Moc prezentów? MAC prezentów ;) - paczka niespodzianka od Mikołaja

00:35

Pani Ania i Asia z MAC zrobiły mi ogromną niespodziankę...
Zadzwonił kurier i przyniósł pięknie zapakowany w typowo czarne MACowe opakowanie kosmetyki, których się kompletnie nie spodziewałam :) Takie prezenty są najlepsze :)


Zdjęcia robione wczoraj ok 3 nad ranem, więc na szybciocha, by wszystko zarchiwizować ;)

Lubicie dostawać prezenciki niespodzianki?  Dla mnie nie musi to być jakiś duży prezent, ale fajnie, jeśli jest niespodziewany :)


Poniżej:
Cień Extra dimension Stylishly Merry
Tusz do rzęs False Mascara Volume et courbure kolor czarny
Błyszczyk Brillant a levres - Talk softly to me












Błyszczyk ma bardzo ładny, lekko różowo-nude kolor...

Tak sobie myślę, że to w sumie idealny zestaw na wyjście - jest i cień, tusz - to i oczy sa pomalowane i błyszczyk jest - ach, to po co nam ta setka innych kosmetyków do makijażu ;) ...

You Might Also Like

18 komentarze

  1. no super prezent! życzę pięknych makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudności!
    Czy Panie Ania i Asia mnie słyszą? Też takie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne niespodzianki :) bo kto ich nie lubi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego. Ja też chcę Ewelina ty szczęściaro!:D No i co Już gwiazdkowy nastrój do przodu co?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ktoś wiedział jak mi poprawic humor. Godzinami siedzę albo w pracy albo nad praca podyplomową, którą do Sylwestra musze skończyc, więc do tego czasu nie czułam, że Mikołaj jest tuż tuż :)

      Usuń
  5. Piękne kolory Ci się trafiły :) Chyba byłaś grzeczna, skoro takie prezenty podrzuciły Ci te Mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie wiem czy aż taka grzeczna byłam, ale staram się cały rok ;)

      Usuń
  6. bardzo piękny, mleczny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  7. ten cień jest przepiękny, ale Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy na blogu są jak uśmiech - nigdy ich za wiele ;) Wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Jest mi miło, że odwiedzasz Pracownie, mam nadzieje, że się tu zadomowisz... :)
Pozdrawiam ciepło,
E.

Popular Posts

Obserwuj mnie na Fashiolista