma też lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor fajny, lubię granaty ale jak za taką cenę to szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ratuje je duża pojemność i ilość dni jakie wytrzymał u mnie na pazurkach :)

      Usuń
  4. cudo uwielbiam wszelkiego rodzaju odcienie niebieskiego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bardzo mi odpowiada, lubię takie zdecydowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam i nie słyszałam o tej firmie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda na paznokciach, takie kolory najbardziej lubię;)
    Zapraszam do siebie
    marciallous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja posiadam właśnie lakier Seche w odcieniu Magnitique i szczerze powiem, ze nie przypadł mi specjalnie do gustu, bardzo długo schnie, czego nie lubię i, niestety, jest podatny na zarysowania ;(

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista